Oei, hier denk ik dan toch anders over... ik denk meer in "wennen" dat dat in "weken" moet gaan, zeker omdat Diesel kennelijk totaal geen huisleven gewend is geweest. Dan mag je echt wel behoorlijke tijd voor uittrekken... dat is niet zo in een middagje geleerd.sTefaniA schreef:Hij went al sinds vanmiddag. Omdat het zijn eerste dag is wil toch niet zeggen dat ik alles toe moet laten? Waarom vandaag wel en morgen niet? Hij mag geen eten stelen hoor, en tegen mij blaffen of grommen ga ik ook niet toestaan. En hij mag nu eenmaal niet op de bank. Nu niet en volgende week ook niet, enkel als hij uitgenodigd word door ons.twinkeltje schreef:zou je hem niet eerst gewoon even laten wennenof zeg ik nu wat vreemds
Dat blijven in de mand.. nee, dat gaat 'm nu echt nog niet worden... dat kent-tie duidelijk helemaal niet joh ;-(
Natuurlijk moet ook een nieuwkomer regels hebben, maar wel eerlijke regels. Wat hij niet kent kan hij ook niet doen; het is niet eerlijk als je dat van hem verwacht.
Je zult hem waarschijnlijk nog wekenlang rustig van de bank moeten halen en nog wekenlang moeten afleren op te springen... dat zit erin.
Neem die tijd hoor, 't is zo'n jolig ding....
Suzanne