Richtje schreef:@Sunnybunny, er zijn wel degelijk smerige opmerkingen gemaakt. Dat ik ook op bokt post heeft daar werkelijk niets mee te maken.
Ik heb wel degelijk op enkele van jouw berichten gereageerd. Maar ik ga geen dingen voor de 20e keer beantwoorden en ga niet in op onzinnige beschuldigingen.
Op bokt krijg je toch echt een heel andere versie voorgeschoteld dan hier hoor.
De reden dat er soms zo fel wordt gereageerd komt volgens mij gewoon door het onbegrip wat er heerst onder sommige.
Joske had onlangs nog een juichtopic over hoe goed het met Max ging en over de ernstige problemen (medisch) was weinig bekend hier.
Zelf heb ik weleens aangegeven dat ik vond dat Max te veel de gelegenheid kreeg om te bijten ,toen dacht ik nog aan 5 of 6 incidenten en ook dat werd dan weggewoven en gebagatellisseerd.
Ondanks jullie goede zorgen ,tot nu toe,is het overduidelijk dat een hond niet op zijn plaats zit als die zo vaak de kans krijgt om te bijten.
Ik vind zeker dat het asiel hier ook schuld aan heeft jullie eerste hond had wel wat probleemlozer mogen zijn

maar jullie aanpak is ook misschien niet de beste voor Max en haar gedrag geweest.
Zelfs jullie eigen trainer ,die Max tenslotte ook goed kent,roept op om haar niet af te maken maar over te geven aan Addy en de onwil om dat te doen kan ik dus gewoon echt niet begrijpen.
Max zou waarschijnlijk heel erg op haar plaats zijn in een roedel honden en Addy zal zeker niet doorgaan wanneer het niet haalbaar meer is dus waarom haar die kans niet gegeven.
Wie weet pakt het goed uit en kan zij nog een paar mooie jaren hebben waarin haar gezondheid en gedrag niet te veel opspelen.