Dan heeft die pechiones schreef:Zul je zien dat de eigenaar van die aanvallende hond dat weer niet goed vindt!

Liever die eigenaar boos dan mijn hondje bij de dierenarts.
Al zie ik mezelf Kaya of Puchu nu weer niet optillen, maar goed

Moderator: moderatorteam
Caro. schreef: Dan heeft die pech![]()
Al zie ik mezelf Kaya of Puchu nu weer niet optillen, maar goed
Jullie hebben helemaal gelijk en ik zou exact hetzelfde doen!Nanna schreef:
Als die zo ongelooflijk aso is om daar bezwaar tegen te hebben kan ie van mij ook nog een schop meekrijgen ook, ik ben dan tóch bezig.
hoe grooten sterk ie ook isiones schreef:Caro. schreef: Dan heeft die pech![]()
Al zie ik mezelf Kaya of Puchu nu weer niet optillen, maar goedJullie hebben helemaal gelijk en ik zou exact hetzelfde doen!Nanna schreef:
Als die zo ongelooflijk aso is om daar bezwaar tegen te hebben kan ie van mij ook nog een schop meekrijgen ook, ik ben dan tóch bezig.Alleen maar wel hopen dat het niet een grote sterke asociale vent betreft die je een ram voor je kop verkoopt.
En aso is hij! Want als jij je hond aan laat vallen en je grijpt niet in, dan ben je aso!
Ik herken dit inderdaad wel, dat er honden zijn die er niet tegen lijken te kunnen dat een ander hondje op wordt getild. Alleen dat is wel jouw probleem, niet dat van de baas die optiltMoos schreef:Paulala schreef: Ook is het best vervelend voor mij persoonlijk, want Julia wordt helemaal gek als een hondje boven haar wordt verhoogd.
Zij accepteert dit niet!
Zolang het beestje op de grond staat is er niets aan de hand, maar oh wee.... als het beestje door een mens in positie wordt verhoogd...