heb je wel iets? gelezen eigenlijk?Murphy schreef: geen vechtachtergronden,
geen ingefokte vechtaanleg, geen enkel gevaar voor andere
honden. Allemaal onzin.
"ik prees ze nog voor hun eerlijkheid" ....( dat is even een hint)
Moderator: moderatorteam
Ik denk dat murphy het ironisch/ sarcastisch bedoelde.Pak-de-bal schreef:heb je wel iets? gelezen eigenlijk?Murphy schreef: geen vechtachtergronden,
geen ingefokte vechtaanleg, geen enkel gevaar voor andere
honden. Allemaal onzin."
"ik prees ze nog voor hun eerlijkheid" ....( dat is even een hint)
dat is voor jou een probleem daarom heb jij het ras ook nietPak-de-bal schreef:hier op dit foum zitten goede eigenaren van staffs , maar dan tòch kunnen de meesten niet met andere honden opschietenmonky555 schreef: je mentaliteit tegen de goeie eigenaren van 'vecht'honden
hoe verklaar je dit dan?

er is nou al een miljoen keer op dit forum geschreven, dat het een raseigenschap is, dat de kans dat een staff, pitbull, NIET met soortgenoten/sexegenoten overweg kan, best groot is.Pak-de-bal schreef:hier op dit foum zitten goede eigenaren van staffs , maar dan tòch kunnen de meesten niet met andere honden opschietenmonky555 schreef: je mentaliteit tegen de goeie eigenaren van 'vecht'honden
hoe verklaar je dit dan?
ik ben jou gezanik al veel langer zat, maar luister jij? neuh, dus denk je dat ik ook maar 1 moment naar jou verzoek luister?Pak-de-bal schreef:ik ben je gezeur en ophitserij een beetje zat nu ,yamie schreef:je bent irritant.
vanaf nu negeer ik je volledig , dus doe dit maar niet meer
Weet je laat maar, ik heb je nu in het echt horen praten en wat ik altijd nog dacht is toen nog goed bevestigd ook, ik dacht dat het misschien wel leuk was als je namelijk ook eens de andere kant van de honden ziet en dan wel in het echie en niet hier van plaatjes/foto's die je ook niet gelooft omdat ze niet bewegenPak-de-bal schreef:ik wil best wel komen , van de week zat ik nog in het restaurant er naast, die boerderij,Brigitte schreef:Of ben je soms bang voor mij? Hoeft niet hoor, ik ben heel aardig en ik meen het dat de koffie voor je klaar staat, je Bauke mee kan nemen, die kan lekker scharrelen op het terrein als wij een goed gesprek hebben onder het genot van een Haags bakkie.
maar ik zie het nut er niet van in, het is niet mijn type hond![]()
wat wil je er dan mee bereiken?
Omdat dat een raseigenschap is **verwijderd door moderator**. En hebben die eigenaren hier er last van dan dat hun hond niet met andere honden kan? Lopen die er zo over te pijpzeiken dat hun hond niet met andere honden kan? Nee dat doen ze niet omdat ze namelijk weten dat dat erbij hoort net zoals je de kans loopt met een Beagle dat die niet los kan omdat ze gaan jagen (zoals de hond van mijn vaste dierenwinkel).Pak-de-bal schreef:hier op dit foum zitten goede eigenaren van staffs , maar dan tòch kunnen de meesten niet met andere honden opschietenmonky555 schreef: je mentaliteit tegen de goeie eigenaren van 'vecht'honden
hoe verklaar je dit dan?
ik hooor het je zeggen hahahaBrigitte schreef:Omdat dat een raseigenschap is **verwijderd door moderator**. En hebben die eigenaren hier er last van dan dat hun hond niet met andere honden kan? Lopen die er zo over te pijpzeiken dat hun hond niet met andere honden kan? Nee dat doen ze niet omdat ze namelijk weten dat dat erbij hoort net zoals je de kans loopt met een Beagle dat die niet los kan omdat ze gaan jagen (zoals de hond van mijn vaste dierenwinkel).Pak-de-bal schreef:hier op dit foum zitten goede eigenaren van staffs , maar dan tòch kunnen de meesten niet met andere honden opschietenmonky555 schreef: je mentaliteit tegen de goeie eigenaren van 'vecht'honden
hoe verklaar je dit dan?
Dat zijn dingen die bij het ras horen en die neem je op de koop toe als je ervoor kiest.
1 van mijn honden ook niet, en dat is geen 'vechthond', hoe verklaar je dat dan?Pak-de-bal schreef:hier op dit foum zitten goede eigenaren van staffs , maar dan tòch kunnen de meesten niet met andere honden opschietenmonky555 schreef: je mentaliteit tegen de goeie eigenaren van 'vecht'honden
hoe verklaar je dit dan?

