Dank je. Goed om te horen dat het bij deze lens prima zonder kan. Komt dat omdat hij minder in kan zoomen dus minder op bewegingen reageert? (Sorry als ik een domme vraag stel, haha)S@ndr@ schreef:18-55 kan heel goed zonder IS hoorDaisy@ schreef:Ik ben sinds van de week ook in deze wondere wereld gestapt. Had al jaren compact camera's. Maar ik kwam wat tekort om het leuk te hebben.
Dus nu de stap naar spiegelreflex. Heb hem nu een paar dagen en helemaal gelukkig. Wat een leuk speelgoed!
Heb de Canon 1100d met kitlens 18-55 Alleen zonder IS Maar goed, ik vermaak me er prima mee.
Alleen.... Leon vind het ook super leuk! Haha, dus het wordt vechten om dat ding.
Wens is ooit een macro lens en een lens om het 1 en ander wat dichterbij te kunnen halen.
Maar zover is het nog niet hoor.kit lens is best een leuke instap lens, om dingen dichterbij te halen heb je een zoom nodig.
Heel veel plezier met je nieuwe setje
Ik vind het echt super gaaf. Heb momenteel even geen laptop, dus kan hem even niet leeghalen. Maar zo te zien staan er al erg leuke plaatjes op.