Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vind jij jouw hond mooi?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Re: Vind jij jouw hond mooi?

Ongelezen bericht door petra1 »

Ik vind Teun net iets te grof, maar hij heeft een prachtig gespierd lijf en een hele mooie kop.
Odie is heel elegant, dat vind ik echt mooi.
Sjakie is nog een beetje aan het twijfelen tussen een puppylijf en een volwassen bouw.
Hij is nu niet echt mooi vind ik maar dat komt nog wel goed.
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
Lucia
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Lucia »

Vooral Milo wordt mooi gevonden. En dat vindt ik ook zeker wel.
Ik vindt zelf veel honden mooi om te zien.
Peer is een beetje een zwerver haha, die graaft, z'n teen haren en kontharen staan alle kanten op en mijn knipkunsten helpen niet. Maar hij is mijn mooie peertje.

Verder hoor ik erg vaak dat ze erg erg goed uit zien voor hun leeftijd
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Nilo vind ik wel mooi, vooral nu hij ouder wordt en nog steeds relatief jong toont kan ik daar best trots op zijn :mrgreen: Voor mij zit het mooie bij hem vooral in z'n bouw: hij is nergens overdreven in en beweegt gewoon heel soepel, daar hou ik van. Maar ik denk dat de meeste mensen vooral vallen op z'n kleur :wink:

Dat is het bij Bizzy ook wel. Donkerrood en dan ook nog die spierwitte voorpootjes, dat valt heel erg op en de meeste mensen vinden dat mooi. En dat in combinatie met haar vrouwelijke, smalle hoofdje maakt dat veel mensen haar mooi vinden maar ik niet zo :LOL: Ze is ook niet lelijk hoor, maar aan haar zie ik wel verbeterpuntjes zeg maar :wink: Voor een Retriever is haar hoofd echt te smal en snipey.

Segno vind ik persoonlijk mooier dan Bizzy, maar de meeste mensen vinden haar chagrijnig kijken :LOL: Maar ze is absoluut beter gebouwd en heeft wat meer breedte in hoofd en lichaam. De conclusie is dus vooral dat ik anders naar m'n honden kijk dan de meeste mensen dat doen :mrgreen:
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Quick was ronduit lelijk te noemen, Aiko was schattig maar niet bijzonder mooi.
Nanuq en Frank vond ik als jonge hond nog wel knap:
Afbeelding

Afbeelding

Maar inmiddels zijn ze respectievelijk 8 en 11 en is alles al wat aan het zakken :mrgreen:
Sowieso vind ik de meeste honden pas écht mooi als ze ongeveer 2 à 2,5 zijn. Jonger zijn ze nog wat te iel en ouder beginnen ze een vollere vacht te kweken en nog wat uit te zwaren.
Goldens uit jachtlijnen bijvoorbeeld vind ik rond hun tweede werkelijk práchtige beesten maar drie jaar later zit er een volle vacht op en vind ik het geheel alweer een stuk minder mooi.

Tippex is vooral... leuk :mann:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Maeve schreef:Nilo vind ik wel mooi, vooral nu hij ouder wordt en nog steeds relatief jong toont kan ik daar best trots op zijn :mrgreen: Voor mij zit het mooie bij hem vooral in z'n bouw: hij is nergens overdreven in en beweegt gewoon heel soepel, daar hou ik van. Maar ik denk dat de meeste mensen vooral vallen op z'n kleur :wink:

Dat is het bij Bizzy ook wel. Donkerrood en dan ook nog die spierwitte voorpootjes, dat valt heel erg op en de meeste mensen vinden dat mooi. En dat in combinatie met haar vrouwelijke, smalle hoofdje maakt dat veel mensen haar mooi vinden maar ik niet zo :LOL: Ze is ook niet lelijk hoor, maar aan haar zie ik wel verbeterpuntjes zeg maar :wink: Voor een Retriever is haar hoofd echt te smal en snipey.

