Ook leren lezen, ik schreef al eerder dat mijn mastin enorm sociaal is ! Podencoos zijn al gewend in grote roedels te leven bij hun jager dus van zijn kant uit verwacht ik geen problemen als hij opgeknapt is en verder is het een teef en reu samen. De kans dat het niet gaat is minimaal, te verwaarlozen maar je wilt gewoon lekker jutten, mag van mij hoor, jouw dag !Tineke schreef:Fijn idee voor dat hondje als het toch niet zou blijken te gaan tussen hem en de Mastin. Ipv hem dan goed te plaatsen op een plekje waar hij beter tot zijn recht zou komen is hij gedoemd te blijven omdat jij de allergoeiste bent die nooit opgeeftCindy52 schreef:Iedere hond is hier gebleven tot aan zijn dood ja, en een 12 jarig oud ziek manneke gaat niet meer weg nee.Tineke schreef: Niks nieuws toch dat jij je opvangers niet meer weg doet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We hadden een opvanghond
Moderator: moderatorteam
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
- Aantal honden: 1
Re: We hadden een opvanghond
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ja net als dat je schreef dat ze zo lekker lomp was , leuk joh op je ouwe dag zo'n jonge beuker die 35 kilo zwaarder isCindy52 schreef:Ook leren lezen, ik schreef al eerder dat mijn mastin enorm sociaal is ! Podencoos zijn al gewend in grote roedels te leven bij hun jager dus van zijn kant uit verwacht ik geen problemen als hij opgeknapt is en verder is het een teef en reu samen. De kans dat het niet gaat is minimaal, te verwaarlozen maar je wilt gewoon lekker jutten, mag van mij hoor, jouw dag !Tineke schreef:Fijn idee voor dat hondje als het toch niet zou blijken te gaan tussen hem en de Mastin. Ipv hem dan goed te plaatsen op een plekje waar hij beter tot zijn recht zou komen is hij gedoemd te blijven omdat jij de allergoeiste bent die nooit opgeeftCindy52 schreef:Iedere hond is hier gebleven tot aan zijn dood ja, en een 12 jarig oud ziek manneke gaat niet meer weg nee.Tineke schreef: Niks nieuws toch dat jij je opvangers niet meer weg doet

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Dat kan ook heel goed gaan hoor, een goed sociale hond met een beetje beheersing weet precies waar de tegenpartij op zit te wachten en niet.Tineke schreef: Ja net als dat je schreef dat ze zo lekker lomp was , leuk joh op je ouwe dag zo'n jonge beuker die 35 kilo zwaarder is
Wij hebben vroeger thuis een jonge rottweiler bij een krakkemikkige york gehad. Ging prima.

-
Cindy52
- Zeer actief
Tja misschien dat jij niet de capaciteit hebt om gedrag in goede banen te leiden, ik heb dat wel maar bedankt voor je zorgen, niet nodig !Tineke schreef:Ja net als dat je schreef dat ze zo lekker lomp was , leuk joh op je ouwe dag zo'n jonge beuker die 35 kilo zwaarder is
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Kind, ga jezelf ergens anders verheerlijken en laat ons hier met rust....Cindy52 schreef:Tja misschien dat jij niet de capaciteit hebt om gedrag in goede banen te leiden, ik heb dat wel maar bedankt voor je zorgen, niet nodig !Tineke schreef:Ja net als dat je schreef dat ze zo lekker lomp was , leuk joh op je ouwe dag zo'n jonge beuker die 35 kilo zwaarder is
-
Cindy52
- Zeer actief
Heb van jouw deskundigheid op gedrags gebied ook beslist geen hoge pet op, ga jij je nou eerst maar even bezighouden met je keffertje op te voeden !laeken schreef: Kind, ga jezelf ergens anders verheerlijken en laat ons hier met rust....Bij mij gaat je lekker in de negeer want ik kan niks met mensen zoals jij. Je blaat alleen maar terwijl ik inhoudelijk niks kan ontdekken. Succes en veel plezier.
-
Easy_Rider
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Gaan jullie op dit forum zo met elkaar om? 
- dagmar88
- Zeer actief
Cindy52 schreef:Tja misschien dat jij niet de capaciteit hebt om gedrag in goede banen te leiden, ik heb dat wel maar bedankt voor je zorgen, niet nodig !Tineke schreef:Ja net als dat je schreef dat ze zo lekker lomp was , leuk joh op je ouwe dag zo'n jonge beuker die 35 kilo zwaarder is
Echt, waarom zit er geen iq test op het internet
- Paisley
- Zeer actief
Nee alleen met Cindy want die heeft uitvalgedragEasy_Rider schreef:Gaan jullie op dit forum zo met elkaar om?

-
Cindy52
- Zeer actief
Wow, jij ken gedachten lezendagmar88 schreef:
Echt, waarom zit er geen iq test op het internet
-
Easy_Rider
- Zeer actief
Tjonge, het lijkt hier wel een kleuterklas i.p.v. volwassen mensen.
- dagmar88
- Zeer actief
Easy_Rider schreef:Gaan jullie op dit forum zo met elkaar om?
Soms ja, hier kan alles gezegd worden en worden wel eens dingen gezegd die niet kunnen.
Dat heeft zo zijn charmes, naast fora waar een discussie met andersdenkenden er niet in zit omdat je dan een waarschuwing aan je broek hebt hangen.
De echte stoorzenders kun je in de negeer zetten, heb je er lekker geen last meer van
- dagmar88
- Zeer actief
Easy_Rider schreef:Tjonge, het lijkt hier wel een kleuterklas i.p.v. volwassen mensen.
De boel af gaan lopen zeiken terwijl je er drie seconden bent getuigd anders ook niet bepaald van volwassenheid.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ze zou familie van Smoekie kunnen zijn, die heeft dat ook een hele tijd gedaan, de forumnamen van medeforummers afkorten in antwoorden.kipo schreef: En dan mijn nickname verbasteren naar 'kip' . Chapeau.
- Tineke
- Zeer actief
Nou in ieder heb ik genoeg capaciteiten in huis om zelf te weten of ik wel of niet een aanschaf moet doen zonder er advies op een forum over te hoeven vragenCindy52 schreef:Tja misschien dat jij niet de capaciteit hebt om gedrag in goede banen te leiden, ik heb dat wel maar bedankt voor je zorgen, niet nodig !Tineke schreef:Ja net als dat je schreef dat ze zo lekker lomp was , leuk joh op je ouwe dag zo'n jonge beuker die 35 kilo zwaarder is
Dus je smoesje is goed maar je palingsound deugt niet

