pooh schreef:Nou ik heb vanochtend met de regio directeur van de woningbouw om de tafel gezeten![]()
Deze man had geen idee waar ik het over had, ik heb hem vervolgens de brief laten lezen waar dus ook een handtekening onder staat van een van zijn medewerkers.
Het hele verhaal wordt uitgeplozen, maar zoals het nu uitziet wordt de huidige bewonerscommissie uit hun 'functie' gezet, wegens niet functioneren.
Het huurcontract wordt in ieder geval niet aangepast, honden zijn toegestaan en ik heb het nu zo ver in de week gelegd dat ik vind dat er een hondenuitlaatvoorziening moet komen op het terrein van de appartementen, de meesten mensen zijn immers slecht ter beenDe regiodirecteur vond dat eigenlijk wel een goed idee, en godzijdank, hij heeft zelf ook 2 honden.
Ook dat idee wordt verder uitgewerkt, en dat wordt dus vervolgd.
Voorlopig zitten we dus safe, en ik ben dus net ook de bejaarde kat van mijn moeders buurvrouw gaan ophalen, die is dus ook weer thuis
Wat zullen die ellendelingen op hun neus kijken als er zelfs een hondenuitlaatvoorziening zou komen. Het idee alleen al
Moeten ze zoiets ook maar niet zo voor de Pinksteren via een brief flikken.