Segno vind ik persoonlijk mooier dan Bizzy, maar de meeste mensen vinden haar chagrijnig kijken :LOL: Maar ze is absoluut beter gebouwd en heeft wat meer breedte in hoofd en lichaam. De conclusie is dus vooral dat ik anders naar m'n honden kijk dan de meeste mensen dat doen :mrgreen:
Ja, het is natuurlijk ook anders als je kijkt naar een hond met de vraag of het een mooie rasvertegenwoordiger is of gewoon naar de hond zonder daarbij een rasstandaard of vooraf bepaald ideaalplaatje in je achterhoofd te hebben. Eigenlijk kun je naar kruisingen dan ook vaak veel meer onbevooroordeeld kijken.
Ik vind fijne, elegante hondjes mooi, dus daarom spreekt Bizzy mij bijvoorbeeld meer aan qua uiterlijk. Of ze wel of geen goede rasvertegenwoordiger is, speelt totaal geen rol in mijn smaak.
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

ik vind mijn hond prachtig,
precies wat ik voor ogen had toen ik haar als pup kocht.
wel had ik de hoop dat ze naar moeders kant zou trekken, en dat is gebeurt,
niet ouderwets, maar modern type, zonder zo'n gedrongen snuit.
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

DeDiana schreef:
Maeve schreef:Nilo vind ik wel mooi, vooral nu hij ouder wordt en nog steeds relatief jong toont kan ik daar best trots op zijn :mrgreen: Voor mij zit het mooie bij hem vooral in z'n bouw: hij is nergens overdreven in en beweegt gewoon heel soepel, daar hou ik van. Maar ik denk dat de meeste mensen vooral vallen op z'n kleur :wink:

Ja, het is natuurlijk ook anders als je kijkt naar een hond met de vraag of het een mooie rasvertegenwoordiger is of gewoon naar de hond zonder daarbij een rasstandaard of vooraf bepaald ideaalplaatje in je achterhoofd te hebben. Eigenlijk kun je naar kruisingen dan ook vaak veel meer onbevooroordeeld kijken.
Ik vind fijne, elegante hondjes mooi, dus daarom spreekt Bizzy mij bijvoorbeeld meer aan qua uiterlijk. Of ze wel of geen goede rasvertegenwoordiger is, speelt totaal geen rol in mijn smaak.
Ja, eens. Al kijk ik naar alle honden wel met een bepaald beeld dat ik gewoon een gezonde bouw wil hebben :wink: Ook bij kruisingen heb je honden die niet in balans, of juist prachtig in elkaar zitten zonder aan een bepaald ras te doen denken. Dat laatste vind ik mooi bij alle honden, "gewoon" een sound lichaam. Ik heb een hekel aan slechte fronten met een franse stand, een zwakke bovenbelijning of extreem gehoekte achterhanden bijvoorbeeld.
En Bizzy vind ik inderdaad als hond best mooi, als Toller ietsje minder :mrgreen:
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Nanna schreef:
sbientje schreef: Die hond is alles wat ik zou willen in een hond en het is jammer van zijn hoofd want qua hoekingen is hij super. Maar het hoofd maakt of breekt voor mij wel de hele hond. Ondanks dat ie lelijk is hou ik wel van m hoor haha
Wat is er dan mis met dat hoofd? Doe es een foto?
Hij heeft veel te veel vel, open oogleden en een raar hoog voorhoofd en veel stop. Mijnmoeder noemt hem De Schoenendoos.

Hier staat pom ook lelijk op trouwens :D
Afbeelding

Afbeelding
naomi12
Zeer actief
Mijn ras(sen): bobtail
Spaanse galgo kruising
Spaanse border collie kruising

Ongelezen bericht door naomi12 »

Puck vind ik heel mooi. :I:
Niks overdreven, heel atletisch, slank en functioneel met een glanzende vacht.
Toen ik haar voor het eerst zag niet zo hoor. Moest een beetje wennen aan dat slanke en die spitse snuit, was bobtails gewend. :lol1: Maar nu ben ik dat type honden juist heel erg gaan waarderen.

Af en toe zeggen mensen wel dat ze mooi is, of mooi loopt. Niet heel vaak, denk dat ze voor de meesten mensen niet zo bijzonder er uit ziet.

Afbeelding

Afbeelding

Jaimy vind ik niet zo mooi, gewoon niet mijn type hond. Zo veel vacht, grove bouw en slome houding.
Maar als zijn vacht weer netjes gewassen en gekamd is, voeten bijgeknipt, zie ik het mooie er wel van.

Op Jaimy krijgen we veel reacties. Dat hij mooi is, maar ook gewoon over zijn vacht, ogen (2 kleuren ogen), ''mohh Gertje!'', dat het net een ijsbeer is, dat soort dingen. :tongue: Hij is gewoon een stuk opvallender denk ik.

