Zoek stok! schreef:Afgelopen dagen bijv. dat jouw honden zich het nest uit vochten met zeven weken.
1 hond die met 9 weken nog in het nest zat. Ja dat is te lang voor de gemiddelde mechelaar heb ik de ervaring... 7 weken gaat nog net... veel langer moet het niet duren... heeft niets met mijn honden te maken verder. Ik heb zoveel nesten gezien waar dit het geval was.
En dat jouw reu in je armen hangt als je hem op een bepaald moment corrigeert.
ja... en?? Dat is zijn karakter, hij komt je tegemoet als je hem fysiek corrigeert... dat mag, dat weet ik dus ik doe het niet.
Overigens train ik ook met hem dus het is een hele uitdaging
En dat een man in het bos met een stok geweten heeft dat hij niet naar je honden moet slaan.
ja en wat stond daar verder dan? Niets volgens mij, want Xena heeft zijn wandelstok door midden gebeten inderdaad...
Had hij een slaande beweging naar mijn dober gemaakt (om er maar eens een ander ras bij te halen) denk ik dat deze hem had gebeten.

Moet je ze maar niet slaan... nergens voor nodig. Als het nodig is doe ik dat zelf wel een ander heeft er vanaf te blijven.
Deze drie herinner ik me zo even, maar er zijn er veel meer. Zeg nou ook eens dat ze lekker kunnen kroelen op de bank bijvoorbeeld...
dat kan ik wel zeggen maar dan lieg ik

Xena vind het inderdaad geweldig om te kroelen en als je goed leest heb ik ook altijd geschreven dat die in mijn ogen oversociaal is... dat mag wel iets minder van mij zo af en toe...
De rest is niet zo kroelerig... die komen even een knuffel halen om vervolgens weer hun eigen gang te gaan.. dus ik kan moeilijk iets noemen als dat er niet is...