Goed op blijven letten, de jongen zullen zo uit komen.
Als ze je accepteert kan je geweldig mooie foto's maken!
Succes!
Groeten
Robby
Moderator: moderatorteam
Meestal met dit soort weer komt het goed maar de camera blijft in de la liggenDean schreef:
Komt vast goed, er snel uit klimmen, hoor!
Er is een hoop moois te zien![]()
Succes!
Groeten
Robby
Ze is weg... vanmorgen was ze opeens van het nest, zwom er een beetje omheen, vanavond was ze helemaal weg.... weinig kans nog op het schieten van kuikenplaatjes ben ik bang.

Jaïr Elijah by Hylos, on Flickr

Joh, mensen wat minder, maar kinderen zijn geweldig om te doen, een fijn intiem portret van gemaakt...Hylos schreef:Dean wordt al een grote jongen zo te zien!
Ik heb helemaal niks met mensen fotograferen maar ach, mn baby neefje moest wel ff op de foto![]()
Jaïr Elijah by Hylos, on Flickr
Prachtige foto!Dean schreef:Heb je eieren op het nest gezien of was het leeg?
Jammer dat het vrouwtje niet is gebleven, ik had je graag de hele mooie momenten gegund!
Als je dit zo ziet dan geniet je van dat soort momenten...![]()
Groeten
Robby

Char7 schreef:Vraagje!
Ik zie net op www.kamera-express.nl dat ze een zomersale hebben met de camera die ik wilde kopen. de 70d.
Nu zie ik dus dat de 17-85mm iS USM lens erbij kan voor niet al te veel extra geld.
Is die 'beter' dan de gewone 18-55mm die ik anders zou kopen?
(Ik zit met een budget, vandaar)
Ja die zou ik best willen hebben maar dan kan ik hem waarschijnlijk pas in 2015 kopen en ik zat meer te denken aan deze maandtoots schreef:Char7 schreef:Vraagje!
Ik zie net op www.kamera-express.nl dat ze een zomersale hebben met de camera die ik wilde kopen. de 70d.
Nu zie ik dus dat de 17-85mm iS USM lens erbij kan voor niet al te veel extra geld.
Ik zou zelf dan als je een zoom/kit wilt doorsparen voor de 17/55 USM die is lichtsterker.
En daar ga je echt een verschil merken in kwaliteit wat foto's betreft
De kwaliteit van de lens is beter dan de kitlens jaChar7 schreef:Ja die zou ik best willen hebben maar dan kan ik hem waarschijnlijk pas in 2015 kopen en ik zat meer te denken aan deze maandtoots schreef:Char7 schreef:Vraagje!
Ik zou zelf dan als je een zoom/kit wilt doorsparen voor de 17/55 USM die is lichtsterker.
En daar ga je echt een verschil merken in kwaliteit wat foto's betreft![]()
Dat kan eventueel wel een volgende aankoop worden
Is image stabilisatie, heb je eigenlijk niet nodig met de lens maten- is meestal pas intressant vanaf 100 mm of zo , USM is gewoon heel snel met scherpstellen en voor actie foto`s is dat heerlijk, maar dit zijn meer groothoek maten,Char7 schreef:Vraagje!

18-55 kan heel goed zonder IS hoorDaisy@ schreef:Ik ben sinds van de week ook in deze wondere wereld gestapt. Had al jaren compact camera's. Maar ik kwam wat tekort om het leuk te hebben.
Dus nu de stap naar spiegelreflex. Heb hem nu een paar dagen en helemaal gelukkig. Wat een leuk speelgoed!
Heb de Canon 1100d met kitlens 18-55 Alleen zonder IS Maar goed, ik vermaak me er prima mee.
Alleen.... Leon vind het ook super leuk! Haha, dus het wordt vechten om dat ding.
Wens is ooit een macro lens en een lens om het 1 en ander wat dichterbij te kunnen halen.
Maar zover is het nog niet hoor.