oja die optie is er ook, maar niet iedereen kiest daar dus voor en bij bv PDB kan ik me heel goed voorstellen dat je eens wat mindere taal gebruikt, ook negeren helpt daarin verdomd weinig, het is nogal een woekerend gezwel in dit onderwerpMurphy schreef:Brigitte schreef:
Omdat dat een raseigenschap is **verwijderd door moderator**. En hebben die eigenaren
hier er last van dan dat hun hond niet met andere honden kan?
Lopen die er zo over te pijpzeiken dat hun hond niet met andere
honden kan?
------------------------------------------------------
Pffffffffff sorry ik vind dit taalgebruik wel erg ver gaan hoor.
Is het nou zo erg dat iemand nogal de link legt tussen dit soort
honden en de ehhh minder fijne mensen in de samenleving?
Da's toch haar mening? En als je het met die mening niet eens
bent of als je je zelfs stoort aan de manier waarop ze haar mening
geeft hoef je toch niet op zo'n manier te gaan schelden? Het lijkt
mij dat als er iemand op het forum zit die je (ehhh even invullen
hoor) het bloed onder de nagels vandaan haalt dat je dan ook nog
de mogelijkheid hebt dit te negeren of in elk geval er niet verder
op in te gaan. Waarschijnlijk is het enige wat je nu doet haar beeld
van eigenaars van vechthonden bevestigen.
Groetjes,
Marjan
En dusNanna schreef:Als ik **verwijderd door moderator** en pijpzeiken lees dan doemen bij mij ook meteen beelden op van tattoo's, vechthonden, wijde broeken, achterstandswijken, uitkeringen en matjes.Murphy schreef:Brigitte schreef:
Omdat dat een raseigenschap is **verwijderd door moderator**.En hebben die eigenaren
honden kan?
Groetjes,
Marjan
Heerlijk bevestigend dus
Jij bent hier net he? Komt wel als je een tijdje mee looptMurphy schreef:Brigitte schreef:
Omdat dat een raseigenschap is **verwijderd door moderator** . En hebben die eigenaren
honden kan?
Groetjes,
Marjan
Heb er ook niet lang over hoeven nadenkenyamie schreef:ik hooor het je zeggen hahahaBrigitte schreef:Omdat dat een raseigenschap is **verwijderd door moderator** . En hebben die eigenaren hier er last van dan dat hun hond niet met andere honden kan? Lopen die er zo over te pijpzeiken dat hun hond niet met andere honden kan? Nee dat doen ze niet omdat ze namelijk weten dat dat erbij hoort net zoals je de kans loopt met een Beagle dat die niet los kan omdat ze gaan jagen (zoals de hond van mijn vaste dierenwinkel).Pak-de-bal schreef:hier op dit foum zitten goede eigenaren van staffs , maar dan tòch kunnen de meesten niet met andere honden opschietenmonky555 schreef: je mentaliteit tegen de goeie eigenaren van 'vecht'honden
hoe verklaar je dit dan?
Dat zijn dingen die bij het ras horen en die neem je op de koop toe als je ervoor kiest.

hier ook al van die "niet vechthonden" die buiten de roedel om niet met soortgenoten overweg kunnen (en binnen de roedel ook niet allemaal met elkaar...)malinois schreef:1 van mijn honden ook niet, en dat is geen 'vechthond', hoe verklaar je dat dan?Pak-de-bal schreef:hier op dit foum zitten goede eigenaren van staffs , maar dan tòch kunnen de meesten niet met andere honden opschietenmonky555 schreef: je mentaliteit tegen de goeie eigenaren van 'vecht'honden
hoe verklaar je dit dan?
ps. waarom MOET een hond overigens met soortgenoten op kunnen schieten?

