Dat doe ik albouvierpoedel schreef:Even wat aan je eigen probleem gaan doen en dan komt er vanzelf wel een leuke ongecompliceerde hond/je voorbij.
Niet alles zo moeilijk maken dan dat het is.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bodi is weg.
Moderator: moderatorteam
- Iris-Marie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël (jachtlijn)
- Aantal honden: 1
Re: Bodi is weg.
♥-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Goed zo.Bodiris schreef:Dat doe ik albouvierpoedel schreef:Even wat aan je eigen probleem gaan doen en dan komt er vanzelf wel een leuke ongecompliceerde hond/je voorbij.
Niet alles zo moeilijk maken dan dat het is.daarom juist een hond. Dat heb ik ook nodig, het geeft ritme en steun.
Zoek daarom een leuke ongecompliceerde hond , is niets mis mee . Jij hoeft niet alles te redden.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Wat jammer dat het niet heeft uitgepakt zoals je gehoopt had! Een moeilijke maar goede beslissing denk ik. Er komt vast en zeker een geschikt hondje op jullie pad 
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
EensPtje schreef:Ook hier nog ff spuit 11; een moeilijke beslissing maar ook heel eerlijk ja voor zowel hond als vrouwtje dus als je negatieve reacties wit heb je gewoon pech![]()
soms is het beter een stapje terug te zetten en te aanvaarden dan stug door te gaan en jezelf gigantisch tegen te komen.
Je hebt ontzettend je best gedaan en al heel veel bereikt en daar mag je ook trots op zijn.
Sterkte met het missen van Bodi en alvast veel succes met het vinden van een geschikte hond voor jullie. Laat dat maar aan Nanna over
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Maar lees ik nu uit je verhaal dat je Bodi terug naar het asiel gebracht hebt omdat 'anderen' het niet zagen zitten.
Of lees ik verkeerd?
Of lees ik verkeerd?
- Iris-Marie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël (jachtlijn)
Nee, dat zeker niet. Absoluut niet. De enige mening die ik belangrijk vond is die van mijn vriend. Hij stond er niet achter, en ik vind dat als je van plan bent minimaal tien jaar samen voor een dier te zorgen je er allebei voor 100% voor moet gaan. Het zorgde niet alleen tussen Bodi en mij voor spanningen, maar ook tussen mij en mijn vriend. Neemt niet weg dat anderen me niet aan het denken hebben gezet. Dat heeft me wel opgebroken, gewoon omdat je nooit welkom bent met hond et cetera (nu ben ik geen familiemens, maar vriend wel), maar ik zou nooit een dier dat ik liefheb weg doen voor iemand die me geen drol kan schelen. Nooit. Echter, als iedereen zegt dat die hond geweldig is, maar dat er ook een grens aan mijn kunnen is en dat het niet goed is om op dit moment om zoiets aan te gaan, dat is wel iets om over na te denken. Ik ben geen persoon die toegeeft dat het me niet lukt, maar omdat het om een levend wezen gaat besefte ik me wel dat ik die enige juiste keuze voor Bodi moest maken.Rami schreef:Maar lees ik nu uit je verhaal dat je Bodi terug naar het asiel gebracht hebt omdat 'anderen' het niet zagen zitten.
Of lees ik verkeerd?
♥- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Je kunt het ook als volgt zien; je bent een hele goede pleegmoeder geweest en heb Bodi nieuwe lessen en positieve ervaringen mee gegeven waar zowel hij als zijn baas straks profijt van gaan hebben. Dat het bij een "pleegmoederschap" is gebleven, ja zo lopen die dingen soms. Daar moet je niet over gaan mind-fucken, doe je jezelf mee te kort.Nanna schreef:Jammer dat het zo gelopen is maar goed, je hebt een hond voor je plezier en als blijkt dat de match toch niet zo plezierig is dan is het beter er een punt achter te zetten en hopen dat een baas zich aandient die wel met Bodi's issues om kan gaan. Dat is voor alle partijen beter.
- MirjamV
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
- Aantal honden: 2
Respect voor je beslissing, maar als ik je verhaal zo lees wel het beste voor beide.
Ik vond het altijd erg leuk om Bodi een beetje te volgen op het forum, omdat ik toen hij nog in het asiel zat ook wel een kijkje op hem had. Hopelijk vind hij een gouden mandje!
Ik vond het altijd erg leuk om Bodi een beetje te volgen op het forum, omdat ik toen hij nog in het asiel zat ook wel een kijkje op hem had. Hopelijk vind hij een gouden mandje!