Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pitbull game type
Moderator: moderatorteam
- Martin
- Zeer actief
Als je pitbulls hebt of hebt gehad ,zijn er altijd een paar mensen , die jou onmiddelijk veroordelen en voor hun zelf al uitgemaakt hebben dat jij een hondenvechter bent, daar doe je niks aan , en om die mensen nou te gaan overtuigen dat ik dat zeker niet ben/was , zie ik helemaal niet zitten en ik hoef mij helemaal niet te verdedigen ook , want ik ben geen hondenvechter , klaar uit!!!, of je het nu gelooft of niet ??? zoek het maar uit!!!
Toen ik mijn pitjes had, heb ik mensen meegemaakt, die al jaren een oordeel over mij hadden gevormd, en hele verhalen verkondigden , hoe zielig het voor die honden was, en die gasten moesten ze ophangen die met hun honden vechten, bla, bla, bla, toen ik hem eens tegen kwam in een kroeg, vroeg hij aan mij toen hij half lazerus was,of hij eens met mij mee mocht als ik met een hond ging vechten , want hij wilde het toch wel eens een keer zien, de vuile vieze achterbakse rukker.
Mol probeert hier duidelijk te maken , dat bepaalde dingen gewoon niet gevraagt worden op een openbaar forum , als jij een lekker wijf hebt , vraag ik ook niet hoe jij het met haar doet, zulke dingen vraag je gewoon niet.
Het was in al die pagina`s toch al duidelijk geworden hoe openlijk ik over pitjes praat en foto`s plaatst, maar als je goed naar de foto`s kijkt, dan ziet toch de grootste sukkel wel dat deze honden puntgaaf zijn en helemaal geen littekens hebben, heb je wel eens een vechthond van dichtbij gezien?????.
Toen ik mijn pitjes had, heb ik mensen meegemaakt, die al jaren een oordeel over mij hadden gevormd, en hele verhalen verkondigden , hoe zielig het voor die honden was, en die gasten moesten ze ophangen die met hun honden vechten, bla, bla, bla, toen ik hem eens tegen kwam in een kroeg, vroeg hij aan mij toen hij half lazerus was,of hij eens met mij mee mocht als ik met een hond ging vechten , want hij wilde het toch wel eens een keer zien, de vuile vieze achterbakse rukker.
Mol probeert hier duidelijk te maken , dat bepaalde dingen gewoon niet gevraagt worden op een openbaar forum , als jij een lekker wijf hebt , vraag ik ook niet hoe jij het met haar doet, zulke dingen vraag je gewoon niet.
Het was in al die pagina`s toch al duidelijk geworden hoe openlijk ik over pitjes praat en foto`s plaatst, maar als je goed naar de foto`s kijkt, dan ziet toch de grootste sukkel wel dat deze honden puntgaaf zijn en helemaal geen littekens hebben, heb je wel eens een vechthond van dichtbij gezien?????.
- Martin
- Zeer actief
Ja Wil die mensen heb ik ook gekend, toen ik eigenlijk nog als knulletje in Argentinie was heb ik mensen zoals jij beschrijft, leren kennen die met hun honden vochten , en hun honden als prinsen behandelden , omdat door deze honden een gehele familie gevoedt werd, en het verbazingwekkende hiervan was , dat deze honden, na het gevecht bijna geen wonden hadden , (het ging meer om de harde scratch), en met deze honden werd ook nooit overbodig risico genomen , als hij het niet ging redden werd de handoek bij wijze van spreken, al snel gegooid.Wil de hond schreef:Mijn vraag aan jou had niet te maken met eerdere berichten gericht op een persoon, maar was meer algemeen bedoeld.
Wat zeg jij mij als ik je vertel dat ik er van overtuigd ben dat er mensen hebben bestaan die "hondenvechter" waren, en in mijn ogen wel degelijk enorme hondenliefhebbers waren die enorm van hun honden hielden?
Als je zag hoe arm die mensen waren , maar de honden werden op handen gedragen en er ontbrak hun aan niets.
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
ik veroordeel je niet. ik vroeg het me gewoon af omdat je er zoveel verstand van hebt. ik zie echt het probleem niet hoor.Martin schreef:Als je pitbulls hebt of hebt gehad ,zijn er altijd een paar mensen , die jou onmiddelijk veroordelen en voor hun zelf al uitgemaakt hebben dat jij een hondenvechter bent, daar doe je niks aan , en om die mensen nou te gaan overtuigen dat ik dat zeker niet ben/was , zie ik helemaal niet zitten en ik hoef mij helemaal niet te verdedigen ook , want ik ben geen hondenvechter , klaar uit!!!, of je het nu gelooft of niet ??? zoek het maar uit!!!
en dat juist mol zoiets probeert duidelijk te maken terwijl die zelf mensen voor weet ik veel wat uitmaakt.
ik vind het geen vergelijking als je zou vragen hoe iemand wipt met wie. maargoed. mag je rustig vragen. of je een antwoord krijgt is een 2e.
ik zeg niet dat ze niet van hun honden houden. maar ik zie het nut/doel niet in van die gevechten.Mijn vraag aan jou had niet te maken met eerdere berichten gericht op een persoon, maar was meer algemeen bedoeld.
Wat zeg jij mij als ik je vertel dat ik er van overtuigd ben dat er mensen hebben bestaan die "hondenvechter" waren, en in mijn ogen wel degelijk enorme hondenliefhebbers waren die enorm van hun honden hielden?
en zeker niet als het erom zou gaan welke hond het 1e dood gaat.
ik zeg niet dat dat altijd het geval is. maar sommigen doen het.
net zo als ik er niet van hou dat ze in de africhting stroom gebruiken.
maar je heb mensen die het af en toe gebruiken voor iets af te leren en je heb mensen die het constant gebruiken omdat ze denken dat ze zo een hond africhten. met de 1e heb ik minder moeite dan met de 2e. al zal het niet mijn ding zijn.
misschien gaat het zo ongeveer ook met die gevechten. ik weet het niet.
- Mol
- Zeer actief
ja ik maak mensen uit voor weet jij veel wat had je er wat van dan heb je er problemen mee dan moet je het zeggen als je denk dat je er tegen op kan dan ,want geloof me , ik wals je plathoniahaka-kuckunniwi schreef: en dat juist mol zoiets probeert duidelijk te maken terwijl die zelf mensen voor weet ik veel wat uitmaakt.
ik vind het geen vergelijking als je zou vragen hoe iemand wipt met wie. maargoed. mag je rustig vragen. of je een antwoord krijgt is een 2e.
mol

