Ik ben liever lui dan moe, maar als ik ergens voor ga doe ik dan ook met 100% inzet. Verder eigenzinnig, sociaal, vocaal.
Hmm, mss toch wel een hongaars herdertje

Moderator: moderatorteam
haha ja inderdaad!Habibi schreef:Als ik dit topic zo lees, kom het spreekwoord zo baas zo hond toch wel ècht ergens vandaan!
Het is net als bij mensen, denk ik. Je voelt je aangetrokken tot iets in de ander wat je ook bij jezelf ziet. Maar het moet niet teveel op elkaar lijken want dan wordt het saai of gaat het niet werken.Habibi schreef:Als ik dit topic zo lees, kom het spreekwoord zo baas zo hond toch wel ècht ergens vandaan!
Een kruising tussen een bulldog en een sheltieMachie schreef:Hmmm, ik lijk niet bepaald om mn honden. geen idee op welk ras wel
Ik ben liever lui dan moe, maar als ik ergens voor ga doe ik dan ook met 100% inzet. Verder eigenzinnig, sociaal, vocaal.
Hmm, mss toch wel een hongaars herdertje
Ja, ik (wij) zijn wel een tikkeltje als Beau. Beau praat ook erg veel_Leonie schreef:Ik lijk wel op jou geloof ik. Alleen ben ik meer perfectionistisch en onzeker in mijn werk/opleiding dan dat ik daar buiten ben, dan ben ik best lui.![]()
Ben een vreselijke chaoot en praat érg veel. Ik ben een Beau. (op het luie na)
Oh. Nou, ik weet het nog niet hoorYou got: Pit Bull!
Sure, you are pretty misunderstood, but once people get to know you, they realize how lovable you really are. It may take a second for you to warm up, but you are a goof once you do — not to mention you’re loyal, sincere, and adaptable.
Whehehehe, ik heb gisteren twee van die testen gedaan. Bij de eerste was ik a mutt! En ik had mezelf al een asbakkie genoemd. Ken ik mezelf even goed dan.Lemuria schreef:Ik lijk in ieder geval niet op m'n hond. Ik ben eerder een vredestichtster dan een ruziezoeker, ben niet bepaald onzeker. Vrij weinig will to please (anderen). Wel van mezelf heel sportief, veel energie en wil overal met m'n neus boven op zitten. Sta niet on-graag in het midden van de belangstelling. Ben graag op mezelf maar heb ook veel behoefte aan contact met anderen. Tja, wat voor ras maakt me dat![]()
Heb er maar een testje tegenaan gegooid. Ik blijk een Duitse Dog:
Oh. Nou, ik weet het nog niet hoorYou got: Pit Bull!
Sure, you are pretty misunderstood, but once people get to know you, they realize how lovable you really are. It may take a second for you to warm up, but you are a goof once you do — not to mention you’re loyal, sincere, and adaptable.
Heb ook een "Which Disney Princess are you?" test gedaan.S@ndr@ schreef:die testten kun je toch nauwelijks serieus nemen he, daar komt van alles uit behalve een redelijk antwoord
Hmmm ik vind rapunzel ook wel bij je passen hoorMarloes1 schreef:Heb ook een "Which Disney Princess are you?" test gedaan.S@ndr@ schreef:die testten kun je toch nauwelijks serieus nemen he, daar komt van alles uit behalve een redelijk antwoord![]()
Ga je nou beweren dat ik niet een echte Belle ben?!
Jezelf vergelijken met een ras is ook nauwelijks serieus te nemen, als je de variabelen binnen die rassen in acht neemtS@ndr@ schreef:die testten kun je toch nauwelijks serieus nemen he, daar komt van alles uit behalve een redelijk antwoord
Ik geloof dat ik meer richting Tervueren gaManu schreef:Ik ben een echte "ja, ik doe het zo" of "dat regel ik wel" en vervolgens blijf ik lekker op mijn gat zitten of dingen doen die vooral ik nuttig vind.
Ik ben af en toe heel graag alleen, alleen zijn vind ik heerlijk. Maar zo af en toe ben ik ook graag onder gezelschap en heb het dan heel erg naar mijn zin. Soms zit ik boordevol energie en ben ik niet te stoppen en andere dagen ben ik een luie huismus.
Als ik werk ben ik heel gestructureerd, iets wat ik in het normale leven niet ben.
Het moet dan gaan zoals ik wil, gaat dat niet zo, raak ik gefrustreerd en zet ik extra kracht bij en ga er voor 200% tegenaan. Daar kan ik me ook wel in verliezen en moet ik geremd worden.
Als ik iets wil, wil ik het nu.
Ik ben geen leider, ik vind het fijner als iemand het voor mij plant en aanwijst.
De richting aan geeft.
Ik wil iedereen tevreden houden. Als ik dat niet kan trek ik me dat heel erg aan en kan daar behoorlijk van slag van raken. Daar ben ik dan de hele dag of langer mee bezig.
Ik onthoud elk onrecht dat mij is aangedaan en blijf daar rekening mee houden in alles wat ik voor je of om je heen zal doen.
Beweging vind ik fijn, en ik kan daar ook fanatiek in zijn. Vooral snelheid, ik houd van snelheid.
Als ik mij hecht, hecht ik mij vaak aan maar één of twee personen. Ik ben geen allemansvriend. Ik ben wel vriendelijk tegen je, maar meer dan ooit een kletspraatje zal ik niet gauw met je doen.
Wat voor ras ik ben weet ik niet.
Op het werkgedeelte en leiderschap na lijk ik wel op mijn Manu, maar of dat typisch Husky is weet ik niet.
Ik denk dat ik een baasgericht ras ben
echt niet hoor, ik mis ten ene male volkomen de 'will to please' en de 'will to work' is ook al niet zo erg meer aanwezigFrederique schreef:Volgens mij beantwoord iedereen dit met zijn/haar eigen ras.
Hahahaaa, ja dat kan natuurlijk ook.renee-uk schreef:echt niet hoor, ik mis ten ene male volkomen de 'will to please' en de 'will to work' is ook al niet zo erg meer aanwezigFrederique schreef:Volgens mij beantwoord iedereen dit met zijn/haar eigen ras.
Ik denk ook dat veel rassen lijken op de mensen in de streek waar ze oorspronkelijk vandaan komen, qua karakter.lucie schreef:Zouden mensen vooral trekken naar rassen waar ze het meest zelf op lijken?
ai, hoe zit dat dan met mij als Nederlandse in Frankrijk met een Duitse herder, Belgische herder en Hongaarse windhondMarjoleine schreef:Ik denk ook dat veel rassen lijken op de mensen in de streek waar ze oorspronkelijk vandaan komen, qua karakter.lucie schreef:Zouden mensen vooral trekken naar rassen waar ze het meest zelf op lijken?
Gewoon omdat je selecteert op wat jou aanspreekt en dat is toch wat je snapt.