Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heel heftige buikpijn
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Fijn dat er iig iets uit is, nu de rest nog
geen rijstwater idd maar als je hem wilt laten aansterken kan je beter boullion geven 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
gelukkig, begin is er.... hoop dat vandaag alles er uitkomt en hij zich weer het mannetje kan voelen

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ja beetje bouillon, geef ik ook vaak aan kat/hond (kipfilet kookvocht), meestal drinken ze dat nog wel of wat astronautenpasta.
Ik hoop dat het nou wat beter gaat!
Rataplan had eens behoorlijk aan een kalfspoot liggen knagen en s'avonds gilde hij het uit bij het poepen
Ik weet ook nooit hoeveel ontbijtkoek ik moet geven, ik wist wel dat het stopt (maar ook pas sinds ik kinderen heb). Laxeermiddel erna geven is voor mij ook nieuw.
Als ze hier de kans krijgen eten ze zo'n hele koek op :N:
Rataplan had eens behoorlijk aan een kalfspoot liggen knagen en s'avonds gilde hij het uit bij het poepen
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
zeg je nu dat ontbijtkoek stopt?Rataplan schreef:Ja beetje bouillon, geef ik ook vaak aan kat/hond (kipfilet kookvocht), meestal drinken ze dat nog wel of wat astronautenpasta.
Rataplan had eens behoorlijk aan een kalfspoot liggen knagen en s'avonds gilde hij het uit bij het poepenIk weet ook nooit hoeveel ontbijtkoek ik moet geven, ik wist wel dat het stopt (maar ook pas sinds ik kinderen heb). Laxeermiddel erna geven is voor mij ook nieuw.
ik moest juist om verstopping bij mezelf te voorkomen elke morgen een stukje ontbijtkoek eten,dat was goed
nu snap ik er helemaal niks meer van.
Reini,ik hoop dat vegas snel alles eruit gooit wat eruit moet en weer vlot zichzelf is
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
Gelukkig, begin is er 
Maar vanmorgen toen ik wakker werd en drong ineens iets tot mij door want vind dit alles wel heftig
Je schreef bij voeding dat hij een gebradenkippenvleugel had gepikt.
En vleugels ,ook rauw, kunnen deze problemen veroorzaken.
Een vleugel bestaat uit 2 botjes met een knik en die knik kan dus wel eens dwars komen te liggen.
Maar goed, dit even tussendoor en
ga verder duimen dat de rest er vandaag ook uit komt!!!
Maar vanmorgen toen ik wakker werd en drong ineens iets tot mij door want vind dit alles wel heftig
Een vleugel bestaat uit 2 botjes met een knik en die knik kan dus wel eens dwars komen te liggen.

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ja dat heb ik weer van een consultatieburo, verwarrend zegeefje+huig schreef:zeg je nu dat ontbijtkoek stopt?Rataplan schreef:Ja beetje bouillon, geef ik ook vaak aan kat/hond (kipfilet kookvocht), meestal drinken ze dat nog wel of wat astronautenpasta.
Rataplan had eens behoorlijk aan een kalfspoot liggen knagen en s'avonds gilde hij het uit bij het poepenIk weet ook nooit hoeveel ontbijtkoek ik moet geven, ik wist wel dat het stopt (maar ook pas sinds ik kinderen heb). Laxeermiddel erna geven is voor mij ook nieuw.
ik moest juist om verstopping bij mezelf te voorkomen elke morgen een stukje ontbijtkoek eten,dat was goeden idd het werkte bij mij ook.
nu snap ik er helemaal niks meer van.
Reini,ik hoop dat vegas snel alles eruit gooit wat eruit moet en weer vlot zichzelf is
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
Het is van mij uit maar een gok dat het een kippenvleugel is geweest. Ik hoorde 'krak, krak' en toen was het al weg. Bij een kippenpoot had ik meer 'krak, krak, krak, krak etc.' verwacht en had ik misschien nog tijd gehad om het uit zijn bek te trekken. Ik denk dat een vleugel veel minder kauw-werk is dan een poot? Een poot is toch veel dikker bot?ien schreef:Gelukkig, begin is er
Dat was in ieder geval mijn redernatie
Net tijdens het wandelen kwam er weer keiharde ontlasting dus de boel komt lekker in beweging
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
Reini
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
-
Reini
- Zeer actief
Net even de dierenarts gebeld en ik kan om 14.00 terecht. Ze gaan dan even voelen of er nog veel zit en of er misschien nog een klysma nodig is. Het laxeermiddel mag ik gewoon nog even blijven geven. Ik merk dat Vegas nu weer wat buikpijn heeft dus het laxeermiddel van vanmorgen gaat werken denk ik, straks dus weer even een stukje lopen. Hij is wel heel hongerig nu dus zijn eetlust komt ook weer terug gelukkig
Pfff, ik geloof dat het toch nog met een sisser af gaat lopen!
Pfff, ik geloof dat het toch nog met een sisser af gaat lopen!

