Zo blij dat ze weer terug is
Moderator: moderatorteam
Manuma schreef:Ik neem zo de tijd om alles te lezen en te beantwoorden
Uma heeft een keurige drol gelegd en een plasje gemaakt en verder ligt ze alleen maar te slapen. Ze moest wel even grommen in de vensterbank om iedereen te laten weten dat ze weer terug was. Vooral die pokkekatten
Ze is net zo'n dwingelandje als altijd. De honger valt mee en ook haar poten zien er nu al beter en vele malen rustiger uit. Manu is bloedchagrijnig, Uma niet. Die stapt opgewekt door het huis, tikt je in je knieholtes en gaat vervolgens keurig braaf zitten. "Eten, trek".![]()
We hebben een week achterstand qua huishouden redelijk ingehaald en we liggen al uren voor pampus op de bank met heel veel snacks. Ik ben ook lekker nu al aan de borrelUma heeft zich teruggetrokken in haar mandje. Ze wil niet eens op de bank. Ze is kapot en lekker aan het dromen. We horen haar snurken
Een nieuwe gps is na een heel onderzoek aangeschaft. Ik zou Jonathan moeten vragen welke precies. Al zal ze voorlopig echt aan de lijn blijven tot ik bijgekomen ben en mijn haar de oorspronkelijke kleur heeft teruggekregen
Manuma schreef:Zij is zo goed met honden. Ik had er het volle vertrouwen in dat ze precies het juiste zou doen en zo blijkt!Lothian schreef:Suuuuper Manumazusje! Die kan je wel zoenen, of niet?
Uma is ook zo dol op haar![]()
Vanmiddag zei ik nog: vorig jaar regende het precies zo en toen vonden we haar dus vandaag moet de dag zijn. En komt mevrouw muts die avond de duinen uit![]()
haha, zou ze het daarom doen? Soort Bootcamp ExtremeManuma schreef:Ja, die waren er veel. Geeft niet, "jullie" kennen Uma niet en ons ook niet. Ook het verhaal niet dus ik heb dat, hoe moeilijk ook, losgelaten en toch alle energie in Uma gestoken.
Dankjewel, genieten doen we!
Ze is inderdaad een lekker wijffieEn mooi op gewicht nu