Miss_Liz schreef:
Mij heb je nooit horen zeggen dat wij perfect zijn want gelukkig is niemand dat..
Oeps wat zeg ik nu natuurlijk zijn er wel mensen die perfect zijn want dat zijn jullie wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb.
@moos : als je goed gelezen hebt en dat is de laatste keer dat ik type, zijn er sowieso 3 momenten in de week dat hij los loopt.
En jij vind dus dat wij ivo maar de deur uit moeten trappen, dat vind ik dus belachelijk!
Dat ik niet perfect ben, staat duidelijk in mijn vorige post, dus dat gaat al voor mij niet op. Ik geef gerust toe, dat ik fouten maak, maar ik kom er voor uit. Want ja, het was Fax die de dupe van mijn fouten werd. En commentaar heb ik ook gekregen hoor. Terecht bleek nu, het is immers (anders) opgelost geweest.
3 maal los in de week, tja, dat vind ik voor een mechelaar uit werklijnen (en veralgemenend, alle herders en zelfs de meeste honden) niet genoeg. Maar goed, sommige zijn dan elke dag bezig met speurtraining, of puinwerk, of IPO of... waaruit de honden voldoening halen.
Maar zoals ik lees bij jou, heeft de hond niets te doen, behalve rondjes aan de lijn en 3 maal per week eens los.
Met zijn gezondheid, daar kom je zelf mee aandraven. Plots blijkt hij nog eens heel ongezond te zijn. En ook daar modderen jullie maar wat aan zo te lezen, want goed... hij is ongezond en daar blijft het precies verder bij.
Ik zou net zoals jullie de hond uit de sport trekken uiteraard en geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken van de hond in kwestie weg te doen. Maar ik zou wel meteen laten onderzoeken wat er precies met mijn hond kan gedaan wordn om hem te helpen. Ds zou makkelijk als huishond omgetoverd kunnen worden, haar dagelijkse losse ronden rennen, zou haar enorm plezier doen.
Fax echter, zou niet zomaar van dag op dag kunnen leven zonder sport. Met hem zou ik absoluut éxact een diagnose en prognose moeten hebben asap. Hem zou ik laten inslapen moest blijken dat hij zo ongezond blijkt te zijn dat er niets meer aan te doen valt. Een leven aan de lijn en 3 maal per los, daar past hij namelijk voor, weet ik zeker
Je zit met een gefrustreerde hond denk ik. jammer dat je dat niet wilt zien en nog jammerder dat je er niets aan wilt doen.