Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wat een prachtig land met een overweldigende schoonheid.
We hebben genoten.
Hallgrímskirkja
Uitzicht over Reykjavik
Geysir
De gouden waterval Gullfoss.
Deze waterval dankt zijn bijnaam doordat het in de kloof neerstortende water altijd zorgt voor een grote hoeveelheid stuifwater. Wanneer hier de zon op schijnt zie je prachtige regenbogen.
Ijslandse paarden.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Jion schreef:Brrrr ziet er koud uit! Maar wel prachtig!
Nou het was inderdaad steenkoud zelfs voor Ijslandse begrippen , we waren blij dat we daar wel op hadden gerekend en goede warme kleding hadden meegenomen , tot aan thermo ondergoed aan toe
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Kruimel53 schreef:Ik ben ff stikjaloers in de winter is het ook al prachtig!
Ben jij weleens in de zomer geweest?
Dat zou ik in de toekomst ook nog weleens willen want dan lijkt het me inderdaad ook prachtig.
Ja, hartje zomer, eind juni begin juli 3 weken, het was af en toe wel 14º! Dan kon je in de zon uit de wind soms wel je jas uit. En toen we bij Krafla waren was het 4º met storm en striemende regen/hagel/natte sneeuw, dan ben je weer blij met je extra truien en regenbroeken, en de gloeiendhete bodem.
We hebben de rondweg gereden minus de westfjorden, fantastisch was het.
Ja het weer kan van alles zijn ,ook zomers ,vier seizoenen op een dag is heel gebruikelijk begreep ik.
Dat hebben wij dan niet meegemaakt ,wij hadden echt enkel winterweer.
Prachtige impressie!
Wat lijkt me Gullfoss indrukwekkend zeg, zo op de foto's al maar het lijkt me in het echt nog vele malen meer.
Dat is een prachtige en indrukwekkende trip geweest zo te zien.
LongFields schreef:Prachtige impressie!
Wat lijkt me Gullfoss indrukwekkend zeg, zo op de foto's al maar het lijkt me in het echt nog vele malen meer.
Dat is een prachtige en indrukwekkende trip geweest zo te zien.
Nou zeker , een van die mensen daar beneden , de meneer in bruine jas op rechts is Jan.
Ik bleef zelf boven staan vond het daar al indrukwekkend genoeg