- Tineke
- Zeer actief
Smoekie komt stiekem toch ook niet uit VolendamLongFields schreef:Ze zou familie van Smoekie kunnen zijn, die heeft dat ook een hele tijd gedaan, de forumnamen van medeforummers afkorten in antwoorden.kipo schreef: En dan mijn nickname verbasteren naar 'kip' . Chapeau.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Misschien haar familie wel?Tineke schreef:Smoekie komt stiekem toch ook niet uit VolendamLongFields schreef:Ze zou familie van Smoekie kunnen zijn, die heeft dat ook een hele tijd gedaan, de forumnamen van medeforummers afkorten in antwoorden.kipo schreef: En dan mijn nickname verbasteren naar 'kip' . Chapeau.
-
Cindy52
- Zeer actief
Rekenen is ook al niet je sterkste kant zie ik !dagmar88 schreef:Easy_Rider schreef:Tjonge, het lijkt hier wel een kleuterklas i.p.v. volwassen mensen.
De boel af gaan lopen zeiken terwijl je er drie seconden bent getuigd anders ook niet bepaald van volwassenheid.
-
Lemuria
Wat heeft een tijdsindicatie te maken met rekenen 
- dagmar88
- Zeer actief
Cindy52 schreef:Rekenen is ook al niet je sterkste kant zie ik !dagmar88 schreef:Easy_Rider schreef:Tjonge, het lijkt hier wel een kleuterklas i.p.v. volwassen mensen.
De boel af gaan lopen zeiken terwijl je er drie seconden bent getuigt anders ook niet bepaald van volwassenheid.
Spellen vooral niet
- Paisley
- Zeer actief
Soms moeten we hier even briesen zodat we in het echte leven weer stabiel door het leven kunnen, vol relativeringsvermogen, nuance en inlevingsvermogenEasy_Rider schreef:Tjonge, het lijkt hier wel een kleuterklas i.p.v. volwassen mensen.

-
Manuma
- Zeer actief
Paisley schreef:Soms moeten we hier even briesen zodat we in het echte leven weer stabiel door het leven kunnen, vol relativeringsvermogen, nuance en inlevingsvermogenEasy_Rider schreef:Tjonge, het lijkt hier wel een kleuterklas i.p.v. volwassen mensen.
-
Easy_Rider
- Zeer actief
Oh, dus hier hoef je niet fatsoenlijk te reageren naar elkaar.
Fijn dat ik het weet.
Fijn dat ik het weet.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Cindy is nog even de laagste in rang maar dat accepteert ze niet , pas maar op zo dan ben jij aan de beurt.Easy_Rider schreef:Oh, dus hier hoef je niet fatsoenlijk te reageren naar elkaar.
Fijn dat ik het weet.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Paisley
- Zeer actief
Nee fijn dat je zo snel van begrip bent ! Dus als je nog wat op je lever hebt? Spit it out!Easy_Rider schreef:Oh, dus hier hoef je niet fatsoenlijk te reageren naar elkaar.
Fijn dat ik het weet.

-
Easy_Rider
- Zeer actief
Nee, hoor.
Ik houd het graag netjes
.
Ik houd het graag netjes
-
80564M
!!!!!!!!!Tineke schreef:Smoekie komt stiekem toch ook niet uit VolendamLongFields schreef:Ze zou familie van Smoekie kunnen zijn, die heeft dat ook een hele tijd gedaan, de forumnamen van medeforummers afkorten in antwoorden.kipo schreef: En dan mijn nickname verbasteren naar 'kip' . Chapeau.
Wat zeg je nu toch weer Tineke
En ik wil nog even een uitroeptekentje plaatsen. Gewoon omdat het kan !
Ik denk dat vanavond misschien de enige echte A**y weer ontmaskerd wordt hahaha
- Tineke
- Zeer actief
Mwah daar is weinig voor nodig , je hoeft enkel maar het hoepeltje op te houden en te roepen spring, en dan komt ze al aangesneld al krijsend hoe hoogMarion. schreef:Wat zeg je nu toch weer Tineke![]()
En ik wil nog even een uitroeptekentje plaatsen. Gewoon omdat het kan !
Ik denk dat vanavond misschien de enige echte A**y weer ontmaskerd wordt hahaha

- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Omdat honden in verschillende situaties en omgevingen verschillend gedrag kunnen vertonen. Komop, dat weet je toch wel. Zelfs mijn stabiele Gol kan een draak zijn in de handen van anderen.Cindy52 schreef:De vraag is dan alleen waarom hij het nooit eerder vertoond heeft !Paisley schreef:Niemand zegt dat de hond vals of agressief is. Hij vertoont alleen wel uitval gedrag, en tot nu toe inderdaad alleen bij Sabi.
Maar een hond kan het gedrag pas vertonen binnen zo'n korte tijd als het er oorspronkelijk al in zit.
En dat betekent niet dat ik zo goed ben, alleen dat Gol en ik een goede match zijn.