Ik ben ook even gaan speuren, maar meestal ben ik degene die de foto's maakt.
Dit ben ik met Fedor op schoot
[

Mijn vriend en Fedor slapend aangetroffen

en

Moderator: moderatorteam

ehhhhhh zit er wat tussen voor je?malinois schreef:Ik ben op zoek naar leuke/speciale foto's van jou met je hond. Dus met de hond samen op de foto maar wel op een aparte/speciale manier... gewoon om te zien op welke manieren je nu dus een leuke foto kunt maken.... hebben jullie wat voorbeeldjes?

Mooie kleurencombinatie met de lavendel!Aiko 09 schreef:
Van vandaag, heerlijk samen momentje
Wat is Hades groot! Met een mens er bij zie je dat pas.Frederiek schreef:
Vind ik ook nog steeds leuk, even een koekje halen tijdens het rondrauzen in een halve meter sneeuw.
en

Jazeker zitten een heeeeeleboel leuke tussen!! Blijf gerust doorpostenpammetje schreef:ehhhhhh zit er wat tussen voor je?malinois schreef:Ik ben op zoek naar leuke/speciale foto's van jou met je hond. Dus met de hond samen op de foto maar wel op een aparte/speciale manier... gewoon om te zien op welke manieren je nu dus een leuke foto kunt maken.... hebben jullie wat voorbeeldjes?

Hij is zeker leukRami schreef:
Wat is Hades groot! Met een mens er bij zie je dat pas.![]()
Leuke hond, lijkt mij.
Je vergeet een hele mooie van jou en Dapper:Martijn schreef:Ik was toch aan het scannen.
Deze hangt bij ons op de plee.
En deze is wat minder oogverblindend maar voor mij heel dierbaar.

Hahahahaha, horen wie dat zegt!Nanna schreef:Je bent nogal van jezelf overtuigdMartijn schreef:Jaaa! Die is ook geweldig!

Hij lijkt wel een beetje op JamesLiet schreef:Wat een leuke foto's allemaal!![]()
Hier zijn wij dan ook:
Lars is overduidelijk een jongetje

Ja he, een beetje wel, dat had ik eerder ook al gezien toen ik jouw foto's zag_Inge_ schreef:Hij lijkt wel een beetje op JamesLiet schreef:Wat een leuke foto's allemaal!![]()
Hier zijn wij dan ook:
Lars is overduidelijk een jongetje

Een podenco mixLiet schreef:
Ja he, een beetje wel, dat had ik eerder ook al gezien toen ik jouw foto's zagWat is James voor een ras?

Ik herken ook die blik in die ogen op die bank! Maar James is niet zo groot toch? Hij is echt heel leuk ook_Inge_ schreef:Een podenco mixLiet schreef:
Ja he, een beetje wel, dat had ik eerder ook al gezien toen ik jouw foto's zagWat is James voor een ras?
James ligt er ook regelmatig zo bij