Lucky is zijn slechte start inmiddels te boven hij is al zwaarder dan Nemo, Nemo is 21 weken en 2.3 kilo en Lucky is 17 weken en 2.4 kilo. Helaas zal er wel een litteken in Lucky zijn oogje achter blijven (een vlek over de pupil) en ik moet het oogje ook nog steeds zalven om ontsteken tegen te gaan, maar al met al gaat het oogje langzaam vooruit. 18 november word zijn oogje weer beoordeeld en dan worden de kittens beiden gecastreerd. Ik ben er nog niet over uit of ik ze in het voorjaar los laat of dat ik er binnenkatten van maak die wel achter het huis mogen komen. Ik heb de winter en het voorjaar nog om hier over te beslissen, voor nu bevalt ze het binnen prima.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie had dit kunnen voorspellen.
Moderator: moderatorteam
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Wie had dit kunnen voorspellen.
Wie had kunnen vermoeden dat het zo goed zal gaan tussen mijn katten jagende Mowgli en de katten. Vooral de kleine brutale Lucky heeft haar hart gestolen. Ze speelt samen met ze met de hengel en apporteert alle propjes papier die ik naar de katten gooi, de katten hebben geen kans. Ik kan wel zeggen dat de katten leven in de brouwerij brengen, het zijn bengels die ik geen tel uit het oog mag verliezen. Balou ontlopen ze hij is te wild, maar s' avonds liggen ze wel bij hem op de bank en Nemo heeft er geen problemen mee om Balou dan ook gelijk maar even te wassen, zo lief. Ik ben blij dat ik voor de kittens ben gegaan, het is een heel gezellig viertal waar ik optimaal van geniet.
Lucky is zijn slechte start inmiddels te boven hij is al zwaarder dan Nemo, Nemo is 21 weken en 2.3 kilo en Lucky is 17 weken en 2.4 kilo. Helaas zal er wel een litteken in Lucky zijn oogje achter blijven (een vlek over de pupil) en ik moet het oogje ook nog steeds zalven om ontsteken tegen te gaan, maar al met al gaat het oogje langzaam vooruit. 18 november word zijn oogje weer beoordeeld en dan worden de kittens beiden gecastreerd. Ik ben er nog niet over uit of ik ze in het voorjaar los laat of dat ik er binnenkatten van maak die wel achter het huis mogen komen. Ik heb de winter en het voorjaar nog om hier over te beslissen, voor nu bevalt ze het binnen prima.

. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Re: Wie had dit kunnen voorspellen.
leuke foto's
kei goe dat het al zo goed gaat tussen hun
kei goe dat het al zo goed gaat tussen hun
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Wat leuk...dat is zeker genieten 

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
-
Dinos
Superrrrrrrr
-
blondie
- Zeer actief
Fijn zeg! 
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Wat fijn, en wat een lieve foto's!
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Bedankt voor de reacties. Ik ben ook blij dat het zo goed tussen de honden en katten gaat.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Wat super!
Ben jaloers, haha.
Ben jaloers, haha.