Een paar weken geleden heb ik Tracy op de mooie leeftijd van 14 jaar toch vrij plotseling moeten laten gaan, ondanks dat ze Cushing's had hebben we toch nog 4 mooie jaren samen gehad. Toen ik haar uit het asiel haalde hadden we niet verwacht dat ze nog zo lang mee zou gaan, ze is dan ook nog tot op het laatste moment erg actief geweest, totdat ze opeens vocht bij haar longen had en niet zo'n klein beetje ook dus heb ik ter plekke bij de dierenarts afscheid genomen.
En zo snel als dat ik Tracy heb laten gaan, zo snel is er (sinds gisteren) ook weer een nieuwe pup in huis: ik was stiekem al een beetje verliefd op dit nestje pups maarja het kon niet want Trees kon niet met andere honden. Na 3 dagen hondloos te zijn geweest besloot ik dat het onzin was om te gaan zitten wachten en ben ik gaan informeren. En sinds gisteren woont Collin hier, een pitbull (ja een echte met stamboom, vind ik ook weleens leuk na veel herplaatsers/kruisingen) van nu 11 weken

Het is een heerlijk ventje, erg open en voor de duvel niet bang. Gisteren had hij meteen zijn vuurdoop, hij ging meteen met mij mee naar huis en dat was een autorit van zo'n 3 uur: hij gaf geen kik en heeft bijna de hele weg liggen slapen. Daarna tijdens zn eerste wandelrondje werd er vuurwerk afgestoken, ook geen probleem hij keek even op en daarna weer lekker verder snuffelen. Wandelen aan de lijn doet hij sowieso al erg goed, loop dapper mee en heeft vandaag zelfs een wandeling van bijna een uur achter de rug (op zijn tempo natuurlijk). Het is een bijzonder makkelijke pup, hij laat mn spullen heel, laat de konijntjes met rust en weet zelfs al hoe hij zachtjes moet spelen. Alleen is hij nog niet zindelijk en alleen thuis zijn zal ook moeten worden opgebouwd

maar dat gaat wel lukken. Nu is hij natuurlijk nog hondsociaal en ik hoop dat er zo lang mogelijk in te houden, lukt dat niet dan is dat natuurlijk voor mij ook geen probleem.
Tracy:
En wat puppyspam van Collin: