En ondanks het hele slechte weer toch nog enkele foto's.

Moderator: moderatorteam
En dat maakt uit want???janinca2002 schreef:Je kapsel bleef niet zitten;)
Thanks, het is ook echt een heerlijke hond om mee te werken. Werklust, eerlijk, moedig, explosief.LongFields schreef:Leuke foto's, fijn dat het lekker ging.
De foto van het transport waar Inno met de sleutels in zijn bek loopt vind ik leuk. Moest eerst goed kijken waarmee hij nou in zijn bek had.
Je snapt het niet Jan, het is een heel flexibel kapsel dat gewoon meewaait. Waar jij al op letcrutz schreef:En dat maakt uit want???janinca2002 schreef:Je kapsel bleef niet zitten;)
Jij weet ook Ellen dat ik "gezworven" heb. En laatste clubje was gewoon geen support. Nu werken we weer zoals t hoort, samen naar t eind resultaatGos schreef:Je snapt het niet Jan, het is een heel flexibel kapsel dat gewoon meewaait. Waar jij al op letcrutz schreef:En dat maakt uit want???janinca2002 schreef:Je kapsel bleef niet zitten;)![]()
Maar zonder gekheid, fijn dat je zo resultaat ziet van je training! Hoe was je ervoor bezig dan, dat je zegt dat je nu focust op de club?
Jou haar danst niet EllenGos schreef:Je snapt het niet Jan, het is een heel flexibel kapsel dat gewoon meewaait. Waar jij al op letcrutz schreef:En dat maakt uit want???janinca2002 schreef:Je kapsel bleef niet zitten;)![]()
Maar zonder gekheid, fijn dat je zo resultaat ziet van je training! Hoe was je ervoor bezig dan, dat je zegt dat je nu focust op de club?
Fijn te horen, eindelijk weer rust in de kont dancrutz schreef: Jij weet ook Ellen dat ik "gezworven" heb. En laatste clubje was gewoon geen support. Nu werken we weer zoals t hoort, samen naar t eind resultaat
Nee dat valt alleen maar steil naar beneden, maar ik heb ook geen kapsel. En bovendien zetten ze mij niet op de kiek dus blijf ik dit soort constateringen meestal bespaardjaninca2002 schreef:Jou haar danst niet Ellen
Gos schreef:Nee dat valt alleen maar steil naar beneden, maar ik heb ook geen kapsel. En bovendien zetten ze mij niet op de kiek dus blijf ik dit soort constateringen meestal bespaardjaninca2002 schreef:Jou haar danst niet Ellen
Ik kan nu nog afzeggencrutz schreef:In april ga ook jij op de kiek
wordt een collectors itemGos schreef:Ik kan nu nog afzeggencrutz schreef:In april ga ook jij op de kiekAch, dan wordt het maar ter lering (van mij) ende vermaak (van de rest), zal het wel overleven