- Hugo
- Actief
Heb je ook een foto van Yankie Mol?v.d Lupinehof schreef:ik vind haar echt op Yankie lijkenMartin schreef:Hahaha,zij was de mooiste van allemaal en trots dat ik op haar was, mijn eerste zelf gefokte hondv.d Lupinehof schreef:ja sammy vind ik mooier dan jessyMartin schreef:Sammy
mol![]()
mol

U wilt werkruimte.....geen probleem, vast!
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Mol
- Zeer actief
het probleem is die ben ik dus kwijt ,en daar baal ik echt ontsetten vanHugo schreef:Heb je ook een foto van Yankie Mol?v.d Lupinehof schreef:ik vind haar echt op Yankie lijkenMartin schreef:Hahaha,zij was de mooiste van allemaal en trots dat ik op haar was, mijn eerste zelf gefokte hondv.d Lupinehof schreef: ja sammy vind ik mooier dan jessy
mol![]()
mol
mol

- Hugo
- Actief
-
- Zeer actief
- *sidney*
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Martin
- Zeer actief
- *sidney*
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Dat zegt me al meer erg goeie bloedlijnen komt ze uit was ze ook (gamebred) en kwam ze bij een fokker weg of bij een particulier?, ik ben zelf niet uit de tijd dat de pitbull nog mocht hoor ben nog maar 25 alleen heb me er wel erg goed in verdiept
en ken wel mensen die vroeger pitjes gehad hebben die bruin/zwarte Amstaff van mij komt trouwens uit de X-Pert lijn de Amerikanen uit die lijn zijn wat meer van het atletische type Amstaff ik zie ze zelf graag wat atletischer (zoals ze horen te zijn mijn mening
)
.