Voor een bobtail vind ik hem trouwens wel mooi. Geen idee of hij voldoet aan de rasstandaard, maar vind hem de mooiste die ik heb gezien. Op shows zijn ze allemaal ontploft, en in het ''wild'' meestal kaalgeschoren en dik. Laatst kwam ik er 2 tegen die wel lang in de vacht zaten, maar die vond ik ook niet mooi. Hun vacht was langer dan die van Jaimy en heel slierterig.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door naomi12 op 27 mar 2019 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
ceciel
Zeer actief

Ongelezen bericht door ceciel »

Ik vind Styx allemachtig prachtig en dat is ie natuurlijk ook :D Dat beaam ik dan ook als mensen buiten zeggen dat hij zo'n prachtige hond is, met de toevoeging dat ik sterk bevooroordeeld ben.. Ik probeer er wel op te letten om dan ook wat aardigs over de andere eventueel aanwezige hond te zeggen maar eerlijk is eerlijk, Styx is de mooiste van allemaal :pffff:
ceciel
Zeer actief

Ongelezen bericht door ceciel »

sbientje schreef:
Nanna schreef:
sbientje schreef: Die hond is alles wat ik zou willen in een hond en het is jammer van zijn hoofd want qua hoekingen is hij super. Maar het hoofd maakt of breekt voor mij wel de hele hond. Ondanks dat ie lelijk is hou ik wel van m hoor haha
Wat is er dan mis met dat hoofd? Doe es een foto?
Hij heeft veel te veel vel, open oogleden en een raar hoog voorhoofd en veel stop. Mijnmoeder noemt hem De Schoenendoos.

Hier staat pom ook lelijk op trouwens :D
Afbeelding

Afbeelding
:piew: mallerd, Karel heeft een gedeelde eerste plaats met Styx wat mij betreft :I:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Xygan vind ik echt een mooie hond. Mooi kleurtje, mooie bouw (en een fantastisch karakter)... Xavi vind ik ook mooi maar meer door zijn body. Hij had wat groter mogen zijn maar de bespiering maakt dat weer goed.
Xanu tja... :mrgreen: dat is Xanu. Hij is heel apart door zijn tijgerpakje maar hij is nog erg uit verhouding... is nog niet af. Ik kom hier over een jaar of 2 wel op terug :mrgreen:
Xantos vond ik echt geen mooie hond terwijl hij erg rastypisch was...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door malinois op 28 mar 2019 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

veertje schreef:
Izzie_Anneke schreef: Lot is koddig. Ze doet wat dikkig aan door haar plofhaar (yeah yeah yeah, fat hair) en heeft kromme pootjes. Ze is me net zo lief maar echt mooi vind ik haar niet.
Ik ben erg benieuwd hoe/of Lot nog gaat veranderen en of ze er over een jaartje (heel) anders uit ziet.
Ze heeft al twee keer zoveel pluis als toen ze kwam :mrgreen: , benieuwd of dat nog meer wordt.
Maar ze heeft óók haar eigen schoonheid hoor, ze heeft prachtige amandelvormige oogjes en haar krulstaart vind ik ook tof, zeker nu die steeds voller wordt.
kloesje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door kloesje »

Ik vind mijn honden oprecht prachtig!

Macho is een stoer gespierd mannetje, dat nu prachtig grijs word en dat staat hem super goed :lol1:
Zijn tip oortje wapperen zo heerlijk als hij voor mij uitdraaft en ik kan echt genieten van zijn gespierde lijf.
Macho heeft fans of juist mensen die er niets aan vinden. Als ze hem dan leren kennen vinden ze hem allemaal geweldig. Top ventje :I:

Timber vind ik een plaatje, hij heeft een geweldige uitstraling, is super mooi getekend, heeft een prachtige volle glanzende vacht.
Ik krijg veel complimenten over hem, veel mensen vinden hem erg mooi :D

Bindi... tja.. ze is nog jong.. ik heb haar de afgelopen maanden niet echt mooi gevonden :mann: maar ze is qua bouw prachtig, ze is gespierd en heeft een geweldig glanzende zwarte vacht. Haar uitstraling maakt dit af, ze heeft iets unieks, aristocratisch :D
Nu ze meer in haar oren groeit, vind ik haar steeds mooier worden.
Inmiddels heeft ze heel veel fans (ook op het forum) en krijgt ze er veel complimenten over hoe ze eruit ziet.

