Moderator: moderatorteam
We zijn inderdaad bij de training gaan kijken en zo een aantal Working Kelpies (aan het werk) kunnen zien. Ik vond het mooi om te zien dat de honden een geweldige drive hadden om te werken, hier heel erg zelfstandig in waren maar ook een zekere rust behielden. Geen nerveus gedoe of geblaf. Onbewust vergelijk ik ze met de ACD en dan lijkt mij de WK iets minder scherpe randjes te hebbengerard k schreef:Gefeliciteerd!
Is idd een erg leuk nest!
Zijn jullie gisteren tijdens de training wezen kijken? Dan heb je gelijk een redelijk beeld vaan een groot aantal working kelpies
Ik had niet verwacht dat we de pups konden zien, ze zijn nog zo jong. Omdat de moeder zo relaxed was mochten we toch eventjes kijken. Ik had geen camera meegenomen, als we over een paar weken gaan kijken gaat die natuurlijk wel mee.veertje schreef:Gefeliciteerd! Dat vraagt om foto's
Denk voor de pups van vier dagen oud aan een black and tan Syrische hamster en je komt behoorlijk in de buurtManuma schreef:En dan geen foto plaatsen
Heel leuk, wat fijn voor je zoon! En natuurlijk voor jullie. De working kelpie is een hond die mij ook blijft trekken, ik ben heel benieuwd hoe jullie het ras gaan ervaren
Ik hoop dus op verhalen!
Nou he? De tijd vliegtmaart schreef:Zo, dat jaar is voorbij gevlogen zeg, wat een heerlijk vooruitzichtfijn als ze zomaar op je pad terecht komen
Inderdaad!!kloesje schreef:Wat super fijn dat er zo'n goede klik was en er een pupje voor jullie beschikbaar is
Is het toevallig dit nestje?