Een paar foto's van vanmiddag toen ze samen met Mojo mee was om te spelen bij mijn vriendin en haar Wheaten Cleo, met wie ze het ook heel goed kan vinden:

Moderator: moderatorteam

Dank je wel voor het compliment over de foto's.kloesje schreef:Ik vind het werkelijk prachtige foto's!
Vooral die ene dat ze recht op de camera afkomt
Zou ze in zijn voor een play date met Bindi?
Leuk, kunnen we kelpie vergelijken met 3/4 kelpieLongFields schreef:Dank je wel voor het compliment over de foto's.kloesje schreef:Ik vind het werkelijk prachtige foto's!
Vooral die ene dat ze recht op de camera afkomt
Zou ze in zijn voor een play date met Bindi?
Ik denk wel dat ze het leuk zou vinden een keer met Bindi te spelen ergens ja.
Ja, dat kan ze zeker.Friesenfransman schreef:Leuk. Ze kan al goed geconcentreerd kijken.
Dank je voor het compliment, ik vind haar ook prachtig maar heb natuurlijk een roze bril op.Manuma schreef:Ze is echt nog veel mooier dan ik me had voor kunnen stellen. En dan is ze nog niet eens uitgegroeidZe zijn allemaal zo mooi!
Ik baal er nog steeds van. Maar wel leuk dat ik Kiitos kan blijven volgen!
Wat een ontzettend mooi en functioneel gebouwd hondje, en haar uitdrukkingLongFields schreef:

Dank je wel! Het is wel grappig hoe ze er blijkbaar voor veelmensen al "af" uitziet, een miniversie van een volwassen exemplaar. Dan maken mensen even kennis en zeggen ze ineens "o, het is een púppy". Dat zien ze niet direct blijkbaar, heb dat al meerdere keren gehad inmiddels.Budkes schreef:Wat een ontzettend mooi en functioneel gebouwd hondje, en haar uitdrukkingLongFields schreef: