Moderator: moderatorteam

malinois schreef:Ik ben zo blij he met die volwassen pup
Een uitstekende opvolger van Xena als opvoeder.
Dat is zo fijn echt dat scheelt de helft...dagmar88 schreef:malinois schreef:Ik ben zo blij he met die volwassen pup
Een uitstekende opvolger van Xena als opvoeder.Lekker is dat he. Naap z'n ouders waren zelf nog kleuters, dat was niet handig.
Hij is er zelf erg goed in.

Ja, hier precies hetzelfde.malinois schreef:Dat is zo fijn echt dat scheelt de helft...dagmar88 schreef:malinois schreef:Ik ben zo blij he met die volwassen pup
Een uitstekende opvolger van Xena als opvoeder.Lekker is dat he. Naap z'n ouders waren zelf nog kleuters, dat was niet handig.
Xena was wel anders dat was de strenge maar eerlijke opvoeder. Spelen deed ze maar sporadisch maar ze kon pups enorm op hun gemak laten zijn bij haar. Xygan daarentegen is enorm speels maar ook duidelijk. Dat laatste had ik niet achter hem gezocht maar hij weet prima iets duidelijk te maken zonder daar erg veel moeite voor te moeten doen want hoe speels ook aan zijn bot mag Xanu niet komen als hij aan t eten is en een grom en daarna bij geen gehoor een uitvalletje met gesloten bek. Gewoon even aanstoten van hey vriend deze is van mij die van jou ligt daar. Die mag je hebben. Evenals bijten in zijn ledematen. Dat mag niet maar de correctie is oh zo gepast.
Ja inderdaad!dagmar88 schreef:Ja, hier precies hetzelfde.malinois schreef:Dat is zo fijn echt dat scheelt de helft...dagmar88 schreef:malinois schreef:Ik ben zo blij he met die volwassen pup
Xena was wel anders dat was de strenge maar eerlijke opvoeder. Spelen deed ze maar sporadisch maar ze kon pups enorm op hun gemak laten zijn bij haar. Xygan daarentegen is enorm speels maar ook duidelijk. Dat laatste had ik niet achter hem gezocht maar hij weet prima iets duidelijk te maken zonder daar erg veel moeite voor te moeten doen want hoe speels ook aan zijn bot mag Xanu niet komen als hij aan t eten is en een grom en daarna bij geen gehoor een uitvalletje met gesloten bek. Gewoon even aanstoten van hey vriend deze is van mij die van jou ligt daar. Die mag je hebben. Evenals bijten in zijn ledematen. Dat mag niet maar de correctie is oh zo gepast.
Ik kan tien keer iets zeggen, hij maakt het met een blik duidelijk.
Vind het wel heel charmant hoor, dat je "baby" dan zo'n grote fijne kerel is en wel even uitlegt hoe alles werkt