Ik ben een tijdje niet aanwezig geweest op het forum, dus ik dacht dat het misschien wel goed was als ik me even opnieuw zou voorstellen.

Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om de honden

Igor hebben we sinds augustus 2016. Hij komt van Samos (Griekenland) en wij hebben hem geadopteerd bij Dierencentrum Friesland. Ondanks dat het zeer onwaarschijnlijk lijkt, denken we toch dat Igor een podenco kruising is. We zijn lid van de podenco fb pagina en er zijn zo ontzettend veel overeenkomsten. Niet alleen in uiterlijk, maar vooral ook in karakter. Zeker weten zullen we het alleen toch nooit haha. Igor is een enorme couch potato. Hij vindt het heerlijk om op de bank te chillen, het liefst onder een dekentje. Het allerliefst ligt hij echter onder het dekbed in bed. Buiten is hij lekker actief, hij legt denk ik het dubbele aan kilometers af als wat wij doen haha. Hij kan heel goed loslopen. Hij vindt groepen vaak wat spannend. Model staan voor foto's is een van zijn favoriete hobby's

Frankie hebben we erbij sinds oktober 2017. Was eigenlijk helemaal niet de bedoeling, we gingen alleen spullen doneren bij Dierencentrum Friesland. We gingen met Frankie weer naar huis haha. Hij komt ook van Samos (Griekenland). Er zal vast iets van brak in zitten, maar wat precies: geen idee. Duitse Pinscher of Transylvanian Hound komen wat uiterlijk en karakterbeschrijving het meest in de buurt, maar voor allebei is hij veel te klein. We noemen hem soms ook wel een reuze-teckel

Ik kijk er naar uit om weer mee te lezen en af en toe mee te kletsen!