Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
suzan25 schreef:Fenja is nog net onder de 35 cm, ze is 34,5.
Tsuki is dan een heel stuk kleiner maar volgens mij een heel stuk stoerder als die Sheltie van mij.
Wist nog wel van de vorige keer dat jullie wat later waren, nu weet ik waarom
Groetjes Suzan
We hebben een tweezittertje, dan zit ze op schoot, had ze precies in zo'n geul tussen de stoelen gekotst
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Morgen ochtend nog maar even kijken
Er zijn ook ergens radar kaartjes te vinden dacht ik?
Voor morgenochtend een idee om nog even te controleren.
Kan best zijn dat het onweer om 11 uur in Zeeland en Groningen zit
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Ik heb besloten niet mee te gaan. Heb de afgelopen weken zo veel in de auto gezeten (in twee maanden meer dan anders in een jaar ) dus ik ben eigenlijk wel even klaar ermee.
Veel plezier allemaal
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
En voor de rest: we verzamelen een stukje verder (100 m) dan de parkeerplaats. Vanaf de parkeerplaats loop je richting het kasteel. Voor de gracht naar rechts en daar staan we. De honden kunnen daar direct los.
M@rleen schreef:Mn printer is ermee gekapt.. of eigenlijk is de inkt op, maar die heb ik ook niet..
Ik ga de route gewoon onthouden, morgen ben ik dr!
Kan je niet schrijven?
Bloknote en balpoint en zo...................
Kan je vanaf de afslag op de snelweg verder opschrijven. Dat is maar een klein stukje.
M@rleen schreef:Mn printer is ermee gekapt.. of eigenlijk is de inkt op, maar die heb ik ook niet..
Ik ga de route gewoon onthouden, morgen ben ik dr!
Kan je niet schrijven?
Bloknote en balpoint en zo...................
Kan je vanaf de afslag op de snelweg verder opschrijven. Dat is maar een klein stukje.
Kijk, das een veel beter idee.. Ik ben zo gewend aan die printer...
Marleen is van de generatie die alleen nog kan tikken, schrijven is voor ouwelui
Klopt, maar dat durfde ik niet te zeggen...
Als alles mee zit tot morgen