Verder zijn hoofdprijs beloningen hier kaas, (knak)worst, gedroogd runderhart/vis of van die tubes met paté (kan je goedkoop bij zooplus kopen)
Moderator: moderatorteam
O jakkie, ik lust helemaal geen kaas, ik vind het zo smerig dat ik vroeger bij mijn ouders thuis de kaas op tafel liet liggen als ik de tafel af moest ruimen.Miezemuis schreef:Yep, en laatst was hij lek gegaan in mijn jaszak. Oh de horror....Hippo schreef:Ik heb beeld, jij die half staat te kokhalzen en je honden die aan uit die tube staan te vretenMiezemuis schreef:Frikandel en tubes stinkkaas. Van Danish chef . Ik ga over mijn nek van de geur ( volgens mij is het blauwschimmelsmeerkaas) maar mijn honden vinden het echt jammie
Sandra&co schreef:
Dit spul maakt me een ware hondenlokker. Ben nog geen hond tegengekomen die hier niet mee te paaien wasAfgelopen zomer gebruikte ik het als ruilmiddel zodat een Labradoodle pup van een maand of 6 onze bal los liet, maar die beet de tube dwars door midden
Dus daar wel mee uitkijken. Maar voor de rest vind ik het perfect. Kost ook geen drol, 1,04 bij de Appie.
Sandra&co schreef: Dit spul maakt me een ware hondenlokker. Ben nog geen hond tegengekomen die hier niet mee te paaien wasAfgelopen zomer gebruikte ik het als ruilmiddel zodat een Labradoodle pup van een maand of 6 onze bal los liet, maar die beet de tube dwars door midden
Dus daar wel mee uitkijken. Maar voor de rest vind ik het perfect. Kost ook geen drol, 1,04 bij de Appie.
Ik kan je nu al vertellen dat Xavi er buiten niet eens aan zou ruiken. Donder op met je zooi, ik mot niks van je.Sandra&co schreef:
Dit spul maakt me een ware hondenlokker. Ben nog geen hond tegengekomen die hier niet mee te paaien wasAfgelopen zomer gebruikte ik het als ruilmiddel zodat een Labradoodle pup van een maand of 6 onze bal los liet, maar die beet de tube dwars door midden
Euh, volgens mij is het niet de bedoeling dat jij het allemaal op gaat zitten etenKruimel53 schreef:Ik speel verloren persoon bij het mantrailen en laatst kwam er iemand met uit Duitsland meegebrachte knakworst voor honden aandragen. Dát ging er wel in!