Ik ben gezegend met mijn hondjes :I:
Afbeelding
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Ik vind Izzy prachtig, echt helemaal mijn type. Het enige wat ik niet mooi aan haar vind is haar gangwerk. Zeker als ze loopt is ze echt een houten klaas, die achterpoten veren niks mee. Het is dan net of ze een stok in haar reet heeft.

Sofi vind ik, sinds ze uit haar puberteit is, heel knap. Van het lelijke ongelijke puberlijf is niks meer over. Enige voorwaarde is wel dat haar kopharen wat langer blijven, want als haar kop kaal is, vind ik haar weer echt lelijk :)
Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond

Ongelezen bericht door Jits90 »

Iedereen vindt Damy de knapste van de twee, hij heeft echt een schattig kopje, donkere kraaloogjes dicht bij elkaar, zwart neusje, fluffy oortjes.. In z'n volle vacht is het echt een knap hondje, helaas heeft de nieuwe trimster er een soort sportmodel in geknipt :gvd: :blauwoog:
Noa heeft voor een klein Kees een te spitse en lange snuit, te weinig vacht en ze heeft permanente traanoogjes. Qua bouw is ze wel beter dan Damy. Zij staat mooi vierkant, Damy is bijna een Teckel met z'n lange lijf.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Wij krijgen ook vaak opmerkingen dat Ari zo'n mooie hond is, persoonlijk vind ik hem een leuke en lieve hond en lekker gek.
Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

metav schreef:nee absoluut niet mooi

Afbeelding

haar vind ik zelf wel mooi

Afbeelding

en toen we haar namen riep iedereen al hoe kan je zo'n lelijke hond adopteren

Afbeelding
Die laatste is misschien niet de knapste. Maar ook niet lelijk. Al trekt ze wel een lelijk bekkie :LOL:
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Droef vind ik mooi, en geloof het of niet maar hij krijgt ook vaak complimentjes zowel over zijn uiterlijk als zijn karakter. :engel:

Izzy vind niet mooi. Maar ook die krijgt op straat complimenten over haar uiterlijk, al trekken ze die soms ook wel weer in als ze haar bek open trekt. :mrgreen: Weinig mensen die ze direct aardig vind en die vinden haar dan wel lief en mooi en daar maakt ze dan ook flink misbruik van.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

metav schreef: en toen we haar namen riep iedereen al hoe kan je zo'n lelijke hond adopteren

Afbeelding

Een normaal functioneel klein hondje. Een beetje stamboom chihuahua is minder mooi.

:LOL: Goofy is lelijk ja, maar heeft wel een unieke charme. Ik hoop dat je er wat vlees op krijgt, dat zou al schelen.
Nikki90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Hussel

Ongelezen bericht door Nikki90 »

Ik vind Jet prachtig! :I:

Afbeelding
tycha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Smoothies
Contacteer:

Ongelezen bericht door tycha »

Ik hoor met enige regelmaat dat Triss een mooie hond is. Gewoon in het voorbij gaan, mensen met honden maar ook mensen zonder honden, die zo maar zeggen “wat een mooie hond is dat”. Honden mensen zeggen meestal “wat een mooie kruising is dat!” :mrgreen: Het leukste was een klein meisje van een jaar of zes aan de hand van haar vader “Dat vind ik nu echt een hele mooie hond, pappa!” Leuke kinderen bestaan :mrgreen: :wink:
Maar zeg nu zelf mooier dan dit is er toch niet :mrgreen:
Afbeeldingnaamloos-1992 by Marenko, on Flickr

Nou ja, ik kan ook echt verliefd naar haar kijken en vind haar zelf ook gewoon heel mooi, en vooral ook haar bouw.
Afbeelding
Groetjes Marja
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro

Ongelezen bericht door Lothian »

Mensen zeggen regelmatig dat Lucca mooi is. Dat vind ik niet echt. Ik kijk dolgraag naar haar en word altijd blij van haar lieve bekkie, beetje zoals Karel van Sbientje. Maar mooi... nee. lk probeer haar voordeligste foto's op het forum te zetten maar als ze niet mooi alert kijkt ziet ze er gewoon dozig en droopy uit en ze heeft een veel te lange rug en korte, dikke pootjes. Wat dat betreft lijkt ze op mij.

