lor1_1984 schreef:Ik ga mijn nieuwe aanwinst donderdag ophalen.

Moderator: moderatorteam
lor1_1984 schreef:Ik ga mijn nieuwe aanwinst donderdag ophalen.
Nu ben ik wel heel benieuwd! Of hou je het nog geheim tot donderdag?lor1_1984 schreef:Bedankt!
Lang gekoesterde wens die eindelijk vervuld wordt, ik wilde nl al minstens 10 jaar geleden een hond maar de tijd was er niet rijp voor en nu is het ook nog wat aan de vroege kant (ben net geopereerd maar al aardig op de been) maar kwam een ontzettend leuk en geschikt hondje tegen.
Wat een leukerd.runninggirl schreef:Uit Bosnië!Hamilton schreef:Leuk joh, waarvandaan en hebbie ook fotos'srunninggirl schreef:
Een reutje, adoptiehond weer. Een brak type, nog jong. Afhankelijk van transport al heel snel en anders uiterlijk eind november deze kant op!?
Foto is van gisteren.
Dat ziet er idd als een Brak uit, ben benieuwd hoe hij in het echt is, dus straks meer fotos graagrunninggirl schreef:Uit Bosnië!Hamilton schreef:Leuk joh, waarvandaan en hebbie ook fotos'srunninggirl schreef:
Een reutje, adoptiehond weer. Een brak type, nog jong. Afhankelijk van transport al heel snel en anders uiterlijk eind november deze kant op!?
Foto is van gisteren.
Het zit er daar vol meeHamilton schreef:
Dat ziet er idd als een Brak uit, ben benieuwd hoe hij in het echt is, dus straks meer fotos graag
Ja daar zat ik ook naar te kijkenHeavy schreef:Nee dank jerunninggirl schreef:Het zit er daar vol meeHamilton schreef:
Dat ziet er idd als een Brak uit, ben benieuwd hoe hij in het echt is, dus straks meer fotos graaghij is ook van een heel nest dat gedumpt is. Dus als er nog liefhebbers zijn.
maar veel plezier ermee . Die daar achteraan een beetje arrogant zit te kijken is ook leuk
Nee die clown had een tandenstoker opgegeten en is geopereerd aan geperforeerde darmen... was nog best even spannend dus!fenneke schreef:Heavy schreef:
Ja daar zat ik ook naar te kijken![]()
Net gecastreerd met zijn blauwe buikje ?
Gefeliciteerd met alle nieuwe hondjes
Linx schreef:Nou, eh, het was echt totaal NIET de bedoeling (maar zo gaat dat hier meestal).![]()
https://www.facebook.com/masonthegoldenretriever/
In de zomer is deze mooie man bij ons komen wonen.![]()
Inmiddels is hij al bijna 18 weken oud. Gaat nergens meer over, zo snel als dat gaat!![]()
Haha, nee ik fotografeer ook met Nikonsjm schreef: En Nikon!![]()
![]()
En je fotografeert met Canon?
Daar ging ik ook wel vanuit hahaninnie schreef:Haha, nee ik fotografeer ook met Nikonsjm schreef: En Nikon!![]()
![]()
sjm schreef:Daar ging ik ook wel vanuit hahaninnie schreef:Haha, nee ik fotografeer ook met Nikonsjm schreef: En Nikon!![]()
![]()
Dank je wel!alinelaila schreef:Ah Linx, wat een leukerd! Je moet echt weer eens foto's van je honden plaatsen, je hebt zo'n leuke gevarieerde roedel vind ik.
Wat een onwijs leuk nieuwsrunninggirl schreef:Uit Bosnië!Hamilton schreef:Leuk joh, waarvandaan en hebbie ook fotos'srunninggirl schreef:
Foto is van gisteren.
Ja je hebt ons aangestoken met het kleine hondjes virus.lotje&famke schreef:
Wat een onwijs leuk nieuws![]()
Lijkt me een heel leuke hond!
Wat een schatjeninnie schreef:
Meet Nikon
Nog 2 weekjes wachten
bijzonder dat Hippo er nog bij was en heel veel plezier, succes en alles met Jiska, maar dat zal wel goed komenHippo schreef:Wij mogen op de valreep ook nog een pupje verwelkomen in 2017![]()
Voor wie het niet heeft gevolgd: We hebben Bitu (mechelpup) in de eerste week van oktober herplaatst naar heel leuke mensen die ermee gaan sporten. Ze was helaas niet geschikt als politiehond, zacht karakter en op veel vlakken matig tot erg onzeker met weinig herstelvermogen.
2,5 week later hebben we Hippo in moeten laten slapen...
Vlak na het herplaatsen van Bitu kreeg ik van een kennis het aanbod om een pup van zijn nest te nemen. Echter wegens mijn werk kan ik nu geen pup meerdere weken meenemen. Hij stelde voor om te kijken naar een oplossing. Hij is langs geweest met het nest (toen net geen 8 weken) en had nestkeuze. Er zijn zwarte mechelpups en 3 hollanders. Mijn voorkeur is zwart, zo'n zwarte mechel vind ik prachtig. Maar er was 1 pup die eruit sprong, die stapte gelijk door ons huis alsof ze er al jaren woonde en liep direct naar Hippo en de kat. Heb er een nachtje over geslapen en voor deze dame gekozen (nest keuze).
Enkele dagen later was de opvang geregeld, 1 dag voordat we Hippo moesten inslapen. Beetje een dubbel bericht. Ze blijft bij de fokker tot 21 dec (dan net 4 mnd), draait daar gewoon mee in het huishouden, wordt zindelijk gemaakt en bench gewend. Binnenkort rij ik naar de fokker om daar te kijken (net over de grens bij Limburg in Duitsland) en dan 21 december ophalen
.
Bij ons thuis:
(Hippo op de achtergrond die uiteraard met de puppy's heeft gespeeld)
9 wkn
10 wkn (dit weekend)
Filmpje van dit weekend, pupje dat als eerste in beeld is, de ander is haar broertje en blijft bij de fokker:
We hebben haar Jiska genoemd
crutz schreef: bijzonder dat Hippo er nog bij was en heel veel plezier, succes en alles met Jiska, maar dat zal wel goed komen
Het gaat nergens over, maar vinden het toch heel fijn dat hij haar nog heeft ontmoet. Heb ook een aantal filmpjes dat hij met de pups speelt, zo schattigM@scha schreef:Hippo heeft haar in ieder geval nog goed kunnen keuren!
veel plezier met Jiska!
natuurlijk gaat het nergens over. maar ik (en ik denk elke gek die lid is van iets nergens over gaands als een hondenforum) snap dat dat hééél waardevol is.Hippo schreef:crutz schreef: bijzonder dat Hippo er nog bij was en heel veel plezier, succes en alles met Jiska, maar dat zal wel goed komenHet gaat nergens over, maar vinden het toch heel fijn dat hij haar nog heeft ontmoet. Heb ook een aantal filmpjes dat hij met de pups speelt, zo schattigM@scha schreef:Hippo heeft haar in ieder geval nog goed kunnen keuren!
veel plezier met Jiska!