Qua zindelijkheid gaat het supergoed. Aangezien meneer al krantzindelijk was door de fokster, was het erg makkelijk om die telkens stukjes te verplaatsen. Inmiddels doet hij na een week al bijna alles buiten! De bench is op één diarree'tje na perfect schoon gebleven.
Ook kan hij 's nachts al 7 uur in de bench slapen zonder een kik te geven.
Met Bailey gaat het ook erg vredig. Ze spelen veel samen, kauwen samen op hetzelfde botje en eten naast elkaar. Contactliggen is voor Bailey nog spannend, dan staat ze op. Toch denk ik dat dat nog gaat komen.
Bailey helpt al veel met het opvoeden.
Het meest bijzondere vind ik nog wel dat wanneer Hugo naar Bailey toe komt en in d'r gaat happen, dat Bailey heel bewust een speeltje pakt en die voor hem neer legt. In het kader van 'Ga hier maar mee spelen'. Eerst dacht ik dat het toeval was, maar ze heeft het inmiddels al heel vaak gedaan.
En tja.. de tandjes.
Het is een heel zelfverzekerd kereltje, en is nergens van onder de indruk. De stofzuiger is leuk, vrachtwagens zijn leuk, een blaffende Bailey is leuk.
Een nadeel daarvan is dan weer dat als hij op iets (of iemand
Het is dus een erg vrij pupje, groeit als kool en je maakt hem de pis niet lauw. Het gaat dus erg goed!