Moderator: moderatorteam

Ik zie welgeteld 1 foto en abacadabra. Daarnet zag ik 2 foto's van je ijsbeerBonnie F schreef:Hehe, nu met alle foto's.

Schelden helpt niet, je moet het probleem oplossen. Waarom had je eerst 2 foto's en nu nog maar 1?Bonnie F schreef:Flut.

Als ik probeer te quoten dan krijg ik het bericht dat de foto's te groot zijnBonnie F schreef:Kijk nog eens?

Nee. Maar één en voor de andere twee het bericht dat ze te groot zijnBonnie F schreef:Maar kan je ze wel zien?
Alle 3?

Eerder vloekend misschienbram en thijs schreef:Zit je nu huilend op de bank?
Emma schreef:Eerder vloekend misschienbram en thijs schreef:Zit je nu huilend op de bank?

Ik neem dat op iPhone je de keuze krijgt welk formaat gebruikt moet worden. In Android niet je eerst zelf de foto verkleinen (doe ik met Snapseed: instellingen - export-formaat op 800px en dan hoef je alleen nog maar (een kopie) te exporteren en die te gebruiken via Tapatalk)Bonnie F schreef:Ik geef het op. Ik dacht dat tapatalk de juiste formaten plaatste. Niet dus.
Koffie met een grote bonbon dan maarBonnie F schreef:En ja, vloekend. Heul erg.

Ik ookNiika88 schreef:ik zie 3 schattige foto's van een slapende ijsbeer. dat was de bedoeling toch?
Guttegut, nog dreigen ookBonnie F schreef:Dit is de laatste poging. Hoe is 't nu?