Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Daar is Moby
Moderator: moderatorteam
-
pepim
- Zeer actief
Daar is Moby
En hier is het nieuwe vriendje van Mies

- dagmar88
- Zeer actief
Re: Daar is Moby
De ttoodle?
Maak maar wat meer foto's
-
Sandra&co
Je durft een puppytopic aan te maken met 1 (!) foto? Wat is dat nou? Méér, méér, méér! 
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
sluit ik me bij aan.Sandra&co schreef:Je durft een puppytopic aan te maken met 1 (!) foto? Wat is dat nou? Méér, méér, méér!
Wat een heerlijk frummeltje
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wat een heerlijke bolletje wol Pepim

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
En dan er ook niet bij vermelden wat voor ras/kruising het isSandra&co schreef:Je durft een puppytopic aan te maken met 1 (!) foto? Wat is dat nou? Méér, méér, méér!

- AnSen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Had een Jack (R)Hussel Black&Tan
Pepim wat een heerlijk snoeppie veel plezier met Moby en Mies 
Maar iid meer foto's mag altijd
Maar iid meer foto's mag altijd
-
pepim
- Zeer actief
Bedankt allemaal

Ja, dat kloptdagmar88 schreef:De ttoodle?
Een kruising poedel tibetaanse terrierLizzie. schreef:En dan er ook niet bij vermelden wat voor ras/kruising het isSandra&co schreef:Je durft een puppytopic aan te maken met 1 (!) foto? Wat is dat nou? Méér, méér, méér!
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
oh wat een leuke kruisingpepim schreef: Een kruising poedel tibetaanse terrier

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Schattig pluizebolletje 
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
-
pepim
- Zeer actief
Geen idee, ik las ergens dat het een kleine ramp wordt?Pemba schreef:Wat een leukerdIk ben benieuwd hoe de vacht wordt.
Hij is zeker leuk, maar erg ondernemend, maar voor foto's wil hij wel heel even gaan zitten
Verder wil hij graag de boel verbouwen, graszoden neemt hij zo mee naar een stuk verderop, gordijnen krijgen een make-over en hij lijkt wel nergens echt
bang voor. Ook niet voor vreemde mensen met grote vuilniszakken. Zo klein als hij is.
Ik heb ook geen idee hoe groot hij zal worden, zal niet heel groot zijn denk ik? Misschien een kilo of 15?
Het is wel een slimmerikje in ieder geval, maar hij is gewoon heel leuk en dat weet hij zelf ook
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
-
pepim
- Zeer actief
Dankjewel 
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Weet je ook welke maat poedel erin zit?pepim schreef:Geen idee, ik las ergens dat het een kleine ramp wordt?Pemba schreef:Wat een leukerdIk ben benieuwd hoe de vacht wordt.
![]()
![]()
Hij is zeker leuk, maar erg ondernemend, maar voor foto's wil hij wel heel even gaan zitten![]()
Verder wil hij graag de boel verbouwen, graszoden neemt hij zo mee naar een stuk verderop, gordijnen krijgen een make-over en hij lijkt wel nergens echt
bang voor. Ook niet voor vreemde mensen met grote vuilniszakken. Zo klein als hij is.
Ik heb ook geen idee hoe groot hij zal worden, zal niet heel groot zijn denk ik? Misschien een kilo of 15?
Het is wel een slimmerikje in ieder geval, maar hij is gewoon heel leuk en dat weet hij zelf ook![]()

-
pepim
- Zeer actief
Geen idee Pemba, ik ga het even navragen.
Bedankt Tamara
Bedankt Tamara
-
pepim
- Zeer actief
De moeder is een kruising dwergpoedel tibetaanse terrier en de vader is een dwergpoedel.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ahhh... veel plezier met Moby

