Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

denken jullie weleens aan oude topics?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

estelle schreef: Van PdB wordt dan verwacht dat ze iedereen die rot opmerkingen maakt naar dr moet negeren en er niet op in mag gaan maar de rest mag wel constant op haar lopen te fitten en op alles wat ze zegt commentaar geven.
Dat klopt. Iemand aanvallen op diens gedrag en zich dan verlagen tot hetzelfde niveau. Ik vind dat dit gerust eens gezegd mag worden. Hiermee haal je ook niet het beste in iemand naar boven. Er moet toch eentje beginnen met het juiste gedrag?
Laatst gewijzigd door iones op 23 mar 2008 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Pepie schreef:Jezus addy ....slik die drol nou eens door.........ze bedoelde dat goed hoor.
In tegenstelling tot jou Pepie heb ik al heel lang geleden geleerd om zo naief te zijn en in het goede van de mensheid te geloven :wink:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Addy schreef:
Pepie schreef:Jezus addy ....slik die drol nou eens door.........ze bedoelde dat goed hoor.
In tegenstelling tot jou Pepie heb ik al heel lang geleden geleerd om zo naief te zijn en in het goede van de mensheid te geloven :wink:
Die vat ik niet :19:
Afbeelding
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Dat komt vast dat jij naief bent, ze zal verleerd zijn bedoelen, want Addy en van iemand houden, daar kan ik me niks bij voorstellen :smile: :smile:
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Pepie schreef:Eline met haar insect........ :smile:.........
en haar breitopic :smile: ja die was lachen.

maar er zijn helaas veel verdrietige topics, maar ook hele hilarische met scootmobiel. Die vergeet ik echt nooit meer. :smile:
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
moderatorteam
Zeer actief

Ongelezen bericht door moderatorteam »

Het topic wordt voor nu gesloten ( erg jammer na 2 x het verzoek gedaan te hebben om on topic te blijven) en we gaan in beraad het te sluiten of op te schonen .
Met vriendelijke groet
Moderators hondenforum.nl

Niemand is incognito
Gesloten

Terug naar “Algemeen”