Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Knoeppie schreef:
Bas Rouge schreef:
Eline* schreef:Jammer..ook ik kan 3 februari echt niet want dan zit ik in de ardenne. Mijn bestelling kan dus geannuleerd. :(:
Dorien schreef:Mede doordat het op een zaterdag valt en Eline ook niet kan, moet ik mijn bestelling ook annuleren helaas.
Volgende keer beter!
Ik vind het echt lullig dat het nu voor een aantal mensen in de soep loopt. Uitstellen tot een zaterdag in maart kan natuurlijk wel maar ik ben bang dat je tegen vergelijkbare dingen aanloopt. Niet dat het daarom niet zou kunnen, het uitstellen tot in maart.
Ik wacht nog even Tineke's reactie op het lokatie voorstel af. Dat zal een definitief go or no go mede bepalen.
Kan er niet gewoon een poll gemaakt worden waar we kunnen stemmen op een datum? Natuurlijk kan je niet met iedereen rekening houden maar heb valt me wel op dat er nu flink wat mensen afvallen terwijl dat misschien niet hoeft?
Nee, we hebben na de vorige keer afgesproken dat de leveranciers bepalen waar en wanneer de DDD plaatsvindt. Want zij zijn diegene die leveren terwijl ze er uren voor moeten rijden en moeten sjouwen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Roelfien schreef:
Knoeppie schreef:
Bas Rouge schreef:
Eline* schreef:Jammer..ook ik kan 3 februari echt niet want dan zit ik in de ardenne. Mijn bestelling kan dus geannuleerd. :(:
Dorien schreef:Mede doordat het op een zaterdag valt en Eline ook niet kan, moet ik mijn bestelling ook annuleren helaas.
Volgende keer beter!
Ik vind het echt lullig dat het nu voor een aantal mensen in de soep loopt. Uitstellen tot een zaterdag in maart kan natuurlijk wel maar ik ben bang dat je tegen vergelijkbare dingen aanloopt. Niet dat het daarom niet zou kunnen, het uitstellen tot in maart.
Ik wacht nog even Tineke's reactie op het lokatie voorstel af. Dat zal een definitief go or no go mede bepalen.
Kan er niet gewoon een poll gemaakt worden waar we kunnen stemmen op een datum? Natuurlijk kan je niet met iedereen rekening houden maar heb valt me wel op dat er nu flink wat mensen afvallen terwijl dat misschien niet hoeft?
Nee, we hebben na de vorige keer afgesproken dat de leveranciers bepalen waar en wanneer de DDD plaatsvindt. Want zij zijn diegene die leveren terwijl ze er uren voor moeten rijden en moeten sjouwen.
OK, prima, dat wist ik niet :wink:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Mensen kunnen toch voor elkaar meenemen?? Het is koud zat buiten dus een dagje (of 2) later de vriezer in hoeft geen probleem te zijn toch??
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ik ben best bereid tot het kiezen van een andere datum 3-2 is natuurlijik wel kort dag.
Laat maar horen wie het daar mee eens is :wink:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Het maakt mij niet uit welke dag, als alle leveranciers een andere datum kunnen zodat meer afnemers kunnen lijkt me dat prima.

Als het de 3de doorgaat en dan voor meer mensen meenemen (voor Eline en Dorien b.v. gezien afstand) gaat me denk ik niet lukken, ik neem al voor 3 mensen uit Almere mee.
Afbeelding
Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

Het maakt mij ook niet uit welke dag, de leveranciers beslissen. 3 feb is voor mij ook prima. :wink:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

DDD 3 gaat toch door, zie begintopic.
Laatst gewijzigd door Bas Rouge op 22 jan 2007 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Ik wacht de nieuwe datum en lokatie af. Dat er zoveel mensen niet kunnen is natuurlijk niet leuk !!
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Komt voor mij goed uit, want 10-02 kon ik niet, dus misschien met nieuwe datum wel :cheer:
Joy C
Zeer actief

Ik wacht wel af wanneer het nieuwe topic er staat. Jammer dat het niet doorgaat. :wink:
Groetjes Joyce
Afbeelding
jidde

metaveenendaal schreef:
jidde schreef:Komt voor mij goed uit, want 10-02 kon ik niet, dus misschien met nieuwe datum wel :cheer:
het was al 03-02 geworden

vind het trouwens wel jammer
Oeps :oeps: Ik heb na die datum ook niet meer gekeken, want ik dacht dat i ktoch niet kon :N:
Bas Rouge
Zeer actief

Is 12.00 uur een goeie tijd om bij elkaar te komen?
Bas Rouge
Zeer actief

jidde schreef:
metaveenendaal schreef:
jidde schreef:Komt voor mij goed uit, want 10-02 kon ik niet, dus misschien met nieuwe datum wel :cheer:

Oeps :oeps: Ik heb na die datum ook niet meer gekeken, want ik dacht dat i ktoch niet kon :N:
Owww, nou komt het voor jou weer niet goed uit... sorry jidde
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Bas Rouge schreef:Is 12.00 uur een goeie tijd om bij elkaar te komen?
Wat mij betreft prima, kunnen wij nog even een paar uurtjes op het strand doorbrengen. Maar ik denk dat het misschien te vroeg is voor Jessica?
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Dat moet lukken, ik denk erover te overnachten in de buurt want een dikke 5 en een half uur tijden op een dag heb ik niet zo'n zin in. Bovendien wil ik Kiefer meenemen en dat worrdt voor hem ook teveel.
En ik pleit bij deze voor de volgende keer Roggenbot! En dan echt.
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief

Dus je gaat 5 uur in de auto zitten om wat mensen goedkoop van kipkarkassen te voorzien? Je bent gek. Hartstikke lief, maar wel gek.
Kan er niet beter een gesplitste DDD plaatsvinden, 3 februari Vlietlanden en dan een paar weekjes later een DDD in de buurt bij Jessica?
Bas Rouge
Zeer actief

Roelfien schreef:Dus je gaat 5 uur in de auto zitten om wat mensen goedkoop van kipkarkassen te voorzien? Je bent gek. Hartstikke lief, maar wel gek.
Kan er niet beter een gesplitste DDD plaatsvinden, 3 februari Vlietlanden en dan een paar weekjes later een DDD in de buurt bij Jessica?
Roelfien, please!!! Not again!
Laatst gewijzigd door Bas Rouge op 22 jan 2007 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Marion.

Roelfien schreef:Dus je gaat 5 uur in de auto zitten om wat mensen goedkoop van kipkarkassen te voorzien? Je bent gek. Hartstikke lief, maar wel gek.
Haha, neeeeeeeeeeeeee. Niet nu we net tot hier zijn gekomen :smile: :smile: :smile:

Volgende keer vind ik trouwens "verplicht Roggebotzand" :wink:
Roelfien
Zeer actief

Tja, mij maakt het niet uit hoor, maar Jessica heeft als zo ongeveer de enige zich volledig flexibel opgesteld en mag dan nu 5 uur in de auto zitten, moet er zelfs voor overnachten. Maar goed, ik moet me er wellicht ook niet mee bemoeien, maar ik zit het echt met stijgende verbazing te lezen.
jidde

Bas Rouge schreef:
jidde schreef:
metaveenendaal schreef:

Owww, nou komt het voor jou weer niet goed uit... sorry jidde
wel niet wel niet pfffff :mrgreen: :mrgreen:
Marion.

Roelfien schreef:Tja, mij maakt het niet uit hoor, maar Jessica heeft als zo ongeveer de enige zich volledig flexibel opgesteld en mag dan nu 5 uur in de auto zitten, moet er zelfs voor overnachten. Maar goed, ik moet me er wellicht ook niet mee bemoeien, maar ik zit het echt met stijgende verbazing te lezen.
Er is achter de schermen wel een heleboel overlegd, Roelfien. Niet alleen Jessica heeft zich flexibel opgesteld :wink:

Desalniettemin vind ik het ook héél erg lief en tof van Jes, en vandaar ook mijn opmerking over de volgende keer is het ongeveer verplicht Roggebot.
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

:mrgreen: :mrgreen: het gaat door :cheer: :cheer: leuk jongens!
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Mizzsylver schreef:lijkt mij ook geen probleem, ik kom vanuit maastricht over de A2 dus als ik voor mensen wat mee moet nemen roep maar :mrgreen:
wil je voor mij ook wat meenemen eventueel? :mann:
:pop:
Hutsje
Zeer actief

Euh. Ja. Maar ook alleen omdat Tineke niet zo ver kan rijden vanwege haar schouder, omdat de week eriop niet goed uit komt voor veel mensen en er al veel mensen besteld heebben bij mij. Vindt het dan zonde dat het daarop vast zou lopen. Maar de volgende keer Roggenbot hoor!
Laatst gewijzigd door Hutsje op 22 jan 2007 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Trouwens, gaan we daarna nog een stuk lopen? zoja dan mag het ook wel vroeger voor mij, dan ben ik ook niet zo laat thuis.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 22 jan 2007 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Als Jessica ergens blijft slapen moet ik kijken of ik meega/kom
Ik werk momenteel 40 uur in de week en qua tijd is dat bijna niet te doen als ik ook nog thuis wil zijn.
Leiden is ook voor mij 2 en een half uur rijden :wink:
Ik kijk wel hoe ik dan aan de spulletjes kom
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Volgende keer absoluut Roggebot Jes! :wink: (niet dat ik daar een stem in heb :mrgreen:)
Alle leveranciers zijn lief :J:

Ik vind het wel leuk om daarna een stuk te lopen, neem ik Raisa mee.
En JOEPIE, Kiefertje komt ook las ik :cheer:
Afbeelding
Joy C
Zeer actief

Ik ben de draad kwijt. :19: :mrgreen:

Dus toch 10 feb? en dan de Vlietlanden? Waar ligt dat? :mrgreen:
Heeft iemand een adres voor me?
Groetjes Joyce
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Natas. schreef: En JOEPIE, Kiefertje komt ook las ik :cheer:
Ik wil hem wel mee nemen maar dan moet de verdeelplek wel veilig zijn want ik wil hem niet aan de lijn houden. Tineke weet jij hoe die plek eruit ziet? Als we daarna dan een stuk gaan lopen kan hij in de auto blijven.
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Hutsje schreef:
Natas. schreef: En JOEPIE, Kiefertje komt ook las ik :cheer:
Ik wil hem wel mee nemen maar dan moet de verdeelplek wel veilig zijn want ik wil hem niet aan de lijn houden. Tineke weet jij hoe die plek eruit ziet? Als we daarna dan een stuk gaan lopen kan hij in de auto blijven.
De verdeelplek is een parkeerplaats,wel een rustige, maar toch er kunnen auto's rijden natuurlijk :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”