Nee, we hebben na de vorige keer afgesproken dat de leveranciers bepalen waar en wanneer de DDD plaatsvindt. Want zij zijn diegene die leveren terwijl ze er uren voor moeten rijden en moeten sjouwen.Knoeppie schreef:Kan er niet gewoon een poll gemaakt worden waar we kunnen stemmen op een datum? Natuurlijk kan je niet met iedereen rekening houden maar heb valt me wel op dat er nu flink wat mensen afvallen terwijl dat misschien niet hoeft?Bas Rouge schreef:Eline* schreef:Jammer..ook ik kan 3 februari echt niet want dan zit ik in de ardenne. Mijn bestelling kan dus geannuleerd.Ik vind het echt lullig dat het nu voor een aantal mensen in de soep loopt. Uitstellen tot een zaterdag in maart kan natuurlijk wel maar ik ben bang dat je tegen vergelijkbare dingen aanloopt. Niet dat het daarom niet zou kunnen, het uitstellen tot in maart.Dorien schreef:Mede doordat het op een zaterdag valt en Eline ook niet kan, moet ik mijn bestelling ook annuleren helaas.
Volgende keer beter!
Ik wacht nog even Tineke's reactie op het lokatie voorstel af. Dat zal een definitief go or no go mede bepalen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden
Moderator: moderatorteam
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
OK, prima, dat wist ik nietRoelfien schreef:Nee, we hebben na de vorige keer afgesproken dat de leveranciers bepalen waar en wanneer de DDD plaatsvindt. Want zij zijn diegene die leveren terwijl ze er uren voor moeten rijden en moeten sjouwen.Knoeppie schreef:Kan er niet gewoon een poll gemaakt worden waar we kunnen stemmen op een datum? Natuurlijk kan je niet met iedereen rekening houden maar heb valt me wel op dat er nu flink wat mensen afvallen terwijl dat misschien niet hoeft?Bas Rouge schreef:Eline* schreef:Jammer..ook ik kan 3 februari echt niet want dan zit ik in de ardenne. Mijn bestelling kan dus geannuleerd.Ik vind het echt lullig dat het nu voor een aantal mensen in de soep loopt. Uitstellen tot een zaterdag in maart kan natuurlijk wel maar ik ben bang dat je tegen vergelijkbare dingen aanloopt. Niet dat het daarom niet zou kunnen, het uitstellen tot in maart.Dorien schreef:Mede doordat het op een zaterdag valt en Eline ook niet kan, moet ik mijn bestelling ook annuleren helaas.
Volgende keer beter!
Ik wacht nog even Tineke's reactie op het lokatie voorstel af. Dat zal een definitief go or no go mede bepalen.
Groetjes Michaëla en Knoeppie

-
chrico
- Zeer actief
-
tineke
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
Leane
- Joy C
- Zeer actief
-
jidde
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Owww, nou komt het voor jou weer niet goed uit... sorry jiddejidde schreef:Oepsmetaveenendaal schreef:het was al 03-02 gewordenjidde schreef:Komt voor mij goed uit, want 10-02 kon ik niet, dus misschien met nieuwe datum wel
vind het trouwens wel jammerIk heb na die datum ook niet meer gekeken, want ik dacht dat i ktoch niet kon :N:
-
Marion.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Roelfien
- Zeer actief
Dus je gaat 5 uur in de auto zitten om wat mensen goedkoop van kipkarkassen te voorzien? Je bent gek. Hartstikke lief, maar wel gek.
Kan er niet beter een gesplitste DDD plaatsvinden, 3 februari Vlietlanden en dan een paar weekjes later een DDD in de buurt bij Jessica?
Kan er niet beter een gesplitste DDD plaatsvinden, 3 februari Vlietlanden en dan een paar weekjes later een DDD in de buurt bij Jessica?
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Roelfien, please!!! Not again!Roelfien schreef:Dus je gaat 5 uur in de auto zitten om wat mensen goedkoop van kipkarkassen te voorzien? Je bent gek. Hartstikke lief, maar wel gek.
Laatst gewijzigd door Bas Rouge op 22 jan 2007 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marion.
Haha, neeeeeeeeeeeeee. Niet nu we net tot hier zijn gekomenRoelfien schreef:Dus je gaat 5 uur in de auto zitten om wat mensen goedkoop van kipkarkassen te voorzien? Je bent gek. Hartstikke lief, maar wel gek.
Volgende keer vind ik trouwens "verplicht Roggebotzand"
- Roelfien
- Zeer actief
Tja, mij maakt het niet uit hoor, maar Jessica heeft als zo ongeveer de enige zich volledig flexibel opgesteld en mag dan nu 5 uur in de auto zitten, moet er zelfs voor overnachten. Maar goed, ik moet me er wellicht ook niet mee bemoeien, maar ik zit het echt met stijgende verbazing te lezen.
-
jidde
wel niet wel niet pfffffBas Rouge schreef:Owww, nou komt het voor jou weer niet goed uit... sorry jiddejidde schreef:Oepsmetaveenendaal schreef:het was al 03-02 gewordenjidde schreef:Komt voor mij goed uit, want 10-02 kon ik niet, dus misschien met nieuwe datum wel
vind het trouwens wel jammerIk heb na die datum ook niet meer gekeken, want ik dacht dat i ktoch niet kon :N:
-
Marion.
Er is achter de schermen wel een heleboel overlegd, Roelfien. Niet alleen Jessica heeft zich flexibel opgesteldRoelfien schreef:Tja, mij maakt het niet uit hoor, maar Jessica heeft als zo ongeveer de enige zich volledig flexibel opgesteld en mag dan nu 5 uur in de auto zitten, moet er zelfs voor overnachten. Maar goed, ik moet me er wellicht ook niet mee bemoeien, maar ik zit het echt met stijgende verbazing te lezen.
Desalniettemin vind ik het ook héél erg lief en tof van Jes, en vandaar ook mijn opmerking over de volgende keer is het ongeveer verplicht Roggebot.
-
WOEF!
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Hutsje
- Zeer actief
Euh. Ja. Maar ook alleen omdat Tineke niet zo ver kan rijden vanwege haar schouder, omdat de week eriop niet goed uit komt voor veel mensen en er al veel mensen besteld heebben bij mij. Vindt het dan zonde dat het daarop vast zou lopen. Maar de volgende keer Roggenbot hoor!Roelfien schreef:Dus je gaat 5 uur in de auto zitten om wat mensen goedkoop van kipkarkassen te voorzien? Je bent gek. Hartstikke lief, maar wel gek.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 22 jan 2007 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.

- Hutsje
- Zeer actief
Trouwens, gaan we daarna nog een stuk lopen? zoja dan mag het ook wel vroeger voor mij, dan ben ik ook niet zo laat thuis.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 22 jan 2007 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Joy C
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
-
tineke
De verdeelplek is een parkeerplaats,wel een rustige, maar toch er kunnen auto's rijden natuurlijkHutsje schreef:Ik wil hem wel mee nemen maar dan moet de verdeelplek wel veilig zijn want ik wil hem niet aan de lijn houden. Tineke weet jij hoe die plek eruit ziet? Als we daarna dan een stuk gaan lopen kan hij in de auto blijven.Natas. schreef: En JOEPIE, Kiefertje komt ook las ik