ik heb geen probleem hoor, laat maarHelen G schreef:Je rekent maar wat je wilt. Daar hoef je mijn toestemming toch niet voor te hebben? En hoorde je mij zeggen dat vers te duur is. Ik dacht het niet. Dus?? Wat is jouw probleem? Ik geef mijn menig jij de jouwe.scoobydoo schreef:Wordt hier gezegd dan dat vers te duur is om te geven?Helen G schreef:Wat is duur als het om de gezondheid en levenslust van je hond gaat. Ik weet niet hoeveel Balou's eten kost en ik ben ook niet van plan het uit te rekenen. Voor mij is haar gezondheid, plezier in het eten en levenslust onbetaalbaar.
groetjes Helen
Dacht het niet.
Er wordt alleen gemeld dat het vaak duurder is dan alleen brokken.
Dat is dus ook zo.
Ook wordt er gemeld dat honden die vers krijgen minder "kwaaltjes" hebben.
Ik wil gewoon graag weten wat ik per maand uitgeef en niet alleen aan de honden, maar gewoon aan alles. Als ik alleen vers zou willen geven aan de honden, wordt dat dus twee maal zoveel per maand. Lijkt me toch handig om rekening mee te houden niet?
groetjes Helen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn alleen brokken compleet genoeg?
Moderator: moderatorteam
- Roos
- Zeer actief