-
Gos
- Zeer actief
-
chyta
- Actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
Ik heb het echt heel benauwd gehad ja.. Ik zag al helemaal voor me dat hij geopereerd moest wordenGos schreef:Ik hoop het van harte! Wat zul je het benauwd gehad hebben deze dagen (en Vegas ook natuurlijk). Hopelijk is hij gauw weer de oudeReini schreef:Pfff, ik geloof dat het toch nog met een sisser af gaat lopen!

-
Reini
- Zeer actief
Dat zou Vegas ook wel heel erg lekker vinden denk ik! Ik ben nu aan het werk en heb dat hier allemaal niet staan maar dat zou ik vanavond wel kunnen maken voor hemFemia schreef:Misschien kan je een pannetje soep voor hem maken. Kipfilet laten trekken met selderijblad, klein beetje bouillonblok (mag niet zo zout worden), wat soepgroente er in en vermicelli. Kip klein maken.
Harrie is er gek op, misschien lust Vegas het ook wel graag en het stopt niet.

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
-
Ari@ne
-
miekmiek
-
Reini
- Zeer actief
Ik heb toch ook nog wel wat zorg hoor, omdat hij zo blijft braken. Volgens de dierenarts kan dat erop duiden dat er toch iets in de maag is blijven hangen. Ik zal het vanmidadg even overleggen en misschien dat we dan even een foto kunnen maken. Daar zie ik dan ook weer tegenop omdat een roesje bij Vegas niet werkt en hij dan dus misschien wel weer onder narcose moet? Misschien kan het ook wel zonder, ik weet niet of hij op zijn rug moet liggen voor een foto van zijn maagmiekmiek schreef:Gelukkig lijkt het goed af te gaan lopen, maar ik blijf nog eventjes bezorgt tot het echt zekersteweten allemaal achter de rug is. Arme vegas, arme jij...wat een zorgen.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Waarom vreten die aardappels dan ook alles wat er op straat voor hun snufferd komt op he?
Max gisteravond:haphaphap en weg was weer een ondefinieerbaar(want pikdonker)iets
Hopelijk hoeft Vegas niet onder het mes of zo.
Max gisteravond:haphaphap en weg was weer een ondefinieerbaar(want pikdonker)iets
Hopelijk hoeft Vegas niet onder het mes of zo.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Meestal is een foto van de zijkant genoeg, dit is vaak goed te doen zonder roesje, wat wel het meest verstandige is als vegas nog zo beroerd is. Heel veel succes ermee!Reini schreef:Ik heb toch ook nog wel wat zorg hoor, omdat hij zo blijft braken. Volgens de dierenarts kan dat erop duiden dat er toch iets in de maag is blijven hangen. Ik zal het vanmidadg even overleggen en misschien dat we dan even een foto kunnen maken. Daar zie ik dan ook weer tegenop omdat een roesje bij Vegas niet werkt en hij dan dus misschien wel weer onder narcose moet? Misschien kan het ook wel zonder, ik weet niet of hij op zijn rug moet liggen voor een foto van zijn maagmiekmiek schreef:Gelukkig lijkt het goed af te gaan lopen, maar ik blijf nog eventjes bezorgt tot het echt zekersteweten allemaal achter de rug is. Arme vegas, arme jij...wat een zorgen.

-
Reini
- Zeer actief
Ik geloof ook niet dat de dierenarts hem nu onder narcose zou brengen, een roesje alleen werkt bij Vegas niet want hij blijft zich verzetten en op een gegeven moment kan je niet meer blijven spuiten :N: Toen hij een röntgenfoto van zijn neus moest hebben ze eerst ook een roesje geprobeerd maar uiteindelijk is hij toen middels gas helemaal onder narcose gebracht.Carma schreef: Meestal is een foto van de zijkant genoeg, dit is vaak goed te doen zonder roesje, wat wel het meest verstandige is als vegas nog zo beroerd is. Heel veel succes ermee!

-
Reini
- Zeer actief
Daarna niet meer, ik hoor zijn maag nu ook niet meer zo rommelen. Gister ging zijn maag tijdens het persen als een gek tekeer en daarna moest hij braken, zo ging het vanmorgen ook. Helaas wil hij nog niks drinken, ik zal zometeen eerst even wat bouillon maken kijken of hij dat wel wilInge O schreef:gelukkig reini, de boel komt stilaan los.
heeft hij na die ene keer vanmorgen nog gebraakt?