- Mol
- Zeer actief
het hondje van martin is eigen fok ,en X-pert lijn is nog steeds aan wezig in de staff maar toch altijd zover ik weet meer staf type geweest ,wel hele mooie hondjes moet ik zeggen.*sidney* schreef:Dat zegt me al meer erg goeie bloedlijnen komt ze uit was ze ook (gamebred) en kwam ze bij een fokker weg of bij een particulier?, ik ben zelf niet uit de tijd dat de pitbull nog mocht hoor ben nog maar 25 alleen heb me er wel erg goed in verdiepten ken wel mensen die vroeger pitjes gehad hebben die bruin/zwarte Amstaff van mij komt trouwens uit de X-Pert lijn de Amerikanen uit die lijn zijn wat meer van het atletische type Amstaff ik zie ze zelf graag wat atletischer (zoals ze horen te zijn mijn mening
)
.
mol

- *sidney*
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik zie anders steeds minder fokkers die Amstaffs uit de X-Pert bloedlijn fokken ja oke als je op de stambomen ver terug gaat dan zit in elke Amstaff wel een beetje X-Pert maar ik heb het over puur X-Pertv.d Lupinehof schreef:het hondje van martin is eigen fok ,en X-pert lijn is nog steeds aan wezig in de staff maar toch altijd zover ik weet meer staf type geweest ,wel hele mooie hondjes moet ik zeggen.*sidney* schreef:Dat zegt me al meer erg goeie bloedlijnen komt ze uit was ze ook (gamebred) en kwam ze bij een fokker weg of bij een particulier?, ik ben zelf niet uit de tijd dat de pitbull nog mocht hoor ben nog maar 25 alleen heb me er wel erg goed in verdiepten ken wel mensen die vroeger pitjes gehad hebben die bruin/zwarte Amstaff van mij komt trouwens uit de X-Pert lijn de Amerikanen uit die lijn zijn wat meer van het atletische type Amstaff ik zie ze zelf graag wat atletischer (zoals ze horen te zijn mijn mening
)
.
mol

- Mol
- Zeer actief
er zit hier op het forum een Amstaf fokster die op de Xpert liune zit hoor*sidney* schreef:Ik zie anders steeds minder fokkers die Amstaffs uit de X-Pert bloedlijn fokken ja oke als je op de stambomen ver terug gaat dan zit in elke Amstaff wel een beetje X-Pert maar ik heb het over puur X-Pertv.d Lupinehof schreef:het hondje van martin is eigen fok ,en X-pert lijn is nog steeds aan wezig in de staff maar toch altijd zover ik weet meer staf type geweest ,wel hele mooie hondjes moet ik zeggen.*sidney* schreef:Dat zegt me al meer erg goeie bloedlijnen komt ze uit was ze ook (gamebred) en kwam ze bij een fokker weg of bij een particulier?, ik ben zelf niet uit de tijd dat de pitbull nog mocht hoor ben nog maar 25 alleen heb me er wel erg goed in verdiepten ken wel mensen die vroeger pitjes gehad hebben die bruin/zwarte Amstaff van mij komt trouwens uit de X-Pert lijn de Amerikanen uit die lijn zijn wat meer van het atletische type Amstaff ik zie ze zelf graag wat atletischer (zoals ze horen te zijn mijn mening
)
.
mol.
mol

- *sidney*
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- *sidney*
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
- *sidney*
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Elke "lijn" heeft wel X-Pert bloed in zijn "lijn" zitten ik heb lijn tussen haakjes staan omdat White Rock is een kennelnaam het is geen bloedlijn de White Rock kennel fokt voornamelijk met honden uit de Ruffian Bloedlijn en er zal zeker wel X-Pert bloed in zitten maar niet veel in ieder geval zo fokt elke fokker op een bepaalt type hond dat kan je ook duidelijk zien bij de verschillende Amstaffs, bepaalde fokkers fokken weer voor het grootste gedeelte met de Ruffian en andere weer met de X-Pert en veel fokkers mengen het ook maar ik ga voor zo puur mogelijk X-Pertv.d Lupinehof schreef:is het niet zo dat whit rock ook X-pert bloed in de lijn heeft zitten?
mol

