Ik heb het iig nog niet mee gemaakt.. sowieso met deze hondjes niet, maar ook niet toen ik nog m'n andere honden had die totaal niets van vreemde (kinderen dus ook) moesten weten.. als ze vroegen om te aaien vertelde ik altijd doe maar niet want ze bijten.. en dan zie je ze al schrikken en deinsen achteruit en halen het niet in hun bolletje om toch te aaienmalinois schreef:zo simpel zijn kinderen niet, die blijven dan achter de hond aanplukken. Daarnaast ga ik echt niet km om lopen voor een kind wat niet wil luisteren...Lydia schreef:Kind schoppen, hond schoppen....?
Ik waarschuw gewoon en gaat het kind door dan draai ik me om en loop weg....Simpel toch
Maar zou het wel zo zijn dan waarschuw ik nog een keer en tja.. als ze dan niet willen luisteren dan ben ik wel zo'n kut die dan denkt, wie niet horen wil die voelt maar.
Mijn zoon weet al vanaf dat hij dingen begrijpt dat hij niet aan ander mans honden mag zitten zonder te vragen, doet ie het wel dan is de gevolgen voor hem zelf en kan die nog een klap voor z'n harses van mij ook krijgen. Maar hij weet beter en heeft het gelukkig nog nooit gedaan