Marjoleine schreef:vania schreef: ja hoor dat mag je
mag ik "reclame" maken voor een ander forum??
als het niet mag verwijderen ze het maar, het komt van Barfplaats
hier is de link van het topic over Lotgeringen (moest je niet de juiste pagina krijgen, het staat op pagina 2)
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 82.15.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En bestel jij die mixen ook daadwerkelijk?
Omdat ze dus niet op hun site staan?
Dan ga ik het ook doen namelijk

ik bestel gewoon via hun site, ik had (was mijn 1ste bestelling) 3 x totaalvoer, 3 x totaalvoer met pens en 1 keer "vis", maar die vis lusten Darko en Guapa niet, terwijl ze gewone zalmkoppen wel eten
ik moet wel weer gaan bestellen en weet dan wel dat ik de vis laat voor wat het is, misschien dat ik er dan kip of zo bij neem, daar ben ik nog niet uit
ik vraag geen "speciale" mixen of zo, hier eten ze de totaalvoer en de totaalvoer met pens wel gewoon en sinds ik Guapa om de andere dag ook brok bij geef en de andere 2 er een witte boterham bij krijgen, is hun poep ook "stabiel", voor ik die brok/brood bij gaf, was (vooral bij Guapa) de poep, pikzwart (ook bij de andere 2) maar glom van het vet, wat ook plat/slijmerig ipv "lekker vast"
Guapa krijgt dus nu 1 portie vlees + bot en 1 portie brok (ook omdat madam met enorme lange tanden eet, zowel de brok als het vlees

)
Darko en Zena krijgen 2 x vlees, met 1 witte boterham in