Rani deed het zo goed! Mika ook trouwens, die kan Rani nog wel eens ophitsen. Toen we de tuin in kwamen liet ik eerst Gollum los, zij is zo geweldig lief en stabiel dat ik haar als eerste kennis laat maken met iedereen. Zij zet dan een voorbeeld voor de anderen. Mika zag gelijk haar vriendinnetje dus die mocht daarna los, die moesten met elkaar kussen. Geen geblaf dus! Daarna liet ik Rani los en die liep ontspannen de tuin in om kennis te maken met iedereen, en alle hondjes vielen in de smaak. Twee lieve kleine reutjes met ballen, die doen het altijd goed

Het vriendinnetje, een Podenco teefje die ook goed klikt met iedereen en een Labradoodle teefje die ook heel open kennis maakte. Ik was zo blij! Ze hebben de hele avond in de grote tuin rondgescharreld, kregen af en toe een aai en luisterden verrassend goed als ik ze verbood om te bedelen. Rani had het bijna voor elkaar om heel stiekem een koekje uit een hand te pakken maar ik zag het helaas op tijd

Gelukkig maakte de gastvrouw het goed door Rani af en toe een stukje komkommer te geven, die werd dus aandachtig gevolgd.
Ik heb Rani de hele avond geen lipjes zien optrekken, niet zien schrikken als iemand haar aanraakte, ze leek het zelfs leuk te vinden en zelf soms de aandacht op te zoeken.
We zijn ruim drie uur op de verjaardag geweest en het ging echt geweldig. Na het feest is mijn vriend nog even met de honden wezen zwemmen en rennen, Rani moest duidelijk nog wel even wat kwijt na zo'n warme dag met nieuwe indrukken.
Tevreden bekkie