Zo klein. Zet ze even naast hun grote vriend.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Allebei. De grote hond is heel groot. Precies 10 keer zo zwaar als de mijneHilly45 schreef:Maar uitgestrekt wel 60cm. Zo'n tegel is toch al gauw 30cm denk ik.
Maar ja, wel klein inderdaad. Of de zwarte hond is heeeeeel groot, dat kan ook nog.
De laatste foto is ook een grapje. Maar de eerste foto's zijn op precies dezelfde afstand. De grote hond is een x mastin waarschijnlijk en de mijne x wawas maltezer teckel achtige gevallen dus tel uit. De groter weegt 50 en is super slank. De kleine wegen 5,5 en zijn ook super slankLongFields schreef:Vergis je ook niet in het vertekenen van verhoudingen bij foto's gemaakt met je mobiel. Daar zitten doorgaans groothoeklensjes op, dus alles wat dichtbij is wordt vergroot ten opzichte van objecten op de achtergrond. Dat zie je heel goed op de laatste foto.

Ja misschien zit er wel Cane Corso doorheen. Daar heeft hij heel licht iets van weg ook. En hij is enorm...Nanna schreef:Ik vind het trouwens wel een mooie hond, wel jammer wmb van die enge lichte ogen.

Hij is echt heel erg groot. Meer formaat Duitse dog teef. Ik schat zijn schoft op dik 75 80 cm.Floortje schreef:Mooie hond zeg![]()
Vanaf de foto zou ik hem niet zo groot inschatten, meer maatje labrador ofzo.

.