Afbeelding

Met die eeuwige witte oograndjes.

Afbeelding

Dali vind ik wel echt een mooi, elegant en fotogeniek manneke. Maar ik denk dat veel mensen hem wat te smal vinden, krijg niet zo vreselijk veel complimenten over hem.

Afbeelding
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Jack en Jones zijn helemaal mijn type hond.
Fudge is qua uiterlijk niet echt mijn smaak al ga ik hem wel steeds meer waarderen.
Zijn zoon Biscuit komt al wat meer in de buurt van mijn ideaal maar die is nog lang niet af.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising

Ongelezen bericht door GrethavW »

Ik vind Bronco echt heel erg mooi. Zijn uitstraling, kleur en hij glanst als een spiegel in de zon.
Ja, echt een plaatje om te zien.

Afbeelding

Afbeelding

En ik ben echt wel kritisch op het uiterlijk van mijn eigen honden. Zegt overigens niets over hoe gek ik op ze ben.
Mijn eerste eigen hond was een Akita, fantastisch beest maar foeilelijk voor een AA. Van de 2 Newfies was er 1 erg mooi, de andere minder.
Afbeelding
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising

Ongelezen bericht door GrethavW »

Ik vind Bronco echt heel erg mooi. Zijn uitstraling, kleur en hij glanst als een spiegel in de zon.
Ja, echt een plaatje om te zien.

Afbeelding

Afbeelding

En ik ben echt wel kritisch op het uiterlijk van mijn eigen honden. Zegt overigens niets over hoe gek ik op ze ben.
Mijn eerste eigen hond was een Akita, fantastisch beest maar foeilelijk voor een AA. Van de 2 Newfies was er 1 erg mooi, de andere minder.
Afbeelding
Belle
Zeer actief

Ongelezen bericht door Belle »

Ik krijg nooit te horen dat ik mooie honden heb, maar ik vind ze allemaal prachtig. Van de goldens en van Dora vind ik de kleur mooi. Dora heeft daarnaast prachtige grote ronde ogen, met 'eyeliner' en ze loopt heel mooi. Anne is gewoon nog schattig, we gaan wel zien hoe ze uitgroeit, maar ik weet zeker dat ik haar dan ook mooi vind.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Diem vind ik prachtig. Vooral zijn kop en in stand vind ik hem machtig :lief:
In beweging is hij in draf het mooist, één en al kracht. In gallop is het net een zeeuwse knol, weinig elegant :mrgreen:
Op straat trekt hij veel bekijks. Volwassenen en kinderen vinden hem fantastisch ('dát is nou een mooie hond!') Of vinden hem juist wat eng en indrukwekkend.

Mies haar kop en lijf vind ik ook wel ok. Niet zo laag als een echte teckel en mooi gespierd. Haar lichte ogen vind ik erg mooi en ik lan genieten van haar lange staart met lange vlag. Ze heeft alleen wel een castratenvacht waar het soms lastig doorheen kijken is. Haar kleur is daardoor niet zo mooi als het kon zijn.

Flora heeft een fijn lenig en gespierd lijf. Voor een schapendoes zit ze ook best fatsoenlijk in elkaar. Maar mooi vind ik de schapendoes niet. Wel heel leuk :mrgreen:

:I:
Afbeelding
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Bij Apple variëren de opmerkingen tussen 'wat een mooie hond' of 'leuk beest!' sommige mensen hoor je ook wel zo stiekem net iets te hard in het voorbijgaan roepen 'wat een rare hond met afgehakte pootjes'.

Ik ben inmiddels wel gewend aan de bouw, ik vind haar ondanks alles wendbaar en vrolijk ogen als ze loopt.
Maar ik vind haar niet echt knap, in dat kader val ik meer op kortharig, lekker egaal van kleur en goed gespierd. Beetje a la ridgeback.

Maar ik vind dat Apple een mooi snoetje heeft en mooie ogen 'met eyeliner'. En ze heeft vooral een uitgesproken karaktertje.
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Ozzy vind ik echt echt een mooie hond! Prachtig qua bouw en zijn kop is echt mooi vind ik.
Narda haar bouw wel maar haar kop niet zo. Niet vanaf de voorkant iig haha
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”