Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
basil schreef:
Dat je maar een hoop pus mag ruimen dit weekend
Inderdaad, normaal gesproken is dat niet echt iets om je op te verheugen natuurlijk, maar in dit geval wel.
Ze begint ook duidelijk meer te vloeien nu. Gelukkig krijgen we geen visite de komende dagen, anders had ik knijpers moeten uitdelen vrees ik. Want echt lekker ruiken doet die rommel niet ben ik achter.
basil schreef:
Dat je maar een hoop pus mag ruimen dit weekend
Inderdaad, normaal gesproken is dat niet echt iets om je op te verheugen natuurlijk, maar in dit geval wel.
Ze begint ook duidelijk meer te vloeien nu. Gelukkig krijgen we geen visite de komende dagen, anders had ik knijpers moeten uitdelen vrees ik. Want echt lekker ruiken doet die rommel niet ben ik achter.
Ja zeker in dit geval heel graag, eruit die troep.
Ik hoop voor Eric dat de meeste troep er vóór zondagochtend uit is gekomen, want ik heb een examen/wedstrijd zondag en dat duurt zo'n beetje de hele dag. Als het niet goed gaat met Sjefke ga ik uiteraard niet weg, en het is vlakbij huis dus ik kan eventueel ook nog tussentijds weggaan als het misgaat thuis, maar laten we hopen dat het ergste tegen die tijd achter de rug is.
Tot en met zaterdagnacht blijf ik zowiezo beneden slapen, en laten we haar niet alleen. Net ben ik even weggeweest maar was Eric gelukkig thuis, en nu is hij even boodschappen halen en ben ik dus thuis gebleven.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Hopen dat alle troep eruit komt en er niet nog wat pus achterblijft en de cervix zich sluit.
Ik heb er verder de ballen verstand van maar vind het best eng.
Ik kan het me voorstellen dat je het eng vind Ellen, maar ik ken het hele verhaal er omheen en heb er alle vertrouwen in dat mijn dierenarts precies weet wat hij doet en alles samen met mij blijft monitoren, tot we er zeker van zijn dat alle gevaar geweken is.
Ik blijf het eng vinden zo'n ontsteking, brrrr.
Bij Raisa kwam er pus uit en we dachten dat ze met AB er vanaf zou zijn.
Bleek bij de operatie haar hele baarmoeder nog vól te zitten met pus.
Meer dan een liter pus zei de dierenarts. Het had kunnen ploffen.
Nou is het met elke hond ( en elke DA) anders, maar ik blijf het een eng iets vinden.
Ik weet niet of je het hele topic gelezen hebt, maar bij Sjefke is er dus geen sprake van alleen AB toedienen.
Nogmaals, ik heb alle vertrouwen in deze methode, de dierenarts heeft me alles uitgelegd en ook zijn eerdere ervaringen met het inzetten van dit middel doorgegeven.
Ze ligt veel te rusten, heeft de hele dag nog niet gespuugd en vloeit af en toe. Ze drinkt niet meer excessief en plast ook weer normaal. Als ik haar kleine beetje eten toedien eet ze goed. Haar normale voer, daar heeft ze nog niet zo'n trek in.
Jaja, ik heb het hele topic gelezen en ik heb er alle vertrouwen in dat jij en de dierenarts dit goed in kunnen schatten.
Ik zeg alleen dat ik het enge ontstekingen vind. Sluipmoordenaars noemde mijn dierenarts het.
Dus voel je vooral niet aangevallen of zo iets.
Het zijn doodenge ontstekingen, absoluut. En er zijn zat mensen die er pas achterkomen dat zoiets speelt als het al veel te laat is, dat is nog veel erger. Ik ben dan ook blij dat ik er relatief snel bij ben geweest.
Goed om te horen dat het alweer iets beter gaat met Sjefke. Goed dat je toch naar je gevoel hebt geluisterd. Hier nog steeds duimen dat ze snel weer helemaal opgeknapt is