damn, als tineke's stuk het topic samenvat dan is het wel heel ernstig hoor.. raar volk loopt er toch rond hier en op de echte wereld
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Teckel dood gebeten in Oirschot ('t Laar)
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: Teckel dood gebeten in Oirschot ('t Laar)
whahaha tineke en het gedeelte erna: chapeau! ik zie ineens waarom het wél een grappig topic is!
damn, als tineke's stuk het topic samenvat dan is het wel heel ernstig hoor.. raar volk loopt er toch rond hier en op de echte wereld

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Wie weet dat we dan ook eens van alle voetbalwedstrijden zijn verlost en dat mannen eindelijk niet meer zo koppig rond blijven rijden ipv de weg te vragen.Nanna schreef:Zal je zien dat er altijd weer een eigenwijze vent rondloopt die tóch vruchtbaar blijkt te zijn. Nee hoor, gewoon het zekere voor het onzekere en "snip-snip". Of gewoon gelijk maar castreren, moet jij kijken wat een schitterende koren we kunnen oprichtenlieke schreef: Of ophouden met de B van de vaccinatiecoctail. Die staat immers voor de bof. Daar worden volwassen mannen onvruchtbaar van. Gewoon een epidemietje veroorzaken en je bent er binnen 30 jaar vanaf. Alleen maar vruchtbare meisjes maar geen vruchtbare mannen meer.
- Tassebas
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): SBT's!
Mag ik nog ff op het originele bericht in dit topic reageren
?
Sterkte!
Wat een vreselijk nieuws Neeltje! Afschuwelijk! Ik wens je vriendin heel veel sterkte toe en ik hoop dat ze hier ooit overheen komen. Je kunt hier niets op zeggen, in ieder geval niets waar jouw vriendin veel aan heeft, haar hond krijgt ze er niet mee terug....Neeltje schreef:Wat zeg je tegen je vriendin als die belt dat haar hondje van 2,5 is dood gebeten?? Als ze alleen even naar een winkel gingen en zij in de auto wachtte op haar man en er ineens een doorgedraaide American Stafford de auto invliegt en Bartje dood bijt? Haar man heeft geprobeerd en is het gelukt de hond van Bartje af te krijgen door z'n bek open te rukken, maar het was al te laat. Bartje was zo goed als meteen dood. Een dwerg teckeltje heeft ook niet veel te zeggen tegen een American Stafford.
De Stafford is een waakhond en was over de omheining gesprongen. Volgens mijn vriendin een erg laag hekje. Volgens de eigenaars kon de hond niet springen (mijn vriendin heeft een bestelwagen) en had dit nog nooit gedaan.......... Zij en haar man hebben ook wat wonden van die hond in hun pogingen om Bartje los te krijgen.
Ze hebben aangifte gedaan. De politie zou nog langs gaan, maar wisten niet of ze iets konden doen. Wanneer wel?? Moet dat beest eerst een kind dood bijten of een mens verminken???
Wat doe je dan? Wat moet je dan zeggen????
Sterkte!

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Nanna schreef:LéonieHonden schreef: Wie weet dat we dan ook eens van alle voetbalwedstrijden zijn verlost en dat mannen eindelijk niet meer zo koppig rond blijven rijden ipv de weg te vragen.![]()
![]()
En dat dan wellicht de stofzuiger niet meer met een schuin oog als staatsvijand nummer één bekeken wordt
Ja, hier hebben de mannen ook als hobby stofzuigen..