Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Martijn schreef:Liever een beftekkel dan zo'n uit z'n krachten gegroeide pikverlenger.
Mijn hondjes van 50 centimeter rennen rondjes om die vette zeugen van jullie.
fransoos schreef:zou ik dan toch voor een amerikaan gaan, dan werd het zo'n type hond, prachtig is ze en dat al met 10 maand
dit is neem ik aan het johnson type ??
sorry hoor maar verf deze helmaal bruin spuit er een masker op en je heb een bullmastiff met een te klein hoofd en teweinig oog vulling ,dacht dat een ras nooit op een ander ras mocht gaan lijken
fransoos schreef:zou ik dan toch voor een amerikaan gaan, dan werd het zo'n type hond, prachtig is ze en dat al met 10 maand
sorry hoor maar verf deze helmaal bruin spuit er een masker op en je heb een bullmastiff met een te klein hoofd en teweinig oog vulling ,dacht dat een ras nooit op een ander ras mocht gaan lijken
mol
haha zie je wel dat ik gewoon op de bullmastif val
groetjes Ida en de fransoosjes
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt...
mol
Deze hond is veel mooier dan een Bullmastiff!!!
nee ff serieus, moet een ras zijn eigen indentietijd niet behouden?
ik vind van wel en dit dit gaat veel te veel op een ander ras lijken
mol
Laatst gewijzigd door Mol op 29 jul 2004 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Mol schreef:nee ff serieus, moet een ras zijn eigen indentietid niet behouden?
mol
Vind ik ook maar in hoeverre kun je rashonden als huisdier houden als je ze echt oorspronkelijk laat? Of heb je het alleen over de buitenkant?
In dat geval ben ik het sowieso met je eens!
ik heb het gewoon over het uiterlijk, ff niks meer,de indetietijd van het ras gaat er zo onder door.
mol
Vind ik ook maar in hoeverre kun je rashonden als huisdier houden als je ze echt oorspronkelijk laat? Of heb je het alleen over de buitenkant?
ik heb het gewoon over het uiterlijk, ff niks meer,de indetietijd van het ras gaat er zo onder door.
mol
Dan ben ik het met je eens maar als ik niet verkeerd geinformeerd ben is het uiterlijk van de ambull nooit uniform geweest dus over welke identiteit hebben we het dan? ik heb mijn voorkeuren wel maar die heeft iedereen.
Ambull met de meeste functionaliteit, zoals een normale lengte van de snuit en niet te ver uiteenstaande schouders.
mol
mol
Dan ben ik het met je eens maar als ik niet verkeerd geinformeerd ben is het uiterlijk van de ambull nooit uniform geweest dus over welke identiteit hebben we het dan? ik heb mijn voorkeuren wel maar die heeft iedereen.
dat is ook zo, maar dit lijk gewoon op een bepaalt ras en ik vind dat niet de bedoeling
hier ff een gauw gemaakt bullmastiffje
Dat is dan ook de reden dat mocht ik een amerikaan willen, je eigenlijk heel goed uit moet kijken waar je deze koopt, gezien de vele types
en ik zou het toch jammer vinden om een amerikaan te trefffen die meer op een stafford lijkt, dan op een bull
vind je psptje trouwens erg mooi Mol
maar als ik nu kijk naar de honden van Hutsje, dan zijn deze toch ook weer anders dan de jouwe qua kop, zijn hier ook bepaalde typen in (ik val trouwens op gomez)
groetjes Ida en de fransoosjes
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt...
fransoos schreef:Dat is dan ook de reden dat mocht ik een amerikaan willen, je eigenlijk heel goed uit moet kijken waar je deze koopt, gezien de vele types
en ik zou het toch jammer vinden om een amerikaan te trefffen die meer op een stafford lijkt, dan op een bull
vind je psptje trouwens erg mooi Mol
maar als ik nu kijk naar de honden van Hutsje, dan zijn deze toch ook weer anders dan de jouwe qua kop, zijn hier ook bepaalde typen in (ik val trouwens op gomez)
ja type ,maar type wil niet zeggen dat het op een ander ras moet doen lijken
en ja je heb in de bullen ooverschil in type maar geen van deze type lijkt op een bepaalt ander ras.