Ik vond vorig jaar het inslapen van Sam zo heftig, hoe 'mooi en rustig' het ook ging.
Moderator: moderatorteam
Ik weet ook nog niet of ik er bij wil zijn. Weet niet of ik dat durf.Hilly45 schreef:Wat heftig, heel veel sterkte.![]()
Ik vond vorig jaar het inslapen van Sam zo heftig, hoe 'mooi en rustig' het ook ging.
Ze hebben al onze vragen beantwoord. Daar nemen ze gelukkig altijd alle tijd voor.Persistence schreef:Ach wat een triest nieuws![]()
Heb je je andere vragen ook nog met de dierenarts kunnen bespreken?
Heb je topic naderhand doorgelezen en ik herken je zorgen om Binti, tenminste, ik herken dat je je zo druk kan maken of je alles wel goed doet, en waarom je hondje dit of dat wel of niet doet. Gelukkig komt er hier dan altijd wel een nuchter adviesUiteindelijk komt het allemaal wel goed.
Sterkte gewenst voor de komende dagen. Koda nog maar goed vasthouden en knuffels geven.
Maar is je man er dan wel bij als jij niet durft? Niet je hondje helemaal alleen bij de dierenarts laten hoor. Daar krijg je echt spijt van. Heel veel sterkte gewenst.Tamaartje schreef:Ik weet ook nog niet of ik er bij wil zijn. Weet niet of ik dat durf.Hilly45 schreef:Wat heftig, heel veel sterkte.![]()
Maar ik vind dat ik moet. De dierenarts adviseerde om Binti er wel bij te laten zijn.
Binti gaat straks absoluut mee naar de slaapkamer. Of eigenlijk mag ze kiezen. Met het wegvallen van Koda kunnen alle deuren weer open. Koda sliep onrustig en net de deur dicht ging dat beter.Doyaquba schreef:Heel veel sterkte!
En als ik jou was zou ik straks toch maar Binti weer naast je bed neerzetten 's nachts. Ik heb dat altijd geleerd voor puppen iig tot ze echt de hele nacht doorslapen zonder gekeutel (letterlijk en figuurlijk) en zeker bij het wegvallen van Koda zal dat nodig zijn. Geeft haar gelijk ook wat steun, want ze zal hem wel missen. En jullie natuurlijk helemaal.
Mijn man is er absoluut bij. En ik geef mezelf een trap onder mijn achterste en ga ook. Ik moet. Er ben ik aan Koda verplicht. Hij is echt mijn hondje.Sterre schreef:Maar is je man er dan wel bij als jij niet durft? Niet je hondje helemaal alleen bij de dierenarts laten hoor. Daar krijg je echt spijt van. Heel veel sterkte gewenst.Tamaartje schreef:Ik weet ook nog niet of ik er bij wil zijn. Weet niet of ik dat durf.Hilly45 schreef:Wat heftig, heel veel sterkte.![]()
Maar ik vind dat ik moet. De dierenarts adviseerde om Binti er wel bij te laten zijn.
Dank je wel.georges schreef:Wat triest... Heel veel sterkte en geniet nog volop van hem deze laatste dagen
Over Binti zou ik me niet al te veel zorgen maken, dat zal met de tijd allemaal wel loslopen (hoe onmogelijk dat op sommige moeilijke momenten ook mag lijken)
Daar doe je echt goed aan.Tamaartje schreef:Mijn man is er absoluut bij. En ik geef mezelf een trap onder mijn achterste en ga ook. Ik moet. Er ben ik aan Koda verplicht. Hij is echt mijn hondje.Sterre schreef:Maar is je man er dan wel bij als jij niet durft? Niet je hondje helemaal alleen bij de dierenarts laten hoor. Daar krijg je echt spijt van. Heel veel sterkte gewenst.Tamaartje schreef:Ik weet ook nog niet of ik er bij wil zijn. Weet niet of ik dat durf.Hilly45 schreef:Wat heftig, heel veel sterkte.![]()
Heel verdrietig maar hou er rekening mee dat ivm alle maatregelen je er sowieso niet beide bij mag zijn, maar maar 1 persoon.Tamaartje schreef:Mijn man is er absoluut bij. En ik geef mezelf een trap onder mijn achterste en ga ook. Ik moet. Er ben ik aan Koda verplicht. Hij is echt mijn hondje.Sterre schreef:Maar is je man er dan wel bij als jij niet durft? Niet je hondje helemaal alleen bij de dierenarts laten hoor. Daar krijg je echt spijt van. Heel veel sterkte gewenst.Tamaartje schreef:Ik weet ook nog niet of ik er bij wil zijn. Weet niet of ik dat durf.Hilly45 schreef:Wat heftig, heel veel sterkte.![]()
Fijn dat dat kan.Tamaartje schreef:We mogen er beide bij zijn. Bij het inslapen van je huisdier maken ze een uitzondering. Gelukkig.
Zoals je laatste zin is het maar net. Richt je op Koda vandaag en morgen. De rest komt wel weer. En nogmaals sterkte. Het is moeilijk.Tamaartje schreef:Ik lig al weer een poos naar het behang te staren. Wat een ellende.
Was ik ook weer te laat in de woonkamer want mijn kleine poepdoos had zich al geledigd.
Jeetje man hoeveel stront kan er uit zo'n klein hondje komen. Voor ze ging slapen heeft ze nog gepoept, voor ik op kwam om 3 uur en buiten ook nog.
Eigenlijk best raar. Overdag kan ze haar ontlasting best goed ophouden.
Ach waar maak ik mij druk om. Straks heerlijk op de bank en nog een dag uitgebreid knuffelen met Koda. Dat is even het enige dat telt.
Dat zeiden wij ook al tegen elkaar. Hij was gewoon op, al liet hij dat niet merken.Nanna schreef:Dan was je niks te laat. Sterkte met het verlies van je maatjeTamaartje schreef:Koda is vanmorgen rustig ingeslapen. Bij de eerste spuit was hij binnen een paar tellen al van de aardbodem verdwenen.
Ondanks alle extra regels voelde het niet vervelend.