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Veel plezier met hem. Hij is leuk.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- dagmar88
- Zeer actief
Daar zit nog best veel verschil in bij de dwergpoedel, 5 tot 10 kilo. De 15 zal hij vast niet halen, ik gok ergens tussen de 8 en 12.pepim schreef:De moeder is een kruising dwergpoedel tibetaanse terrier en de vader is een dwergpoedel.
Het is een scheetje om te zien!
- Zamunda
- Zeer actief
Daar heb je je handen vol aan zo te lezen, veel plezier!
-
pepim
- Zeer actief
Ja, ik heb mijn handen er zeker aan vol, maar hij is zo leuk en lief! Bedankt allemaal
En ja, het is zeker een schatje om te zien, maar hij is ook ontzettend lief al is het ook wel een brutaaltje af en toe
Maar hij kan zich ook zomaar keurig gedragen. Een meneer met een labrador van 11 jaar kwam al naar ons toe en begon over kleine hondjes,
die met hun scherpe puppytandjes zo onaardig konden doen. En dat de baasjes dan stonden te lachen en zeiden dat het niet uitmaakte omdat hij zo klein was.
En dan ook nog dat gekef erbij, vreselijk onopgevoed vond hij dat.
Al die tijd, zat deze kleine druktemaker lief op zijn kontje, kefte niet, hapte niet, kortom voorbeeldig gewoon
Ik ben ook wel benieuwd hoe groot hij uiteindelijk gaat worden.dagmar88 schreef:Daar zit nog best veel verschil in bij de dwergpoedel, 5 tot 10 kilo. De 15 zal hij vast niet halen, ik gok ergens tussen de 8 en 12.pepim schreef:De moeder is een kruising dwergpoedel tibetaanse terrier en de vader is een dwergpoedel.
Het is een scheetje om te zien!
En ja, het is zeker een schatje om te zien, maar hij is ook ontzettend lief al is het ook wel een brutaaltje af en toe
Maar hij kan zich ook zomaar keurig gedragen. Een meneer met een labrador van 11 jaar kwam al naar ons toe en begon over kleine hondjes,
die met hun scherpe puppytandjes zo onaardig konden doen. En dat de baasjes dan stonden te lachen en zeiden dat het niet uitmaakte omdat hij zo klein was.
En dan ook nog dat gekef erbij, vreselijk onopgevoed vond hij dat.
Al die tijd, zat deze kleine druktemaker lief op zijn kontje, kefte niet, hapte niet, kortom voorbeeldig gewoon
-
pepim
- Zeer actief
Hij is nu 18 weken en weegt 6 kilo, 35 cm schofthoogte. Ik ben benieuwd, het lijkt wel alsof hij groter wordt als ik had gedacht?
Ik heb nog even geen nieuwe foto, want hij is zo snel, dan krijg ik hem er niet goed op. In vernielen is nog steeds een kanjer, laat Moby maar schuiven
Ik heb nog even geen nieuwe foto, want hij is zo snel, dan krijg ik hem er niet goed op. In vernielen is nog steeds een kanjer, laat Moby maar schuiven
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Aaaaaaaaaaah. Hoe kan het dat ik dit heb gemist?
Mijn Yeufke was ook een kruising tibetaanse terrier/ poedel. Een tophond. Een eenmalig geweldige hond was het.
Mijn Yeufke was ook een kruising tibetaanse terrier/ poedel. Een tophond. Een eenmalig geweldige hond was het.
-
pepim
- Zeer actief
O, wat ontzettend leuk! Heb je ook een foto van Yeufke?Yeufke schreef:Aaaaaaaaaaah. Hoe kan het dat ik dit heb gemist?![]()
![]()
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Zou inderdaad maar rekenen op 10-12 kg en iets boven de 40cm schofthoogte. Gait was op die leeftijd 31,5cm bij ongeveer 5 kg en nu 37,5cm bij zo'n 7,5 kg. Uiteraard wel heel ander ras
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ja, heel wat maar niet één online te vinden. Maar ik ga zoeken en kom er op terug.pepim schreef:O, wat ontzettend leuk! Heb je ook een foto van Yeufke?Yeufke schreef:Aaaaaaaaaaah. Hoe kan het dat ik dit heb gemist?![]()
![]()