maar het leven van kikker hangt (letterlijk) aan een zijden draadje..
Dus kikker moet plaatsmaken voor Eend. Ik ben benieuwd of eend net zo heilig wordt als kikker!
kikker in betere tijden (2 jaar geleden)

kikker nu..

Eend!!!

Mijns!!

Moderator: moderatorteam

neee!Nanna schreef:Een eend met een piepje?![]()
Ik heb ooit een langhaar teckel gehad, Sofie, die helemaal meloet was van zo'n plastic kip met zo'n schreeuw er in. Ik werd er helemaal knettergek
van![]()

én gisteravond roep ik "waar is eend?" en hij kwam ook met eend terugbram en thijs schreef:Eend is in ieder geval geaccepteerd, zover ben je al

En het beest is nogal scheelM@scha schreef:er zit wel zo'n kraakplasticje in het lijf

als de opwinding te groot wordt pakt hij zijn mand-deken (een 2 persoons dik quiltGoldenGizmo schreef:Ik vind Willem toch zo'n prachtige hond![]()
Wat een heerlijk beschaafde knuffels, Gizmo is vaak van het principe 'hoe groter, hoe beter', dus die sjouwt graag met een grote Ikea-olifant rond

Ik zou dat op het ogenblik buiten niet roepenM@scha schreef:én gisteravond roep ik "waar is eend?" en hij kwam ook met eend terugbram en thijs schreef:Eend is in ieder geval geaccepteerd, zover ben je al

Boomer had dat helemaal niet. Gait moet wel altijd iets in z'n bek en Elco begint dat nu over te nemenIngrid48 schreef:wat schattig dat blije hoofd erbij![]()
is het nu echt een labradording dat ze een speeltje pakken als er visite komt? De lab van mijn broer doet het ook, maar mijn honden hebben niets met speeltjes
geen idee. maar ik ken het ook van mijn staffords en die van een vriendin.Ingrid48 schreef:wat schattig dat blije hoofd erbij![]()
is het nu echt een labradording dat ze een speeltje pakken als er visite komt? De lab van mijn broer doet het ook, maar mijn honden hebben niets met speeltjes

Hylos schreef:Aah, die laatste foto. Mooi koppie heb je Willem

bij gebrek aan beter voldoen bankkussens idd ookKells schreef:Hij heeft een mooi koppie!
Onze Finnemans begroet mensen vaak met een stoelkussen in zijn snavel.

Haha, wat leuk zeg.M@scha schreef:én gisteravond roep ik "waar is eend?" en hij kwam ook met eend terugbram en thijs schreef:Eend is in ieder geval geaccepteerd, zover ben je al