Heavy schreef: ↑21 aug 2021 09:23
Leuk om ze weer te zien. Wat grappig die plukfoto
Moest je wachten met de rest te plukken vanwege jouw handen of vanwege Ravi ?
Geen van beide, ik vond het gewoon leuk staan

. En zo kon ik zelf ook rustig wennen haha, ik vind hem zowel geplukt als met plukrijpe vacht leuk maar nu kon ik vast wennen aan zijn kale kant terwijl hij ook nog lekker lange vacht had

.
En hij is eigenlijk mijn bonsaiboompje. Vorige keer heb ik heel lang zijn kraag laten staan en als een hanekam een brede streep op zijn rug. Gewoon, omdat het kan. Volgende keer verzin ik weer iets anders. Ik blijk een plukhond errug leuk te vinden

.
Lothian schreef: ↑21 aug 2021 13:46Die hond heeft zoveel geluk dat ze bij jou terecht is gekomen en niet bij iemand die er stoer mee wilde doen
Haha. Je komt er ook vanzelf wel achter en dan krijg je of spijt of je moet haar in een bench opsluiten. Want nadat ze eerst heel lang heeft liggen piepen en dodelijke blikken geworpen heeft gaat ze van ellende zelf maar proberen of ze zich toe kan dekken... Graven dokter, er zitten grote scheuren in de bank achter het rugkussen van die ene keer (jaaaaaren geleden) dat ik vond dat het helemaal niet koud was

.
Ja, ik woon ook wel echt op mijn droomplek 
echt genieten met het bos. Maar zo'n mooie landelijke omgeving met paardenplek en bomen er omheen zoals op jouw foto's gaat mijn hart ook wel sneller van kloppen. En die mooie zwemplekken voor de honden. Taro plonst soms in onze paddenpoel wanneer hij gloeit van het racen

maar dat is niet al te fris.
Ik vind dat je Ravi voortaan altijd half geplukt moet houden! Smaakvol.
Gaaf! Heb je ook een topic van toen je net verhuisd was ofzo, met een leuk overzicht van hoe je woont? En voor Taro moet je gewoon een vijver aanleggen hoor, gewoon effe graven.
Haha, ja hè

. Ik moet nog een keer foto's bij elkaar zoeken van al mijn bonsaicreaties bij hem.