- peterr
- Actief
Ik ga voor "WOODS"*sidney* schreef:Elke "lijn" heeft wel X-Pert bloed in zijn "lijn" zitten ik heb lijn tussen haakjes staan omdat White Rock is een kennelnaam het is geen bloedlijn de White Rock kennel fokt voornamelijk met honden uit de Ruffian Bloedlijn en er zal zeker wel X-Pert bloed in zitten maar niet veel in ieder geval zo fokt elke fokker op een bepaalt type hond dat kan je ook duidelijk zien bij de verschillende Amstaffs, bepaalde fokkers fokken weer voor het grootste gedeelte met de Ruffian en andere weer met de X-Pert en veel fokkers mengen het ook maar ik ga voor zo puur mogelijk X-Pertv.d Lupinehof schreef:is het niet zo dat whit rock ook X-pert bloed in de lijn heeft zitten?
mol.
gr peter
- Mol
- Zeer actief
*sidney* schreef:Elke "lijn" heeft wel X-Pert bloed in zijn "lijn" zitten ik heb lijn tussen haakjes staan omdat White Rock is een kennelnaam het is geen bloedlijn de White Rock kennel fokt voornamelijk met honden uit de Ruffian Bloedlijn en er zal zeker wel X-Pert bloed in zitten maar niet veel in ieder geval zo fokt elke fokker op een bepaalt type hond dat kan je ook duidelijk zien bij de verschillende Amstaffs, bepaalde fokkers fokken weer voor het grootste gedeelte met de Ruffian en andere weer met de X-Pert en veel fokkers mengen het ook maar ik ga voor zo puur mogelijk X-Pertv.d Lupinehof schreef:is het niet zo dat whit rock ook X-pert bloed in de lijn heeft zitten?
mol.
hahahahah ga je me nou vertellen hoe bloedlijnen werken?
leuk joh
is het niet dat een bloedlijn op een gegeven moment door een kennel word gefokt ongeacht wat het start matriaal is?
en type fok wil nog niet zeggen dat je bloedlijn fok goed is type fok is maklijker dan bloedlijn fok
omdat je verder borduurt op andermans honden.
ik vind het knapper als je je eigen bloedlijn kan kreeren dor middel midere bloedlijnen samen te voegen
mol

- *sidney*
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hoi mol, ik ga jouw helemaal niet vertellen hoe bloedlijnen werken ik zeg hier alleen maar dat dat de hoofdbloedlijnen zijn de X-Pert en de Ruffian en de fokkers die daar weer mee verder fokken een bepaalt type hond fokken en ik ga dus voor het X-pert "type" Amstaff en ik zie echt het verschil wel tussen een X-pert gefokte Amstaff en een Ruffian gefokte Amstaff ook al fokt iemand in de loop der jaren zijn eigen typehond "eigen bloedlijn".v.d Lupinehof schreef:*sidney* schreef:Elke "lijn" heeft wel X-Pert bloed in zijn "lijn" zitten ik heb lijn tussen haakjes staan omdat White Rock is een kennelnaam het is geen bloedlijn de White Rock kennel fokt voornamelijk met honden uit de Ruffian Bloedlijn en er zal zeker wel X-Pert bloed in zitten maar niet veel in ieder geval zo fokt elke fokker op een bepaalt type hond dat kan je ook duidelijk zien bij de verschillende Amstaffs, bepaalde fokkers fokken weer voor het grootste gedeelte met de Ruffian en andere weer met de X-Pert en veel fokkers mengen het ook maar ik ga voor zo puur mogelijk X-Pertv.d Lupinehof schreef:is het niet zo dat whit rock ook X-pert bloed in de lijn heeft zitten?
mol.
leuk joh
is het niet dat een bloedlijn op een gegeven moment door een kennel word gefokt ongeacht wat het start matriaal is?
en type fok wil nog niet zeggen dat je bloedlijn fok goed is type fok is maklijker dan bloedlijn fok
ik vind het knapper als je je eigen bloedlijn kan kreeren dor middel midere bloedlijnen samen te voegen
mol

- Mol
- Zeer actief
maar dan kan je niet meer praten over X-pert type of ruffian type*sidney* schreef:Hoi mol, ik ga jouw helemaal niet vertellen hoe bloedlijnen werken ik zeg hier alleen maar dat dat de hoofdbloedlijnen zijn de X-Pert en de Ruffian en de fokkers die daar weer mee verder fokken een bepaalt type hond fokken en ik ga dus voor het X-pert "type" Amstaff en ik zie echt het verschil wel tussen een X-pert gefokte Amstaff en een Ruffian gefokte Amstaff ook al fokt iemand in de loop der jaren zijn eigen typehond "eigen bloedlijn".v.d Lupinehof schreef:*sidney* schreef:Elke "lijn" heeft wel X-Pert bloed in zijn "lijn" zitten ik heb lijn tussen haakjes staan omdat White Rock is een kennelnaam het is geen bloedlijn de White Rock kennel fokt voornamelijk met honden uit de Ruffian Bloedlijn en er zal zeker wel X-Pert bloed in zitten maar niet veel in ieder geval zo fokt elke fokker op een bepaalt type hond dat kan je ook duidelijk zien bij de verschillende Amstaffs, bepaalde fokkers fokken weer voor het grootste gedeelte met de Ruffian en andere weer met de X-Pert en veel fokkers mengen het ook maar ik ga voor zo puur mogelijk X-Pertv.d Lupinehof schreef:is het niet zo dat whit rock ook X-pert bloed in de lijn heeft zitten?
mol.
leuk joh
mol
dan gan je praten over terier type, of standaart type off bully type
mol

- *sidney*
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Oke hier ben ik het wel mee eens met wat je zegt, veel honden uit de X-pert bloedlijn zijn meer terrier type maar er zijn ook weer honden uit die lijn die zijn heel fors als je nou kijkt naar de Woods honden die zijn voor het grootste gedeelte meer van hetzelfde type vind ik dan wat forser als andere Amstaffs meer bone bedoel ik hebben die honden uit die "lijn".v.d Lupinehof schreef:maar dan kan je niet meer praten over X-pert type of ruffian type*sidney* schreef:Hoi mol, ik ga jouw helemaal niet vertellen hoe bloedlijnen werken ik zeg hier alleen maar dat dat de hoofdbloedlijnen zijn de X-Pert en de Ruffian en de fokkers die daar weer mee verder fokken een bepaalt type hond fokken en ik ga dus voor het X-pert "type" Amstaff en ik zie echt het verschil wel tussen een X-pert gefokte Amstaff en een Ruffian gefokte Amstaff ook al fokt iemand in de loop der jaren zijn eigen typehond "eigen bloedlijn".v.d Lupinehof schreef:*sidney* schreef: Elke "lijn" heeft wel X-Pert bloed in zijn "lijn" zitten ik heb lijn tussen haakjes staan omdat White Rock is een kennelnaam het is geen bloedlijn de White Rock kennel fokt voornamelijk met honden uit de Ruffian Bloedlijn en er zal zeker wel X-Pert bloed in zitten maar niet veel in ieder geval zo fokt elke fokker op een bepaalt type hond dat kan je ook duidelijk zien bij de verschillende Amstaffs, bepaalde fokkers fokken weer voor het grootste gedeelte met de Ruffian en andere weer met de X-Pert en veel fokkers mengen het ook maar ik ga voor zo puur mogelijk X-Pert.
leuk joh
mol
mol

- Mol
- Zeer actief
ja maar dan nog over welke typ praat je dan het Am staf type kent 3 types zoals ik net al zij*sidney* schreef:Oke hier ben ik het wel mee eens met wat je zegt, veel honden uit de X-pert bloedlijn zijn meer terrier type maar er zijn ook weer honden uit die lijn die zijn heel fors als je nou kijkt naar de Woods honden die zijn voor het grootste gedeelte meer van hetzelfde type vind ik dan wat forser als andere Amstaffs meer bone bedoel ik hebben die honden uit die "lijn".v.d Lupinehof schreef:maar dan kan je niet meer praten over X-pert type of ruffian type*sidney* schreef:Hoi mol, ik ga jouw helemaal niet vertellen hoe bloedlijnen werken ik zeg hier alleen maar dat dat de hoofdbloedlijnen zijn de X-Pert en de Ruffian en de fokkers die daar weer mee verder fokken een bepaalt type hond fokken en ik ga dus voor het X-pert "type" Amstaff en ik zie echt het verschil wel tussen een X-pert gefokte Amstaff en een Ruffian gefokte Amstaff ook al fokt iemand in de loop der jaren zijn eigen typehond "eigen bloedlijn".v.d Lupinehof schreef:
leuk joh
mol
mol
en het is de smaak van de fokker die je ziet
bloedlijnen kunnen meerder types hebben zoder problemen
daarom zeg ik bloedlijn fok is geen type fok
dat is het verschil
en als je dan voor een bepaalt type gaat wat een bepaalde fokker fokt
wil dat niet zeggen dat dat zijn vaste type is
de Xpert lijn is vandaag de dag ook grover dan vroeger
mol