Nou ja zeg, ga je schamen!Dolfine schreef:Erg leuk hondje, kende het ras niet, nooit gezien, maar mooiiiiiii.....
Het is een Nederlands ras nota bene.
Ik ben ook benieuwd.
Wordt RR nou haar peettante eigenlijk?
Moderator: moderatorteam
Nou ja zeg, ga je schamen!Dolfine schreef:Erg leuk hondje, kende het ras niet, nooit gezien, maar mooiiiiiii.....

Vast welRinne Roos schreef:Rinne Roos wordt vast peettante, iemand moet het wurm toch opvoeden![]()
Bovendien is RR eh... eh.... denkdenk, ben niet zo goed in familieverhoudingen, eh.... Zinne d'r opa van vaderszijde is de vader van Rinne Roos, de vader van Zinne is dus een halfbroer van RR, eh....
RR is halftante!
![]()
Toch?
Rinne Roos schreef:Moeten we even Zinne en Rinne samen op je vriendin afsturen?Bonnie F schreef:Oh, wat is het toch leuk....puppies....
Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten!
En ik ben al om....
Ik probeer nu (plaatsvervangend want ik wil geen 2-de hond) een vriendin aan de wetter te krijgen. Haar saarlozen worden oud en ze is vast aan het oriënteren.Rinne Roos is er zeer bedreven in iedereen om haar schattige wollen pinkjes te winden en ik gok zomaar dat Zinne daar niet voor onder doet
![]()
Laatst hadden we ook weer een gezin op de koffie, kwamen zich orienteren op stabij of wetter. Gingen uurtje later met hartjes in de ogen knalverliefd de deur uit - wetter moet het worden, ze zagen de stabij's amper staan.
En hoe ze het doet?

Tsja, ik heb het geprobeerd, 1 van haar saarlozen is inmiddels dood. Ze gaan zich orienteren maar ik ben "bang" dat het een briard wordt. Ik ga nu haar man bewerken.Rinne Roos schreef:Moeten we even Zinne en Rinne samen op je vriendin afsturen?Bonnie F schreef:Oh, wat is het toch leuk....puppies....
Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten!
En ik ben al om....
Ik probeer nu (plaatsvervangend want ik wil geen 2-de hond) een vriendin aan de wetter te krijgen. Haar saarlozen worden oud en ze is vast aan het oriënteren.Rinne Roos is er zeer bedreven in iedereen om haar schattige wollen pinkjes te winden en ik gok zomaar dat Zinne daar niet voor onder doet
![]()
Laatst hadden we ook weer een gezin op de koffie, kwamen zich orienteren op stabij of wetter. Gingen uurtje later met hartjes in de ogen knalverliefd de deur uit - wetter moet het worden, ze zagen de stabij's amper staan.
En hoe ze het doet?

Goed zoJinx schreef:Alles is goed gegaan. Verder laat ik Panna aan het woord uiteraard![]()
Zinne is thuis!![]()
![]()
Nou anders ik wel! Brand van nieuwsgierigheid!Marjoleine schreef:Nou, Panna, schiet eens op met dat Internet!
Ik wil Zinne zien!![]()

Ik zie nog nietsJinx schreef:
Oh, post sowieso foto's
Woensdag dusAriane schreef:Ik zie nog nietsJinx schreef:
Oh, post sowieso foto's![]()
Tssssssssssssss :M: :M:Jinx schreef:Woensdag dusAriane schreef:Ik zie nog nietsJinx schreef:
Oh, post sowieso foto's![]()