Op de winner is er in ieder geval minder te snuffelen!
Moderator: moderatorteam
Ah, ik heb jullie wel gezien (en gehoordheimwee schreef:Ik vind het zo leuk om te zien en het lijkt me zo leuk om te doen.
Kalev wordt echter op de dinsdagavond al helemaal dol van de actie wanneer jullie trainde in Gorsel (die regelmatig blaffende of fluitende witte herder, das de mijne)
Eerst maar eens wat langer en met meer succes trainen op aandacht voor de baas, ondanks alle afleiding, en dan wil ik wellicht ook wel eens een poging wagen!
Er zijn in ieder geval al wel aanvragen binnen maar hoe en wat precies is nog niet zekerHilde schreef:Is er al een idee van wedstrijden in 2016? Ik wil heel graag meedoen, maar dan heb ik een doel om naartoe te werken!
Hehe tjah.. regelreu dattie is, hooper honden vormen een enorme uitdagingNikki90 schreef:Ah, ik heb jullie wel gezien (en gehoordheimwee schreef:Ik vind het zo leuk om te zien en het lijkt me zo leuk om te doen.
Kalev wordt echter op de dinsdagavond al helemaal dol van de actie wanneer jullie trainde in Gorsel (die regelmatig blaffende of fluitende witte herder, das de mijne)
Eerst maar eens wat langer en met meer succes trainen op aandacht voor de baas, ondanks alle afleiding, en dan wil ik wellicht ook wel eens een poging wagen!) inderdaad op de dinsdagavonden!
Het is inderdaad erg leuk om te doen! Wie weet gaat hooperen ook nog wel lukken met Kalev als hij wat meer aandacht heeft.
Hoi Nikki,Nikki90 schreef:Komen de uitslagen van Gorssel nog op de site van Nadac Hoopers te staan eigenlijk?
Het was heel leuk! Finn had al snel z'n kop vol door allerlei nieuwe en afleidende dingen en dan ook nog oefeningetjes doen, dus toen met Joris verder. Hij vond het geweldig! Ze denken aan een vervolg workshop en die zou ik met Joris wel willen doen. Met Finn misschien eens kijken naar een club voor lessen.Nikki90 schreef:Komen de uitslagen van Gorssel nog op de site van Nadac Hoopers te staan eigenlijk?
Hoe ging de workshop Veertje?
Ik wacht rustig af!scooter schreef:Hoi Nikki,Nikki90 schreef:Komen de uitslagen van Gorssel nog op de site van Nadac Hoopers te staan eigenlijk?
Ja hoor de uitslagen komen eraan, was een beetje druk
Ik hoop ze morgen of overmorgen te kunnen plaatsen .
Fijn dat jullie het zo leuk vonden!veertje schreef:Het was heel leuk! Finn had al snel z'n kop vol door allerlei nieuwe en afleidende dingen en dan ook nog oefeningetjes doen, dus toen met Joris verder. Hij vond het geweldig! Ze denken aan een vervolg workshop en die zou ik met Joris wel willen doen. Met Finn misschien eens kijken naar een club voor lessen.Nikki90 schreef:Komen de uitslagen van Gorssel nog op de site van Nadac Hoopers te staan eigenlijk?
Hoe ging de workshop Veertje?