Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierendag nadert
Moderator: moderatorteam
-
Tallie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Dierendag nadert
Oh ja, da's zondag. Ik heb net een zak gedroogde konijnenoren gekocht, daar lust ze er dan vast wel eentje extra van 
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Dierendag??Tallie schreef:Oh ja, da's zondag. Ik heb net een zak gedroogde konijnenoren gekocht, daar lust ze er dan vast wel eentje extra van
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
80564M
Dan is het Graafschap-Feyenoord. Dus dan komt Pieters Feyenoord-maatje hierheen. Best lang geleden, dus ik heb er zin in! Miep krijgt naderhand wel een knuffel haha
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ben is een dag daarvoor jarig en logeert dan hier, dus die krijgt voor zn twaalfde verjaardag sowieso wel wat extra's. Apple dan natuurlijk ook.
Maar over het algemeen doe ik niet zo aan dierendag, alleen verjaardagen
Maar over het algemeen doe ik niet zo aan dierendag, alleen verjaardagen
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Ik moet nog even met ze overleggen wat voor lekkers ze willen. Evenementen doe ik niet, met Jigzy ben ik te gespannen en Kiyoshi vindt dat zijn oren niet gemaakt zijn om te luisteren.
Ik heb ze beloofd dat we maandag naar het strand gaan, op zondag doe ik dat gewoon niet.
Ik heb ze beloofd dat we maandag naar het strand gaan, op zondag doe ik dat gewoon niet.
-
Brigitte
- Zeer actief
Mijn eigen dieren zijn al verwend genoeg, ik verwen de oudjes op mijn werk liever en spendeer daar ook mijn dierendag (Open Dag Seniorenclub)
- Nicoline
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): APBT
Ik denk dat ik asielhonden ga uitlaten en dan moet Trees maar in het kantoortje zitten waar ze een hoop aandacht krijgt :-p Verder heb ik van een hele lieve vriend een cadeaubon gekregen voor Trees eigenlijk vooral te besteden aan voer en supplementen, dus geen verwennerij in de vorm van snoep maar wel dat ze nog wat langer de sportieve senior kan zijn 
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
Pukie gaat een dagje bij haar zus logeren, een groter plezier kan ik haar niet doen, die twee zijn idolaat van elkaar
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier krijgen ze alle knuffels die wij op 2 en 3 oktober hebben gewonnen op de kermis en er komt een snuffelbox
- heimwee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Nu we weer in Nederland wonen kan ik eindelijk vers gaan voeren. Gister dus een grote bestelling bij Lotgering geplaatst. Zal wel neit meer voor dierendag aankomen, maar daar zitten een aantal botten en andere zaken bij waar Kalev helemaal gek van zal worden
Voor de poezen en t konijn weet ik het nog niet.. Die maak je eigenlijk nergens blij mee behalve een hele boel knuffels. Heb dus zo'n vermoeden dat het een hele luie zondag wordt met alle buddies op de bank.
Voor de poezen en t konijn weet ik het nog niet.. Die maak je eigenlijk nergens blij mee behalve een hele boel knuffels. Heb dus zo'n vermoeden dat het een hele luie zondag wordt met alle buddies op de bank.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Op die dag herdenken wij alle mishandelde ,afgespoten en opgesloten hondjes en laat ze daarvan filmpjes ,krantenartikeltjes zien en herplaatssite's met hondjes die een afschuwelijk leven hebben gehad en leveren ze daarna al hun speeltjes ,brokken, vlees en troep in bij de dierenasiel. Zal ze leren om iets gehoorzamer en dankbaarder te zijn.
De dag erna hebben ze flink honger en mogen ze los gaan op de kinderboerderij ,altijd weer een feestje. 
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
ik ga gaan intrainen voor het BK binnen 2 weken, dus er wordt getraind 
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Ik vier dierendag eigenlijk nooit, maar het zal toch altijd een bijzondere dag blijven. Want 13 jaar geleden op dierendag zag ik Zorro voor het eerst, in het asiel in IJsselstein 
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Sarah krijgt op dierendag geen extra knuffels want ze houdt niet van klef gedoe.
Ook krijgt ze geen vreten want daar is een dier voor doodgemaakt.
Nee hoor ik doe niks speciaals op dierendag
Ook krijgt ze geen vreten want daar is een dier voor doodgemaakt.
Nee hoor ik doe niks speciaals op dierendag
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Tay mag zijn frustratie botvieren op een pakwerker, dat is voor hem wel een leuk uitje.
Tessa mag naar mijn schoonouders (die ze leuker vindt) en Winni vindt alles leuk als er eten bij is, dus zondag krijgt ze wat extra lekkers.
-
lets have fun
Ik ga wel altijd even kluifmateriaal bij de dierenwinkel scoren omdat dat nu in de aanbieding gaat. Heb ik weer een voorraad
Lamspootjes, konijnenoren, eendennekken, varkensneuzen, paardenvlees, wat zullen ze weer smullen
Lamspootjes, konijnenoren, eendennekken, varkensneuzen, paardenvlees, wat zullen ze weer smullen
-
Manu
Is dat in Wassenaar Brigitte?Brigitte schreef:Mijn eigen dieren zijn al verwend genoeg, ik verwen de oudjes op mijn werk liever en spendeer daar ook mijn dierendag (Open Dag Seniorenclub)
Ik vind het eigenlijk ook wel leuk om wat voor de senioren te doen.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ari 's hondenschool organiseert een honden-sportdag, daar gaan we dus heen.
En hij krijgt iets extra's, in de vorm van een kluif of knuffel.
En hij krijgt iets extra's, in de vorm van een kluif of knuffel.

- Sientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland
Het is elke dag dierendag hier voor die muts
Ze heeft al wel een knuffel mogen uitzoeken bij de Intratuin laatst. Het werd een eend
Die krijgt ze met dierendag.
Ze heeft al wel een knuffel mogen uitzoeken bij de Intratuin laatst. Het werd een eend

- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Het is hier elke dag dierendag
Het wordt dus niet veel anders dan normaal, lekker naar het bos, lekker eten, wat te snaaien.
Van de week hebben ze al een nieuwe knuffel gehad
ach misschien krijgen ze een extra koekje 
Het wordt dus niet veel anders dan normaal, lekker naar het bos, lekker eten, wat te snaaien.
Van de week hebben ze al een nieuwe knuffel gehad
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
Gos
- Zeer actief
Hier niks bijzonders. Maar zoon van Faiza/broertje van Appie mag die dag wel zijn eerste inzet gaan meemaken in een voetbalstadion in Duitsland 
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ik doe niks. Ik vind het net zo'n commerciele flauwekul als Moederdag of Valentijnsdag.

-
Manu
Wij hebben het ook erg druk rondom Dierendagalm@ schreef:Ik doe niks. Ik vind het net zo'n commerciele flauwekul als Moederdag of Valentijnsdag.
(marketing huisdierproducten)
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Ik ga met dierendag maar een dagje niet dreigen dat ik Kai "terug stuur naar tante Elena!" ( daar heeft hij in Roemenie in opvang gezeten tot hij mocht reizen), en ik zal hem eens een keer eten geven en niet slaan.
Hij krijgt een nieuw speeltje ( heeft pas een mand vol. ) en ik heb z'n favoriete blikvoer in de kast staan..
Wandelen in het bos doen we maandag wel. Op zondag blijven we maar een beetje uit de buurt van loslopende honden die 2 dagen per week buiten komen en vooral "willen spelen!"
Hij krijgt een nieuw speeltje ( heeft pas een mand vol. ) en ik heb z'n favoriete blikvoer in de kast staan..
Wandelen in het bos doen we maandag wel. Op zondag blijven we maar een beetje uit de buurt van loslopende honden die 2 dagen per week buiten komen en vooral "willen spelen!"
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Cool! In rotterdam? Die escape room zeg maar?Shiloh86 schreef:Ik word die dag opgesloten in een gevangenis, dus Duke wordt lekker verwend bij de oppas.
Lijkt mij ook zo gaaf.
Ennuh ik ga naar de efteling. Nala mag lekker thuis op de bank liggen
Er wordt goed voor haar gezorgd dat scheelt.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Yes! Prison Escape! Super cool!Sanne!! schreef:Cool! In rotterdam? Die escape room zeg maar?Shiloh86 schreef:Ik word die dag opgesloten in een gevangenis, dus Duke wordt lekker verwend bij de oppas.
Lijkt mij ook zo gaaf.
Ennuh ik ga naar de efteling. Nala mag lekker thuis op de bank liggen![]()
Er wordt goed voor haar gezorgd dat scheelt.

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
ik praat even voor mijn beurt misschien maar ja dat is in wassenaar.Manu schreef:Is dat in Wassenaar Brigitte?Brigitte schreef:Mijn eigen dieren zijn al verwend genoeg, ik verwen de oudjes op mijn werk liever en spendeer daar ook mijn dierendag (Open Dag Seniorenclub)
Ik vind het eigenlijk ook wel leuk om wat voor de senioren te doen.
wij doen niks, zelfs geen lange wandeling denk ik, het valt op een rot dag, zondag.
- Kat1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Akita
Een extra kluif, een speeltje heeft ie gekregen EN ik heb hem gisteren per ongeluk op zijn poot gestaan.