Bij de wilde dierenCleva schreef:Te gast? Hoezo?
Bij wie ben je op visite dan?

Moderator: moderatorteam
Bij de wilde dierenCleva schreef:Te gast? Hoezo?
Bij wie ben je op visite dan?
Mijn groot uitgevallen husky loopt op het fietspad 10 meter recht voor me aan de flex. Hij zet geen stap opzij, dus dat kan ook zonder echt op te moeten letten.Cleva schreef: Snap ik. Ik heb het ook een keer gehad. Gewoon op het fietspad voor mijn huis.
Ik kijk gerust wel om me heen maar deze keer had de dildozadelfetisjist met zijn strakke pakje bedacht om van achteraf tussen mij en mijn hond die anderhalve meter verderop (aan de andere kant van het fietspad) door te kachelen. De flex had hij kennelijk niet gezien.
Gelukkig goed afgelopen en natuurlijk een hoop gescheld want ze denken zelf dat ze overal voorrang hebben.
Klootzakken.
Cleva schreef:En waarom is picknicken of dagrecreatie belangrijker dan mijn dagelijkse recreatie?Alfilillo schreef: En de plek waar je wandelt speelt uiteraard mee. In een parkachtig bos waar het stikt van de dagjesmensen, pick-nickende families en honden ben je erg alert dat je honden geen overlast bezorgen
Wie heeft dat bedacht? Waar staat dat?
Ik heb toch ook last van hen? Daarom hoeven zij toch ook niet weg of per se een hekje om hun kleedje?
Het is elk voorjaar weer een fenomeen. Na de hele winter heerlijk gelopen hebben in een prachtig en rustig gebied komen de zuurpruimen naar buiten. Die gaan dan OP het pad zitten, stallen voorts hun armoedige teringzooi uit want een charmant brunchje is het natuurlijk niet. Stelselmatig chips en cola met spareribs en aardappelsalade.
En in plaats van genieten van hun zogenaamde heerlijke dagje uit met het gezin gaan ze smerig zitten kijken dat er een hond langs komt.
"Meneer, er spelen hier kínderen."
Kinderen met zo'n klemtoon alsof de godganselijke wereld aan de kant moet omdat jouw lelijke vetzakje op een achterlijk late leeftijd nog aan het leren lopen is. Alsof het daarom ineens gewijde grond is.
Ik kan zulke wijven wel met hun domme smoel in die aardappelsalade douwen.
Doe ik niet, hoor. Krijg je ruzie van maar dat stompzinnige geklaag van mensen die denken dat alles om ze heen altijd van ondergeschikt belang is aan hun eigen bedoeninkje en dus maar aan de kant moet is ontzettend vervelend.
Dat zijn de echte asocialen.
Die vergeten niet eens om rekening te houden met anderen, die hebben gewoon besloten dat zij dat niet hoeven.
En ze hebben absoluut geen last van mijn honden. Die houd ik gewoon weg.
Het is zeiken om het zeiken. Dom geprojecteer van je eigen structurele ontevredenheid.
Dat je helemaal naar de Aldi bent geweest om die kutpicnick te kopen en dat het dan niet helpt. Zelfs in je vrije tijd op een kleedje in de zon ben je niet gelukkig. Heel jammer maar zullen we er even niet mijn probleem van maken?
En zou je zo vriendelijk willen zijn om die strontluiers en lege wickypakjes ook mee naar huis te nemen? Dankjewel.
Die rotonde zit in de provinciale weg en is dus DRUK.Elco rende van loslaatpunt zo terug naar de rotonde
Toen terug gelukkig
Kruimel53 schreef: Dat allerlei honden dan verwelken tot treurige hoopjes en niet 'hond' kunnen wezen is verdrietig voor ze.
Voor mij geldt precies dit ook. Hij loopt wel uit (en blijft achter, maar dat komt minder voor), maar zorgt altijd dat ik in zijn zicht ben. En afhankelijk van het zicht loopt ie dus verder of minder ver weg; op het strand kan het een heel eind zijn, in het bos een stuk minder. Laatst stond ik even te praten en wilde hij wat gaan drinken bij de waterpomp, die op zich niet zo ver weg was, maar wel achter een heuveltje waardoor hij niet kon drinken én mij kon zien. Dan gaat ie daar dus heen, drinkt een slok, strekt zich uit om over het heuveltje te kijken of ik er nog ben, drinkt nog een slok, etc. Heel aandoenlijk, vond ik dat.Shiloh86 schreef:Duke gaat dus eigenlijk ook nooit uit zicht, want als hij uit zicht is, ben ik het ook voor hem, en dat kan niet he!!![]()
De paar keer dat hij als jonge hond wel uit zicht is gegaan, heb ik mezelf direct verstopt. Dat geintje heeft hij daardoor snel afgeleerd. Mij kwijt raken is zijn grootste horror.