Niets aan toe te voegenPaulala schreef:Het is weer eens ouderwets gezellig hier!
Telkens weer de zelfde discussies.
Iedereen weet nu ondertussen wel dat Staffies en Pitjes niet goed met soortgenoten overweg kunnen en dat ze juist voor mensen ontzettend lief zijn.
En iedereen weet ook dat er heel veel aso's rondlopen met een soortgelijke hond als pikverlenging.
En ook dat er uitzonderingen zijn van dit soort honden die dus wel met soortgenoten kunnen, maar dat dit in de regel niet zo is.
Wat is het probleem?
wil je zelf zo'n hond niet, dan neem je hem niet.
Hutsje schreef:welke honden kunnen er hier niet met vreemde mensen overweg? want de honden waar jij het over hebt kunnen idd vaak niet met vreemde honden maar zijn juist met mensen wel heel goed, is ook raseigenschap. dus ik ben heel benieuwd en hoop dat ik nou eens antwoord krijg.Pak-de-bal schreef: NIET met andere honden of vreemde mensen, overweg kunnen![]()

Geloof je nou echt dat je daar antwoord op krijgt JesHutsje schreef:nog maar een keer dan:
en zoals gewoonlijk weer eens geen antwoord.
kom op pak, ik daag je uit!![]()
Hutsje schreef:welke honden kunnen er hier niet met vreemde mensen overweg? want de honden waar jij het over hebt kunnen idd vaak niet met vreemde honden maar zijn juist met mensen wel heel goed, is ook raseigenschap. dus ik ben heel benieuwd en hoop dat ik nou eens antwoord krijg.Pak-de-bal schreef: NIET met andere honden of vreemde mensen, overweg kunnen![]()
het is gewist !!Hutsje schreef:welke honden kunnen er hier niet met vreemde mensen overweg? want de honden waar jij het over hebt kunnen idd vaak niet met vreemde honden maar zijn juist met mensen wel heel goed, is ook raseigenschap. dus ik ben heel benieuwd en hoop dat ik nou eens antwoord krijg.Pak-de-bal schreef: NIET met andere honden of vreemde mensen, overweg kunnen![]()
Er zullen vast uitzonderingen zijn, net zoals er Stabij(na)s zijn die niet met andere mensen kunnen. Maar in de regel vind ik Staffs zeeeer vriendelijk naar mensen.Pak-de-bal schreef:het is gewist !!Hutsje schreef:welke honden kunnen er hier niet met vreemde mensen overweg? want de honden waar jij het over hebt kunnen idd vaak niet met vreemde honden maar zijn juist met mensen wel heel goed, is ook raseigenschap. dus ik ben heel benieuwd en hoop dat ik nou eens antwoord krijg.Pak-de-bal schreef: NIET met andere honden of vreemde mensen, overweg kunnen![]()
![]()
er was hier iemand met een Am staff , en die kon NIET met vreemde mensen overweg
nu heb ik geen bewijzen meer
want toen antwoordde ik nog .. pas dan op voor de kinderen !
( moique, of die met die Amerikaanse vlag in de avator was het geloof ik

Er is door ons niets opgeschoond waar dit in stond... Heb het net nog even voor je nagekeken... dus het heeft er of niet gestaan of je hebt niet goed gekeken en staat het er nog ergensPak-de-bal schreef:het is gewist !!Hutsje schreef:welke honden kunnen er hier niet met vreemde mensen overweg? want de honden waar jij het over hebt kunnen idd vaak niet met vreemde honden maar zijn juist met mensen wel heel goed, is ook raseigenschap. dus ik ben heel benieuwd en hoop dat ik nou eens antwoord krijg.Pak-de-bal schreef: NIET met andere honden of vreemde mensen, overweg kunnen![]()
![]()
er was hier iemand met een Am staff , en die kon NIET met vreemde mensen overweg
nu heb ik geen bewijzen meer
want toen antwoordde ik nog .. pas dan maar op voor kinderen !
( moique, of die met die Amerikaanse vlag in de avator was het geloof ik