Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe groot wordt mijn hond?
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
Hoe groot wordt mijn hond?
Hoi,
ik heb een kruising rotweiler-bulmastiff van ongeveer 7 maand en hij komt nu met zijn schoft op 64 cm. Mijn vraag is of ie nog gaat groeien en tot welke leeftijd dan, want zijn poep zit hoger dan zijn schoft, hij is nog niet in verhouding. Hij heeft ook een redelijk smalle kop, niet zoals een rotweiler of bulmastif. Komt dit nog later en wanneer begint hij dan breder te worden?
Ik weet, het zijn veel vragen in 1 keer en alvast bedankt voor alle antwoorden die jullie geven.
Groetjes
ik heb een kruising rotweiler-bulmastiff van ongeveer 7 maand en hij komt nu met zijn schoft op 64 cm. Mijn vraag is of ie nog gaat groeien en tot welke leeftijd dan, want zijn poep zit hoger dan zijn schoft, hij is nog niet in verhouding. Hij heeft ook een redelijk smalle kop, niet zoals een rotweiler of bulmastif. Komt dit nog later en wanneer begint hij dan breder te worden?
Ik weet, het zijn veel vragen in 1 keer en alvast bedankt voor alle antwoorden die jullie geven.
Groetjes
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
Een vriend van me heeft een roti/bull kruising(in amerika noemen ze het een Bandogge),kijk maar eens op www.robertpeekfotografie.nl ,klik effe op personal en dan dogs en dan zie je Boris dat is de kruising Roti/Bull-Mastif.
Hij is nu 4 jaar dacht ik en weegt 65 kilo 8O dus zal jou hond ook best eens zo worden!
:
Hij is nu 4 jaar dacht ik en weegt 65 kilo 8O dus zal jou hond ook best eens zo worden!

-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dit zijn de schofthoogtes van de bull en rottie. Ik denk dat hij ergens daar tussen in komt te zetten. En volgens mij groeien ze met 7 maanden ook nog, niet zo snel en ook niet zo heel veel meer maar ik denk nog wel een cm'tertje of 2.
Bullmastif: Reu: 62.5 - 67.5 cm, Teef: 60 - 65 cm
Rottweiler: Reu: 60 - 68 cm, Teef: 55 - 63 cm.
Wat een poepie trouwens :I
Bullmastif: Reu: 62.5 - 67.5 cm, Teef: 60 - 65 cm
Rottweiler: Reu: 60 - 68 cm, Teef: 55 - 63 cm.
Wat een poepie trouwens :I
-
- Zeer actief
Kijk dan toch maar nog eens,klik op personal en dan zie je dogs staan en daar zie je fotoos van Boris en op nr.8 een stomme witte hond!De andere zijn Boris.wildybe schreef:Ik heb gekeken maar vind geen boris en er is denk ik ook geen categorie "dogs", ik heb er toch geen gevonden. Maar is bandogge geen algemene naam voor kruisingen met mastiffs en andere molossers?
Nou ja er zijn verschillende Bandogs zoals de Swinford dat is een APBT/Neo-kruising,maar andere zijn ook mogelijk APBT/A-Bulldog/Neo.En zo ook APBT/Boxer maar dat wordt dan weer Bullboxer genoemt er zijn zat varianten in Bandog's.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker