Frenk schreef:Nou, wedstrijdgroep zijn wij echt nog niet :N:
Frenk en ik hebben 1 blok gedaan. Da's een les of 12. hij kan alle toestellen, maar ik moet hem er nog wel helemaal doorheen begeleiden. Dus bij de paaltjes een voertje voor de neus en erg sturen (afremmen) door het parcours heen. Het enige toestel wat hij echt op commando kan is de tunnel.
Hahahaha de paaltjes daar heb ik met sorbonne denk ik wel 4 cursussen over gedaan voor hij überhaupt snapte dat hij er door moest zigzaggen. En dan nog deed ie het nog geregeld fout. Dat is dan ook een van de weinige dingen waar die echt moeite mee had. En de wip vind ie ook niet zo geweldig, want daar is ie een keer in een rotvaart vanaf gedonderd. Maar goed

verder kon ie toch aardig goed parcourtjes mee lopen. En uiteindelijk hadden we de paaltjes ook wel onder de knie, maar ik denk dat ie me nu na 2 jaar geen behendigheid me aan kijkt van 'en wat mot ik daar mee?'
Ik loop ook het gehele rondje nog met hem mee hoor, ik kan m echt niet van afstand sturen... maar goed, tis en blijft een bgv.... vind het knap als iemand dat ooit voor elkaar krijgt